شش راه‌ها دستیابی به بزرگتر نمای کامپوزیت

در طراحي و اجراي نما به كار مي رود. نورپردازي نماي خارجي ساختمان بخش بسيار مهمي از طراحي است چراكه تمام آنچه در نيمي از زمان شبانه روز يعني شب ها ديده مي شود وابسته به نحوه نورپردازي ساختمان است. و اگر شما قصد بازسازی نمای ساختمان فرسوده خود را دارید پیشنهاد ری بیلدینگ بام به شما این است که از نمای مدرن کامپوزیتی استفاده کنید. وضعیت موجود ساختمان با استفاده از دوربین های پیشرفته برداشت و اطلاعات آن به صورت فایل سه بعدی ترسیم و در اختیار آتلیه طراحی قرار می گیرد .بدین صورت وضعیت واقعی موجود ساختمان براساس مختصات تهیه و کلیه المانهای موجود شناسه گذاری می گردد. كامپوزيت آلومينيوم براي استفاده در نماي ساختمان هاي مسكوني چندان مناسب نيست چرا كه شخصيتي اداري به ساختمان مي بخشد. ♦ روش تسمهای: در این روش آب بندی، تسمهای از جنس خود ورق در تای بیم یا شیار بین ورقها قرار میگیرد که با استفاده از چسب پلی اورتان چسبانده میشود. نمای کامپوزیت ویلا، یا به عبارتی دیگر نمای آلومینیومی، نمایی است که در پوشش آن ورق آلومینیوم به کار برده شده است. در تعیین قیمت نمای کامپوزیت باید به نوع ورق مورد استفاده در نما، متریال زیرسازی نما از بابت اینکه آهنی باشد یا آلومینیومی، شیو نصب ورق های کامپوزیت بر روی زیر سازی از این جهت که سیستم هنگ باشد یا فیکس و تنوع رنگ بندی ورق کامپوزیت مورد استفاده در و نما، محاسبه پرتی ورق های مونتاژ شده و سادگی و پیچیدگی طرح نمای کامپوزیت توجه کرد.

نمای کامپوزیت قیمت

​This  data w​as  done ᠎by behsaznama  Cont​ent Ge nera tor ᠎DE MO᠎.

در اجراي خشك سراميك مشكل كنده شدن سراميك ها وجود ندارد و معمولاً اين نوع نما از استحكام خوبي برخوردار است. معمولاً كيفيت، جلوه و دوام سراميك از سنگ كمتر است. جلوه زيبا و قيمت گران چوب را به يكي از مصالح لوكس در نماسازي تبديل كرده است. به عبارت بهتر نبايد با نورهاي مختلف پديده شلوغي يا آلودگي نوري ايجاد شود بلكه بايد با منابع ملايم و مناسب يك منظره زيبا از نماي خارجي ساختمان در شب ايجاد نمود. ۴- نمای اجری ساختمان : استفاده از نمای اجر در طراحی و اجرای نمای ساختمان باعث میشود ساختمان رنگ و بوی گذشته بگیرد. ورقها با استفاده از شيارهای تعبيه شده (چکمه ای)، بصورت ريلی بر روی پروفيلهای مخصوص آلومينيومی نصب میگردند. نهايتا ورقهای کامپوزيت بوسيله اتصالاتی آلومينيومی به شکل ناودانی (بچه ناودانی) که در داخل لاملهای آلومينيومی میباشند بر روی لاملها نصب میگردند . جهت نصب پس از اجرای کمربندیهای آهنی جهت شکل گرفتن ساختار زير سازی، نبشی های آهنی با مشخصه سوراخ لوبـيايی روی کمربندیها مطابق با آکس بندی ارائه شده در نقشههای اجرايی، نصب میگردند. به دلیل ضد حریق بودن، این پانل ها به سختی آتش می گیرند و در جریان آتش سوزی گازهای مضری متصاعد نمی کنند.

اجرای نمای کامپوزیت

به سایت رسـمی کارخانجات آلواورجینال باند خوش آمدید . گروه کارخانجات و هلدینگ آلواورجینال باند نمایندۀ انحصاری ورق های آلومینیومی کامپوزیت، آلواورجینال باند ، آلکوباند ، رینوباند ، طلوع باند و دفتر رسمی شرکت و کارخانۀ آلواروجینال باند در ایران می باشد. وزن سبک ورق کامپوزیت در میزان سهولت در اجرای نما تاثیر مستقیم داشته سرعت اجرای کار بسیار سریعتر از دیگر نماهای ساختمان می باشد. با توجه به بافتی که خود آجر دارد آجر نیز پس از گذشت چندین سال دچار فرسودگی میشود و ممکن است آسیب هایی را برای ظاهر ساختمان شما به وجود بیاورد. همیشه در نظر داشته باشید که در طراحی نمای کامپوزیت نیازی به محاسبات پیچیده برای وزن متریال ندارید چرا که از مزیت های این نوع نما سبک بودن آن را میتوان نام برد که این سبکی در بین دیگر متریال های طراحی نما کمتر دیده شده است. ورقهای کامپوزیت دراین روش پس از برش در کارخانه به محل مورد نظر انتقال داده می شود.

طراحی اولیه پروژه(سه بعدی-۳D) با پیشنهاد کارفرما و نظر آرشیتکت با توجه به وضعیت ظاهری موجود و با توجه به قابلیتهای ورق کامپوزیت و شیشه. آتلیه طراحی با اطلاعات موجود بهترین راه حل را جهت پوشیدن ناترازی و ناگونیایی سازه و همچنین مدولاسیون مناسب جهت نما را تهیه و به کارفرما به صورت نقشه های شاپ دراوینگ ارائه می دهد. بهتر است دریافت جواز ساخت ساختمان در فصول سرد صورت گیرد و شروع پروژه در فصل گرم باشد. در طراحی نما در کرج حتما طرح و سبک مناسب انتخاب کنید که طرح و سبک نما ساختمان بیشتر به کاربری ساختمان مرتبط است. در زیر به شرح کامل این روش ها مفصلا پرداخته میشود. قیمت ورق کامپوزیت تحت تاثیر چند عامل مانند تاریخ تولید ورق و مشخصات آن است و قیمت هر متر مربع نمای کامپوزیت به عواملی مثل روش اجرا و نوع طرح و اندازه های ورق می باشد که با توجه به میزان پرتی و کوچک و بزرگ بودن ابعاد ورق ها قیمت تمام شده هر متر مربع متغییر شایانی می کند. روش فیکس ارزانترین و راحت ترین نوع نصب است که استفاده از این روش هزینه نصب را تا 15 درصد کاهش می دهد.

اجراي نماي كامپوزيت

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با بیشتر بخوانید وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید