ممکن این گزارش قطعی پاسخ برای نمای کامپوزیت شما باشد؟

تنوع بالای طرح و رنگ در این نما سبب امکان هماهنگی هر چه بیشتر با محیط اطراف می شود. قابلیت انعطاف پذیری کامپوزیت ، اجرای اشکال پیچیده را امکان پذیر می سازد. نمونه موفق در این زمینه میتوان به نمای کامپوزیت بیمارستان خاتم الانبیاء تهران اشاره کرد، این نمای کامپوزیت ساختمان با توجه به اینکه حدود ۱۵ سال از اجرای آن میگذرد هنوز هم به همان زیبایی اجرای روز اول است، علت آن را میتوان در نصب کلایمر در بام ساختمان بیمارستان جستجو کرد. تا با توجه به آن ها بهترین گزینه انتخاب شود. در انتها نیز درز های ایجاد شده بین این ورق ها را به روش مناسب پر می كنند. پلی استر: این رنگ از معمولی ترین و ارزانترین بوده و در برابر عوامل محیطی و جوی پایدار نیست و به سرعت كیفیت خود را از دست ادامه مطلب می دهد . همانطور که میدانید کاهش وزن ساختمان منجر به کاهش نیروی زلزله بر سازه میشود به همین دلیل پیشنهاد میشود از این مصالح در ساختمان برای حفظ امنیت بیشتر در برابر تکانهای ناشی از زلزله استفاده شود. یکی از مصالح پر طرفدار برای ساخت نما، کامپوزیت است. استفاده از این روش گرچه ممکن است سرعت اجرای کار را کمی پایین آورد اما مزیتی دارد که ارزش استفاده را بالا میبرد و آن پیوند مستحکم مصالح نما با جدار اصلی ساختمان است. ​Th is ​da​ta has ᠎be​en g ener ated wi th behsaznama᠎ C on​tent G​enerat​or  Dem᠎oversi on​.

نمای کامپوزیت مغازه تهران

بهتر است برای ماندگاری بالاتر این روش از نوشیدن و خوردن مواد غذایی که دارای رنگ دانه های بسیار زیادی هستند پرهیز کنید یا در صورت میل کردن و نوشیدن بلافاصله دندان خود را مسواک بزنید. انتخاب رنگ مناسب میتواند معایب نمای ساختمان شما را بپوشاند و یا برعکس اگر اشتباه انتخاب کنید می تواند نظرها را به سمت معایب ساختمان شما جلب کند متاسفانه و هر عابری که رد می شود مهندس ناظر می شود … برای اجرای نما می توان از روش و مصالح متعددی استفاده نمود که هر یک از این مصالح معایب و فواید مختص به خود را دارند . قابلیت تعویض و تعمیر نما: نماهای كامپوزیت به دلیل اینكه قطه قطعه هستند و هر قطعه ای جداگانه به شاسی وصل می شوند لذا بر اثر به وجود آمدن عیب در یكی از آنها ، می توان آن را جدا كرده ، تعویض و یا تعمیرنمود.

نمای کامپوزیت بعداً|3 تبدیل نمای کامپوزیت باور نکردنی|ده روش برای داشتن (الف) اضافی جذاب کننده نمای کامپوزیت}

نفوذ ناپذیری در برابر آب :خود ورق های كامپوزیت كه نفوذ ناپذیر هستند و درز هایی كه در اثر نصب به وجود می آیند نیز با استفاده از چسب های مخصوص پر می شوند و بنابراین یك سطح یكدست و نفوذ ناپذیر در برابر آب و رطوبت به ما می دهد. مثلا اگر بخواهیم در نما استفاده كنیم باید ضخامت ورق آلومینیوم 0.5 میلی متر باشد تا بتواند مقاومت لازم در برابر عوامل جوی و طبیعی از جمله باد و زلزله را داشته باشد. مثلا در روش اول (فیكسی) شما می توانید در صورت خراب شدن قسمتی از نما ، آن را باز كرده و تعمیر و یا تعویض كنید. 40 ) شاسی كشی را انجام می دهند . سپس ورق های كامپوزیت وارد كارگاه شده و برحسب نقشه برش خورده و به این پروفیل ها به صورت بر گردان پیج و پرچ می شود. قیمت ورق کامپوزیت تحت تاثیر چند عامل مانند تاریخ تولید ورق و مشخصات آن است و قیمت هر متر مربع نمای کامپوزیت به عواملی مثل روش اجرا و نوع طرح و اندازه های ورق می باشد که با توجه به میزان پرتی و کوچک و بزرگ بودن ابعاد ورق ها قیمت تمام شده هر متر مربع متغییر شایانی می کند.

هنگام انتخاب سیستم نما، صرف نظر از اینکه نما کامپوزیت باشد یا با تکنولوژی متفاوت، باید به مصالح به کار رفته توجه کرد. این پروژه میتواند اداری، تجاری یا مسکونی باشد. از ویژگی های مثبت این مدل کامپوزیت این است که دارای واهی کیفیت درجه یک بوده و به سختی آتش می گیرد؛ هم چنین هنگام آتش سوزی هیچ گونه گاز مضری فراوری نمی کند. تمیز ماندن و بی نیاز از شستشو : اگر رنگ رویه ی نمای كامپوزیت از كیفیت بالایی برخوردار باشداین رنگ آنقدر براق و مقاوم می باشد كه عوامل جوی روی آن تاثیر ندارد وعمر آن می تواند تا 20 سال برسد. ۴- طراحی و اجرای نمای برج: چون این نوع ساختمان های خیلی بلند و بزرگ است باید ایده ای در طراحی نما اجرا کرد که با گذشت چند سال از ان نمای ان خسته کننده برای افراد نباشد همچنین نمای برج نباید باعث ایجاد الودگی نیز شود. رنگ پانل های نمای طرح چوب پس از چند سال دچار تغییر رنگ و یا رنگ پریدگی نمی شود. علاوه بر اینها، از آلومینیوم کامپوزیت عمدتا برای ایجاد روکشهای فلزی یا پارتیشنهای خارجی و داخلی، سقفهای کاذب، نشانهها، پوششهای ماشین، ساخت و ساز مخزن و سایر عواملی از این قبیل استفاده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید