مکان می‌توانید کشف کنید اجرای نمای خشک سنگ رایگان منابع

این نما میتوانند بهوسیله زیر سازهای آلومینیومی و بدون اینکه از نیروی چسبندگی استفاده کند روی سازه اصلی سوار شود و علاوه بر طول عمر نما، باعث استخدام آن شود. برای نصب و اتصال عایق حرارتی بهصورت مستقیم لایهای از عایق حرارتی را بهوسیله اتصالات مکانیکی یا چسب زیر کار متصل میکنند. ازآنجاکه ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بر روی یکلایه زیر سازd (آهنی یا چکمهای) نصب میشوند، یکلایه هوا بین بدنه اصلی ساختمان و نما قرار میگیرد که همین مسئله باعث میشود ساختمان با هزینه کمی عایق صوتی شود. باید توجه داشت که ویژگیهای کاربردی، شیوه نصب و متریال مصرفی در هر مورد دارای پروتکلهای اجرایی و استانداردهای ویژه و لازمالاجرایی است که بهدقت مورد توجه قرار میگیرد. در حال حاضر برای شستشوی نما به جهت دسترسی به نمای ساختمان از پنج ابزار استفاده می شود که هر کدام از ابزار ها با توجه به شرایط ساختمان مورد انتخاب و استفاده قرار میگیرد. این ابزار از مشهایی که از رشتههای پلیمری ساخته شدهاند، تشکیل یافتهاند. استفاده کردن از این نما همان طور که اشاره کردیم میتواند سرعت کار را بیشتر و کیفیت آن را افزایش دهد. سبکی قطعات که صرفا جهت کم کردن وزن نماها طراحی شده اند، مزیت مهمی در نصب سیستم به حساب می آید. ᠎A rt icle has  been gen​er᠎ated ᠎by https://behsaznama.com Content G᠎enerator DEMO.

هرچه در مورد اجرای نمای خشک به شما گفته اند، اشتباه است…و در اینجا دلیل آن است

دلیل استقبال و کاربرد فراوان این متریال عدم وجود هرگونه محدودیت درزمینهٔ طراحی و اجرا است. ظاهر سنگ استفاده شده در اجرای نمای خشک سنگ ، به دلیل تمیز بودن و عدم ایجاد لکه روی آن ، بر خلاف روش تر و نیاز به تمیز کردن سنگ به دلیل دوغاب ریزی ، بی نقص و دارای زیبایی بیشتری است. یکی از مهمترین علل رواج نما کامپوزیت شکلپذیر بودن مصالح آن هست به صورتی که تا ۱۳۵ درجه قابلیت تا شدن دارد. مزایایی نظیر کاهش زمان عملیات نصب، سبک و کم حجم بودن مصالح و مقاومت در برابر زلزله و بالاتر بردن سطح کیفی کار، تنها بخشی از این مزیتها هستند. این موارد شامل مقاومت بالای ساختمان در برابر زلزله، سبک نمودن فونداسیون و کاهش حجم مصالح مصرفی و سرانجام کاهش قابل توجه در میزان عملیات ترمیم و بازسازی میباشند. چراکه نمای سبکتر گامی مناسب برای کاهش صدمات حاصل از زلزله خواهد بود. طراحی این نوع نما نیز بهنحوی است که امکان فضاسازی برای نصب تاسیسات و انواع لایههای عایق صدا، حرارت و رطوبت را فراهم میآورد. بهترین نرم افزار برای مدلسازی و طراحی اولیه آجرنما چه نرم افزاری می باشد؟ اجرای این روش مدرن، با طراحی کادر متخصص پیشنهاد و به کارشناسان زبده جهت اجرا، ارجاع داده نما میشود.

اجرای نمای خشک

یکی از مهمترین وجه تمایزهای این نما نسبت به نمای ملاتی این است که برای اجرای آن نیاز به ملات نیست. مهمترین تفاوتی که نما خشک نسبت به نما ملاتی دارد این است که برای اجرا و نصب آن از ملات استفاده نمیشود. در نما به شیوه خشک از اجزا و متریال مختلفی استفاده میشود. با توجه به کاربرد این نوع نمای مدرن در اقلیمهای مختلف آب و هوایی، از مصالح گوناگونی در آن استفاده میشود. بهتر است قبل از اینکه از این ترکیب استفاده کنید در این زمینه تحقیق کافی داشته باشید و تمام جوانب آن را بررسی کنید. روش دیگر نصب آجر نسوز در نمای ساختمان روش تر و یا روش دوغابی است. امروزه يكي از روشهاي كاهش مصرف انرژي در بخش ساختمانها، استفاده از آجر نسوز در نمای ساختمان است ، ركن اصلي براي رسيدن به ساختماني با مصرف انرژي پايين وابسته به طراحي معماري صحيح ساختمان ميباشد. آجر نما نسوز کد AR51 آذرخش به دو روش خشک و یا ملاتی قابل اجراست. نمای خشک را میتوان به دو دسته نمایان و غیر نمایان یا مشهود و نامشهود تقسیم کرد.

سیستم نمای خشک مشهود یا همان نمایان؛ به آن دسته از نماهای خشک گفته می شود که بخشی از بست های (کلیپس) مورد استفاده جهت استقرار و نگهداشتن سرامیک، از بیرون قابل دیده شدن باشد. در پروژههایی که زمان به اتمام رسیدن کار اهمیت زیادی دارد توصیه میشود از نمای آلومینیومی استفاده شود. این نوع نمای خشک، با فواصل استاندارد از دیوارههای ساختمان اجرا شده و امکان قرارگیری تجهیزات و تاسیسات را نیز در فضای پدید آمده فراهم میآورد. مراحل اجرای نمای خشک سنگ شامل انتخاب وسایل اتصال متناسب با توجه به نوع و ابعاد سنگ و ایجاد شکاف متناسب در سنگ برای قرارگیری آن ها، آماده سازی دیوار زیر نما و نصب قطعه قطعه پنل های سنگی نما است. نمای خشک سنگی جزو گرانبهاترین سیستم نمای ساختمان شناخته می­شود. نظافت نمای سنگی آسان است. استفاده از این آجر، کار ساختمان سازان را به شدت، آسان کرده است و امروزه معماران از آن برای ساخت دیوار، بندکشی و نماسازی استفاده میکنند. درروش اجرای نصب آجرنسوز در نما به روش خشک،آجرنسوزها را به قالبی که روی نمای ساختمان پیچ و مهره کرده اند در اصطلاح اسکوپ می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید