9 ارزشمند کلاس درباره اجرای نمای خشک That you’ll هرگز فراموش نکنید

تجارت اول تنها وب سایت تخصصی در زمینه تجارت بین بنگاهی در ایران می باشد که در فضای یک بانک اطلاعاتی شامل بیش از 207.000 کسب و کار فعال در ایران به ترویج تجارت الکترونیک می پردازد. برای مشاهده اطلاعات تماس وارد سایت شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. این روش مرمت نیز بیشتر برای مرمتگرانی استفاده میشود که میخواهند موجودیت و تاریخ بنا را حفظ نمایند. در شهر های بزرگ و کلان شهر ها دود خودرو ها و آلودگی های کارخانه های صنعتی باعث ایجاد آلاینده های هوا میشوند که بخش زیادی از این الودگی ها توسط گیاهان و درختان و جنگل ها تجزیه و تصفیه می شود.اما بخش عظیمی از الودگی در هوا بصورت معلق میماند که به مرور زمان روی نمای ساختمان فرود می آید و با انباشته شدن بر زیبایی و شکل ظاهری نما اثرات نامطلوبی مطالب بشتر جای میگذارد. این بنا بسیار با دقت بالایی طراحی شده و هیچ گونه مصالح پرتی یا اضافی ندارد که بر کیفیت بالای محصول می افزاید. متریال نمای خشک به آب و هوای آن شهر بستگی دارد، که از مصالح مختلفی مانند استیل، آلومینیوم، گالوانیزه استفاده می شود. اجر در صنعت ساختمان سازی یکی از از قدیمی ترین متریال ساخت و ساز است. ᠎Da ta w​as creat​ed by https://behsaznama.com C​on tent Generator D᠎emov​er᠎sion!

نمای خشک چیست

لازم به ذکر است که نماشویی یکی از سخت ترین کارهای دنیاست زیرا علاوه بر حساسیت کار، تجربه و احتیاط لازمه کار است. روش سوم که کارایی ان برای از بین بردن ماسه شسته و تمیزی گرانیت و برخی از سنگ ها می باشد. ریزش سنگ های نما و از بین رفتن کیفیت ان است زیرا الودگی هوا. ازآنجاکه ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بر روی یکلایه زیر سازd (آهنی یا چکمهای) نصب میشوند، یکلایه هوا بین بدنه اصلی ساختمان و نما قرار میگیرد که همین مسئله باعث میشود ساختمان با هزینه کمی عایق صوتی شود. یکی از مزایای مهم نماشویی ترمیم سنگ نمای ساختمان است که ترک خورده ویا در طول سالها از بین رفته است. یکی دیگر که بیشتر در ساختمان های تجاری و اداری استفاده می شود آلومینیوم کامپوزیت می باشد که در صنعت نمای مدرن ساختمان به صورت گسترده ای از این نمونه نما استفاده می شود و می توان گفت که به خصوص در نمای تجاری ساختمان ها از این شیوه استفاده می شود. در این طبقه انواع مختلفی از نماها وجود دارند که بسته به نیازهای عایق حرارتی، ممکن است باربر یا خود نگهدارنده باشند و دارای محفظه هوا باشند یا نباشند.  Post was creat ed ᠎by https://behsaznama.com Con te nt G᠎en erator Demover sion .

جرم و وجود الاینده ها باعث میشود تا سنگ ها شکننده شده و با گذر زمان هزینه ترمیم افزایش یابد. پروفیلهای آلومینیومی به دو شکل ساده و ترمال بریک در بازار وجود دارند. در غیر اینصورت، نمای ساختمان در برابر طوفان، نور خورشید، زلزله و آلودگی هوا دچار آسیب می شود و شکل ناخوشایندی به ظاهر ساختمان می دهد. یکی از عمده مشکلاتی که در صورت به تعویق انداختن نماشویی دوره ای رخ می دهد. نمای کرتین وال یکی دیگر از مصالح مورد استفاده برای نمای خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد.کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها وزنی که تحمل میکنند وزن خودش و نیروی باد وارد شده بر آن است.

از این رهگذر نه تنها کسب و کارهای بسیاری می توانند تجارت خود را در ورای مرزهای جغرافیایی دنبال کنند، بلکه مدل تازه ای در تامین منابع کسب و کارها و حتی اشخاص ارائه شده است که می تواند نتایج بسیار چشمگیری در فعالیت های تجاری بنگاه ها و افراد به دنبال داشته باشد. امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند. این سیستم ، یک سیستم نمای تهویه شونده است با زیرساختی شامل پروفیل های افقی که توسط شبکه ای از ریل های عمودی محکم سر جای خود نگه داشته شده است. گرم شدن هوا در فضای حائل نسبت به دمای محیط منجر به اثر دودکشی شده و تهویه مداوم در محفظه ایجاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید