حقیقت غیرقابل انکار در مورد اجرای نما که هیچکس به شما نمی گوید

در متن آیین نامه به این صورت آمده است که کلیه ساختمان هایی که تعداد تعداد طبقات آن ها 6 طبقه روی همکف و یا بیشتر باشند؛ موظف به دریافت مصوبه از کمیته نما و منظر شهری هستند. وسعت دایره این تنوع، امکان برآورده شدن سلیقههای مختلف را فراهم آورده است. 5. پیش از آنکه سیالی که لایه نهایی بتن را صیقل میدهد بر روی لایه نهایی بتن اعمال کنید، اگر امکان ترک خوردگی بتن وجود دارد بهتر است سطح آن را به قطعات کوچکتر مستطیلی یا مربعی تقسیم کنید. عدم استفاده از ملات و مصالح ساختمانی سنتی، امکان ترمیم و تغییر نما در کمترین زمان ممکن را در این روش تاحد زیادی بالا برده است. تنها مشکل نمای سرامیکی عدم پیوستگی سرامیک در نما است که با استفاده از روشهای نصب سعی در حل مشکل پیوستگی اجزای نما وجود دارد. استفاده از این نوع سرامیک در نمای ساختمان علاوه بر کاهش هزینه ها باعث زیبایی نمای بیرونی ساختمان می شود.

هزینه اجرای نمای خشک

صحبت از سبک طراحی ویلا شد ، این ما را به معیارهای بعدی می رساند. شرکت توسعه نمای مدرن آراد با بیش از ۱۰ سال تجربه و اجرای بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع انواع نما، فارغ از در نظر گرفتن مکان و موقعیت پروژه و همچنین نوع نمای به کار رفته در ساختمان شما، آماده ارائه راهحلهای خلاقانه و مدرن، از زمان برنامه ریزی و طراحی تا اجرا و تحویل و حتی پس از اتمام پروژه به شما عزیزان می باشد. اجرای کار نیز به مقدار فضا بستگی دارد و از 4 روز تا یک هفته طول میکشد. قیمت سرامیک های مصرفی در این روش نصب از 25 هزار تومان تا 60هزار تومان است که البته در بازار نوع ایتالیایی آن نیز موجود است که این سرامیکها شیاردار بوده به راحتی به دیوار نصب و قیمت بالای 70هزار تومان در هر متر مربع را دارد. در روش خشک سرامیک ها با فاصله بسیار کمی از یکدیگر نصب می شوند.علت این موضوع نیز جلوگیری از شکستن سرامیک ها در صورت انقباض و انبساط می باشد.

علاوه بر این هزینه ها، ممکن است طی انجام پروژه هزینه های دیگری نیز اضافه گردد و بهتر است برای آن ها نیز برنامه ریزی داشته باشید. در این روش از شستشو همان طور که از نامش پیداس شستشو به صورت دستی و اَبر و تی می باشد.شستشوی نما به صورت ابر و تی شامل شستشوی سطوحی مانند نمای شیشه ای نمای کامپوزیتی و نمای سرامیکی می شود که با استفاده از شوینده های مخصوص و طی و ابر به صورت دستی شستشو می شود. بنابراین این قسمت در رابطهی مستقیم با عوامل خارجی مختلف از جمله آب، باد، خورشید، نور، گرما، سرما و … هزینه حمل مصالح به طبقات حدود 100هزار تومان و هزینه دستمزد برای هر متر مربع (بدون مواد نصب) با توجه به مدل و متراژ کار از 8هزار تومان تا 11هزار تومان میباشد. قیمت سرامیک معمولی درکف بازار حدود 17000 تومان است که باید کرایه حمل را هم در نظر داشت. در این روش طراحی نمای بیرونی ساختمان با سرامیک، سرامیک مصرفی باید قابلیت جذب آب داشته باشد.

این روش نصب به علت گرانی، مناسب اجرا برای ساختمان اداری و تجاری و برجهای بلند است. در این روش از پیچ و قلاب برای نصب سرامیک استفاده می شود. سرامیک طرح سنگ آنتیک مقاومت زیادی در برابر رطوبت دارد. سطح سرامیک سایز بزرگ با یک لایه لعاب پوشش داده شده است که در برابر نفوذ آب و سایر مواد مایع عایق است. سنگ نما باید ویژگیهای خاصی داشته باشد تا بتواند در برابر عوامل جوی (آفتاب، باران، یخبندان و باد) و آلاینده ها دوام بیاورد. نمای خشک به نمایی گفته می شود که در ساخت آن از ملات و دوغاب استفاده نشده باشد .علاوه بر نکات فنی که در اجرای نمای خشک باید مد نظر قرار گیرد، این اجرا باید زیبایی نما و آسانی و سرعت و قیمت مناسب را هم شامل بشود. طراحی نمای ساختمان درگذشته کار سخت و زمان بری بود، ولی امروزه به دلیل وجود روشهای اجرای نمای خشک که یک فناوری جدید در طراحی نما محسوب میشود، باعث گردید امکانات فوقالعادهای را در اختیار طراحان… انسان از قدیم همیشه نوعی به خانه اش نما می داد با توجه به امکانات روز دنیا اوایل خانه ها را با کاه گل نما می دادند که به نوبه خود بسیار زیبا بود در تابستان هوای خنکی را برای صاحب خانه به ارمغان می آورد اما به خاطر اینکه هر سال باید نوسازی می شد هزینه وو قت زیادی اتلاف می شد از این رو به نماهای سیمانی روی آوردند که سیمان سفید هم زیبا بود. Th​is conte nt w as do ne  by behsaznama​ C᠎on᠎tent Gen᠎er᠎ator D​emov ersion​!

نحوه یادگیری قیمت اجرای نمای خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد روش اجرای نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید