آیا می‌خواهید نمای سنگ جذاب‌تر داشته باشید؟ این را بخوان!

کدام نکات سنگ کاری باید رعایت شود تا ریزش سنگ به حداقل برسد و نیازی کمتری به ترمیم ترک سنگ نما داشته باشیم؟ این که کدام یک از انواع نمای ساختمان برای کدام منطقه مناسبتر است، مسئله ای است که پس از بررسیهای لازم و موقعیت ساخت پروژه گزارش خواهد شد. شاید برای شما هم پیش آمده است که در اولین ملاقات با فردی، از طریق شکل ظاهری او را طبق سلیقه و نظر شخصی خودتان آنالیز کنید و تصوراتی داشته باشید نمای بیرونی ساختمان نیز همین گونه است؛ فردی ممکن است با دیدن همان نما تصمیم به خرید ساختمان کند و گاهی همان نما باعث میشود فردی از اجازه یا خرید یک ساختمان منصرف شود. همان طور که می دانید نمای رومی یک نمای سنگ است. یکی از ویژگیهای سنگ این است که خاصیت عبور نور از خود را دارد. با نصب سنگ آنتیک نمای بیرون ساختمان با هر یک از این سنگها میتوانید یک نمای عالی و باشکوه را داشته باشید که چشم هر بینندهای را به سمت خود جذب کند. که برای اجرای سنگ های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد در تعیین قیمت سنگ نما رگ هایی که در سنگها وجود دارد بسیار تأثیرگذار است اگر رگ های موجود در سنگ ها باعث سفت شدن اتصالات آنها به هم شود قیمت آنها را کاهش میدهد. This conte nt has been gener​at​ed with t he  he lp  of G᠎SA C​ontent G​en​erator DEMO.

اتصالات نمای خشک

در حالت کلی سنگ ها با ابعاد کوچکتر به دلیل استفاده از سنگهای داشته ارزانتر هستند که با ابعاد بزرگتر هستند سنگ گرانیت و سنگ مرمر جز سنگ های گران قیمت می باشد. از ویژگی های سنگ مرمر می توان به دکوراتیو بودن مقاومت در برابر رطوبت تنوع رنگ زیبایی منحصر به فرد مقاومت در برابر آلودگی هوا و باران های اسیدی اشاره نمود. از ویژگی های سنگهای نمای مرمریت میتوان به سختی مناسب تنوع رنگ در ایران مقاوم در برابر آتش و فرسایش جلا پذیری بالا چگالی بالا قیمت بالا جذب آب نسبتاً بالا تغییر رنگ در برابر تابش نور خورشید لکه پذیری بودن در برابر مواد رنگی اشاره کرد. ویژگی ماسه سنگ ها مقاومت در برابر یخبندان تنوع بافت نرم و نیاز به ابزار غیر آهنی برای نصب چسبندگی ضعیف با ملات و نیاز به اسکوپ برای اجرا جذب آب بالا سرقت پذیری ضعیف مقاومت کم در محیط های اسیدی می توان اشاره نمود. This c on te​nt was cre᠎at᠎ed ᠎with the help of G᠎SA Con tent ᠎Generato​r DEMO​!

اجرای نما آمار: این اعداد واقعی هستند

محدودیت ها، موانع و همچنین خطرات مربوط به اجرا از طریق ملات موجب شده تا مهندسین از تکنیک خشک برای اجرای نماهای سنگی استفاده کنند. در این سبک نما معمولاً از رنگ کرم روشن و یا سفید استفاده میکنند که بستگی به سلیقه افراد دارد. طراحی نمای بیرونی ساختمان، هویت یک ساختمان را نشان میدهد و این نمای ساختمان است که حتی یک رهگذر هم ممکن است آن را ببیند و متوجه سلیقه، خلاقیت طراح و کیفیت یا عدم کیفیت طراحی فضای داخلی شود. پس از آن نیز جزئیات را بکشید و هاشور مصالح و سایه را اضافه کنید. در شرایط آب و هوای که باریدن باران، برف و یخبندان وجود دارد باید از سنگ نمای ساختمانی استفاده شود که از تخلخل کمی برخوردار باشد چون باعث متلاشی شدن سنگ میشود. سنگ از جمله پرکاربردترین متریال های ساختمانی ست که از دیرباز مورد استفاده انسان قرار می گیرد. از آنجایی که سنگ از جمله مقاوم ترین و با دوام ترین متریال های موجود در بازار است، استفاده از آن دوام و ماندگاری نما را تضمین می کند. برای سطوح خارجی استفاده از مرمر غیر صیقلی پیشنهاد داده میشود انباء مرمر در بازار به نام مراحلی مرمر تراورتن مرمر اونیکس مرمر سروان تین عرضه میگردد سنگ نمای مرمر باید ضخامت دارای ۴ سانتی متر باشد و با استفاده از داروهای فولاد ضد زنگ اجرا شده باشد.

 Th is con᠎te​nt w as done by G SA Conte​nt  Gener᠎ator DE MO!

سنگ مرمر از مقاومت بالایی برخوردار است که در برابر باران و برف و هوازدگی مقاومت خوبی دارد. سنگ دارای انواع مختلفی است که باید برای نمای ساختمان نوع مناسب آن را برگزینید. برای طراحی نما در اتوکد بر اساس پلان، باید پلان را به گونهای در صفحه قرار دهید که سمتی که نمای آن را طراحی میکنید رو به پایین قرار بگیرد. بهتر است برای تمیز کردن نما را شستشو دهید. چنانچه قصد دارید سنگ آنتیک را برای نمای بیرون ساختمان بهکار ببرید، بهتر است از چسب سنگ بر پایه رزین اپوکسی برای نصب آن بهره ببرید. استفاده از این متریال در نمای ساختمان، ظاهری زیبا و جذاب به آن می بخشد. مهم ترین گزینه در انتخاب متریال نما مورد نظر، کیفیت و دوام متریال است. برای اجرای نما سنگی ساختمان به سبک مدرن حتماً باید موقعیت ساختمان و نوع طراحی پلان ساختمان مورد بررسی قرار گیرد. طراحی نمای سنگی توسط طراحان و معماران کارآزموده صورت می گیرد. مجموع این عوامل موجب شده تا طراحی نمای سنگی بیش از قبل مورد توجه قرار بگیرد. پس علاوه بر توجه به طراحی داخلی ساختمان باید به نما و طراحی بیرونی ساختمان نیز بسیار توجه شود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد سرامیک پرسلانی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید