معرفی روشن راه کرتین وال

استفاده از مصالح مصرفی صنعتی در لایههای مختلف نمای خشک اعم از پروفیلهای آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل و نیز کاهش امکان خطای انسانی در بخشهای مختلف مثل عدم استفاده از ملاط و درنتیجه حذف درصد اختلاط ملاط، باعث افزایش کیفیت اجرای نمای خشک در مقایسه با انواع دیگر نما میشود. کلیه پروفیل های (AGK) نمای کرتین وال(AGK) به صورت سازه های نردبانی در داخل کارخانه با دقت بسیار بالا و بدون خطای انسانی توسط ابزار دقیق ، ساخته و جهت نصب در محل ax های از پیش اجرا شده به پروژه ارسال میشوند. از مزایای استفاده از سرامیک به عنوان نمای خشک آن است که دوام بسیار بالایی دارند و پس از گذشت سالها، همچنان زیبایی و جلوه خود را حفظ میکنند. ۱- این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند . در تعیین قیمت فرش مدرن نیز همچون فرش های کلاسیک موارد مختلفی همچون شانه و تراکم، الیاف به کار رفته در بافت، جنس نخ خاب و دستگاه و برند دخالت دارند. هزینه زمین از بین سایر موارد به موقعیت مکانی سایت، تجهیزات قابل دسترس، منطقه بندی های تعیین شده مربوط است. آخرین بخش از مراحل اجرای نمای ساختمان مربوط به اتصال مصالح مورد استفاده به بستر صاف حاصل از مرحله قبل است. ​Th is ᠎data has ​been  do᠎ne by behsaznama Con tent Gen᠎erat᠎or᠎ Dem​ov er sion.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

عدهای بر این باورند که این نردههای فلزی نمای بدی را چه از داخل و چه از بیرون، به ظاهر پنجره و یا ساختمان میدهد. با توجه به قابلیت نمای شیشه ای کرتین وال ، در استفاده از شیشه های دو جداره یا سه جداره که با توجه به نیاز پروژه از لمینت یا سکوریت یا هردو با هم میتوان استفاده کرد، در هر دو سیستم ابتدا طرح 3 بعدی اولیه تهیه و پس از نقشه برداری ، پیاده سازی و تهیه نقشه های فاز2 شاپ دراوینگ ، مدول بندی ها انجام و ابعاد پروفیل های آلومینیومی محاسبه و جهت تولید واکسترود به کارخانه ارسال میشوند. تفاوت این دو سیستم در استفاده ازدرپوش های آلومینیومی می باشد ، که در سیستم های Face Cap با توجه به طراحی و نیاز پروژه میتوان از درپوش های تخت و یا درپوش های دوکی استفاده نمود. نمای خشک را میتوان با مصالح مختلفی مثل سنگ و سرامیک، شیشه، ترموود، کامپوزیت، آلومینیوم و… ᠎Th is  post has be en gener᠎at᠎ed by G SA Conte nt G enerat or  DEMO !

ارتباط مستقیم و بدون واسطه با بزرگترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی به منظور به حداقل رساندن قیمت تمام شده و همچنین استفاده از مصالح مرغوب با عمر بالا بزرگترین نقطه اتکا گروه مهندسان مهرازان نما بوده است. با توجه به سبک بودن وزن اجرایی نمای کامپوزیت و همچنین قابلیت شکل پذیری این متریال و مقاومت بالا و قابلیت تامین نظر طراح بدون محدودیت رنگ و سایز، امروزه این نما در کنار کلیه متریال های ترکیبی در نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. سیستم طراحی و اجرا ی فیکس آلومینیوم در اجرای نمای کامپوزیت آلومینیوم ،مشابه اجرای نمای کامپوزیت به روش فیکس آهن میباشد، با این تفاوت که در این سیستم اجرا ، به جای استفاده از پروفیل های زیرسازی عمودی فلزی از پروفیل های آلومینیومی استفاده می گرددوهمچنین مشابه سیستم اجرایی هنگ، در خطوط افقی ، از پروفیل استفاده نمیگردد و تنها با استفا ده از طراحی خاص ورق های کامپوزیت،ژوئن های افقی مورد نیاز طرح،تامین میگردد. در این سیستم جهت اجرای زیرسازی فلزی بر اساس طرح اجرایی آماده شده با توجه به نیاز و محاسبات انجام شده وزن طرح اجرایی تهیه شده ، ابعاد پروفیل های فلزی در کمربندی ها و همچنین در سازه استراکچری فلزی زیر محاسبه میشود.

نمای ساختمانهای واقع در سطح کاربری I با با توجه نوع کاربرد آنها نیاز به طرح لرزه ای ندارد. نمای کرتین وال از جمله پراستفاده ترین نماهای خشک است.با اینکه در سال 1930 میلادی و در کشور آمریکا این نوع نمای خشک ابداع و استفاده شد، در حال حاظر، همچنان جزو مدرن ترین نماهای خشک است. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک که با توجه به حذف ملات پایینتر نیز آمده، به همراه اجرای نمای سراميک خشک را به یکی از محبوبترین شیوههای کاربردی تبدیل کرده است. برای محاسبه دقیق و قیمت اصلی و نهایی متر واحد کار یا متر کلی کار می بایست نقشه های اصلی آن موجود باشد. نقشه های فاز2 به همراه کلیه دتایل های اجرایی کار در قالب دفترچه SHOP DRAWING در آتلیه طرح و معماری (AGK)آماده و در اختیار پیمانکارنمای فریم لس قرارداد میشود. ما کار را از کوچکترین جزئیات در صحنه شروع خواهیم کرد و در نهایت به خروجی هایی خواهیم رسید که در طبیعی یا ساختگی بودن آن ها دیگران را به شک خواهید انداخت. زیرا هزینه طراحی نما که بوسیله شرکت های تخصصی انجام شود خیلی با طراحان تازه کار فرقی نمی کند. از لحاظ ایمنی، استفاده از متریال بومی سازی شده و منطبق با تکنولوژی حال حاضر برای طراحی بهتر محیط و همچنین سایر ویژگی ها، باعث شده است تا بسیاری از شرکت ها برای نما به دنبال نمای خشک باشند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نصاب نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید