7 پیشنهادات برای شروع ساخت یک اجرای نما شما همیشه خواسته

شاسی کشی وظیفه تحمل وزن نما را دارد به صورتی که آن را به ساختمان انتقال میدهد. در مرحله شاسی کشی، اجرای دستک فلزی تنها مختص سازه بتنی است. به همین دلیل سورت بی موج سنگ تراورتن از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است چون پرتی را کاهش می دهد. متریال اصلی نمای رومی سنگ است. الزامات نظافت و نگهداری کم.کیفیت سطح را حفظ می کند.از نظر زیست محیطی مفید و از نظر بیولوژیکی بی خطر است.مقاومت در برابر خاک ، جلبک ، فلس و غیره موجب صرفه جویی در وقت و پول از طریق اثر تمیز کردن خود می شود.محصولی سازگار با محیط زیست است زیرا باعث کاهش استفاده از مواد شیمیایی و صرفه جویی در مصرف آب می شود. اما چه بخواهیم و چه نخواهیم نمای رومی به بخشی از معماری شهر تبدیل شده است که سازندگان زیادی را به خود جذب کرده است. در این سیستم با استفاده از زیرسازی آلومینیومی حجم زیر سازی آهنی تا حد زیادی کاهش یافته و امکان نصب کلیپس ها بر روی پروفیل های رانر عمودی آلومینیومی بصورت چرخشی فراهم می گردد و ضمن ایجاد سرعت نصب بالا باعث افزایش کیفیت و دقت در اجرا نیز می گردد. اما این مسئله هم جالبه ک بتونیم با کمک این انرژی عظیم دروازه زمانی باز کنیم چون سرعت بیشتر از سرعت نور باعث ب وجود آمدن دروازه زمانی میشه و با این نظر هم موافقم ک ممکنه دولت ها از راز این پدیده باخبر باشن چون اولین سند واس اثبات وجود این انرژی بزرگ قطب نما هست ،ما اگ ی قطب نما ساده رو در فاصله چند مایلی از این پدیده قرار بدیم متوجه میشیم ک آیا درسته یا ن،چون اگ انرژی عظیمی وجود داشته باشه عقربه رو ب شمال قطب نما سمت نیرو میره ،چون مطمئنن این انرژی قدرتش بیشتر از نیرویی هستش ک قطب شمال داره البته این نظر شخصی منه.

نحوه نصب نمای خشک

اما به نظر من مثلث برمودا چیز عجیبی نیس ،تاحالا درباره انرژی الکترومغناطیسی شهاب سنگ ها شنیدین ،خو این خودش یه دلیله همونطور ک میدونیم قدمت زمین و فضا خیلی زیاده این میتونه ی حدس باشه ک در منطقه مثلث برمودا چندین بار شهاب سنگ اثبات کرده و باعث این انرژی عظیم شده ،به طور مثال اینه ک اولین بار یه شهاب سنگ به این منطقه برخورد کرده ،و موقع اثبات شهاب سنگ بعدی نیروی جاذبه این شهاب سنگ اولی باعث جذب دومی شده و اون هم در این منطقه اثبات کرده و الی چند شهاب سنگ دیگه و این باعث ب وجود آمدن انرژی خیلی عظیمی شده ک هر چیزی ک سمتش بیاد رو داخل میکشه و مطمئنن هیچ موجود زنده ای ،نمیتونه دووم بیاره میمیره،چون این انرژی عظیم باعث سرعت بالا میشه و بر اساس اینکه استحکاک در آب کم هستش این سرعت میتونه بالاتر از سرعت نور باشه . این سنگ صیقل یافته دارای قابلیت جلا پذیری بوده و می تواند به راحتی نور را انعکاس دهد. سنگ های تراورتن، مرمریت، چینی و گرانیت از جمله انواع این نوع هستند که هر کدام دارای تنوع بالا در رنگ و طرح می باشند. این سیستم از جمله ی روش های جدید و مدرن بوده به گونه ای که در مقابل بارهای دینامیکی از جمله زلزله عملکرد بسیار خوبی دارد و دارای زیرسازی در دو بخش آهنی و آلومینیومی است.

روش vs.s.2 جزو روش های جدید می باشد. از روش نصب تر ، برای سنگ نماهایی با سطوح نامنظم و قطعات کوچک استفاده می شود. از جمله ی سریع ترین روش های نصب سنگ به صورت خشک میباشد. نوع مصالحی که در ساخت سنگ کاری رومی قدیم بوده گران بوده و مختص قشر مرفه جامعه میباشد. انواع سنگهای مصنوعی و طبیعی برای تریین این ستون ها استفاده میشود.این تزیینات ستون با استفاده از سنگهای صخره ای و صیقل نخورده، سنگهای مرمر، گرانیت، تراورتن صیقل خورده مرسوم میباشد. برای ایجاد رنگ در این محصول از پیگمنتهای کاملا معدنی استفاده شده که در اثر تابش اشعه UV خورشید از بین نمی رود. 3. رنگ سنگ نماهای خوب ثابت بوده و در اثر تابش نور خورشید تغییر نمی کند. از ویژگی های این روش، امکان نصب سنگ هایی با ضخامت های متغیر با دامنه ی 4 میلیمتر می باشد. در اجرای نمای رومی با سنگ، شاسی کشی با استفاده از نبشی، میلگرد و از اجزای پیچ و مهره نصب میشود. درحقیقت، یک فرم کلی از حجم مورد نظر مانند طاق یا پیش آمدگیهای سنگ با رابیتس و میلگرد بر روی شاسی اجرا میشود.

در نقشه نما مواردی مانند ضخامت سنگها، مقدار برجستگی نما و فرم جزئیات اعم از قوس و زاویههای قسمتهای مختلف نما تعیین میشود. اسکوپ دو پایه در فواصل تعیین شده در پشت سنگ با چسب اسکوپ وصل میشود و دیگر نیازی به ایجاد شیار در سنگ نیست! همچنین، شیارها در کارخانه پشت سنگ ایجاد شده و نیازی به شیارزنی در زمان نصب سنگ نیست. یکی از معضلات نمای سنگی ، سقوط قطعات سنگی پس از نصب است که با روش های مختلف اسکوپ می توان این موضوع فروش تجهیزات نمای خشک را کنترل کرد. سنگ های نمای ساختمان بایستی که جذب آب پایینی داشته باشند چرا که در صورت نفوذ آب به داخل سنگ و ملات باعث ریزش سنگهای نمای ساختمان میشود که در این صورت به منظور پیشگیری از سقوط سنگها می بایستی که اقدام به پیچ و رولپلاک نما نماییم . این روش نیز برای سنگ هایی با ضخامت بالای 2 سانتی متر توصیه می شود و پلاک های سنگ نما با استفاده از قطعات اسکوپ که در شیار ایجاد شده در ضخامت سنگ قرار میگیرد نصب و رگلاژ می شوند و در انتها اسکوپ های استیل یا گالوانیزه با پیچ و مهره و واشر به نبشی آهنی متصل می گردد. از روش های خشک و ترکیبی برای نصب سنگ نماهایی با سطوح ملات خور صاف و اندازه های بزرگ استفاده می شود.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

This c ontent was cre​ated by G SA  Content G ener at or DEMO !

دیدگاهتان را بنویسید