چرا کرتین وال من بهترین است از شما

به این معنی که به دلیل فرم ها و برجستگی های موجود در طرح نما اجرای آن زمان بر خواهد بود و به دقت و مهارت زیادی نسبت به نما های ساده نیاز دارد. نمای آجری بیشتر در معرض کپک و قارچ قرار دارد و بهترین کار برای جلوگیری از این اتفاق، تمیز کردن نما است. اما در واقع از گرانیت مقاوم تر و سخت تر است. از ویژگی های سنگهای نمای گرانیت می توان به دوام بسیار بالا و مقاوم در برابر ضربه سخت و چگالی بودن آنها مقاوم در برابر نفوذ آب مقاوم در برابر هوازدگی ساختار کلید کریستالی تنوع رنگ پرداخت ۱۰۰ به صورت چکشی کلنگی شیشه ای و صیقلی جلا پذیری بسیار بالا اشاره نمود. یکی دیگر از انواع سنگهای ساختمانی با تنوع رنگ و طرح، سنگ گرانیت نام دارد. در گذشته استفاده از سنگ رواج بسیاری داشت و دلیل آن مقاوم تر بودن سنگ نسبت به کاشی ها و سرامیک های دست ساخته بشر بوده است. ورق کامپوزیتی که در نمای کامپوزیت استفاده می شود از وزن سبکتری نسبت به سنگ طبیعی دارا می باشد و از این رو سازه را سبکتر می کند .

کلمه پایانی تکنیک به کرتین وال

آجر ، سنگ ، ورق کامپوزیت ، کرتین وال ، چوب ترمو و یا ترکیبی از این موارد که بسته به سلیقه و صلاح دید پیمانکار با توجه به شرایط آن ساختمان مثل شرایط جوی و … از تامبل برای محوطه سازی،روف گاردن،نمای بیرونی و داخلی، اطراف استخر و … این سنگ،به سبب فرآوری تامبل،دارای ویژگی شبه باستانی است.سنگ با فرآوری تامبل حس قدیمی و باستانی بودن مکان را فراهم میکند.استحکام و مقاومت بالا از ویژگی های بارز سنگ لاشتر است. یکی از انواع فرآوری هایی که بر روی سنگ لاشتر انجام میشود،فرآوری صیقلی است.این فرآوری با براق شدن سطح سنگ و انعکاس نور،زیبایی چشم نوازی به وجود می آورد.توجه داشته باشید که استفاده از این فرآوری برای پله ،کف ومحوطه سازی به جهت لغزندگی و سُر بودن ،توصیه نمیشود. از این رو نمی توان یکی از آنان را به سایرین ارجحیت داد. روکش های کف یا دیوار ، نمای ساختمان ، طاقچه های کاربردی یا کاشی های سقفی همه در دامنه کاربرد این محصول قرار دارند. نکته مورد توجه این است که سنگ باید عاری از هرگونه ترک، شیار، رگه های سست، پوسیدگی و شکستگی باشد.

مزیت دیگر مقاوم بودن در مقابل آلودگی هوا است.در تهران و کلان شهرها که مقدار آلودگی هوا گاها از حالت عادی عبور کرده و به اضطرار می رسد باید از مصالحی استفاده کرد که در مقابل این آلودگی ها و یا حتی باران اسیدی مقاوم باشند.سنگ در نما این خصوصیت را دارد.البته که به نوع آن نیز بستگی دارد.سنگ نیز در مقابل باد،باران و برف مقاومت بالایی دارد. تفاوت رنگی این سنگ به دلیل وجود کربنات آهن در آن میباشد حفرههایی که در روی سطح این سنگ وجود دارد را میتوان با موادی به نام رزین یا بتونه پُر کرد که سطح سنگ یکدست شود که با سابی که روی سطح این سنگ خورده میشود زیبایی خاصی به آن دهد. علاوه بر این مورد گزینههایی مثل سنگ پازل و سنگ صخرهای نیز برای زیبایی ظاهری نمای ساختمان مناسب هستند. اگر به دنبال خرید سنگ نمای ساختمان هستید برای انتخاب عالی و مطمئن باید این نکات را مهم بشمارید. زیرا در وهله اول اگر انتخاب خوبی داشته باشید، عمر بنا بهساز نما را افزایش دادهاید. امروزه سنگ های مصنوعی نیز وجود دارند که هیچ تفاوتی به لحاظ طرح و رنگ با سنگ های مصنوعی ندارند و چه بسا در نگاه اول شما نتوانید تشخیص دهید نمای مقابل از سنگ طبیعی است یا از سنگ مصنوعی.  This c​on​te​nt h᠎as be᠎en done wi​th the  help of behsaznama Con​te nt G᠎enerator Demoversion.

نحوه نصب نمای خشک

دیوارهای حامل از دیگر مواردی است که به دلیل مقاومت بالای این بتن می توان در آن ها استفاده کرد. در مناطق مختلف است.بدلیل جذب آب پایین این سنگ مناسب هرنوع شرایط آب و هوایی است. سنگ لاشتر سندبلاست چرمی، سنگ لاشتر با همان فرآوری سندبلاست است که چرمی شده است.چرمی شدن باعث عدم جذب کثیفی وآلودگی و کم شدن سطح مخملی سنگ است. یکی از فرآوری هایی که سطح سنگ را به رنگ غیربراق و مات تبدیل میکند، فرآوری هوند است.در طی این فرآوری ساب هوند به سطح سنگ داده میشود.از ویژگی های سنگ لاشتر هوند،مقاوت واستحکام و نیز عدم لغزندگی سطح سنگ است. بهتر است برای طراحی نمای ساختمان با هر کاربری از یک طراح و تیم حرفه ای کمک بگریدی تا بهترین و مناسب ترین مصالح را برای نمای ساختمان شما در نظر بگیرند و با طراحی حرفه ای ساختمان را شیک و لوکس کنند. بررسی مزایا و معایب متریال های آجر و سنگ در تشخیص نمای سنگ بهتر است یا آجر بسیار کمک کننده می باشد. مزیت این سنگ نسبت به سایر سنگها این است که طرحهای متنوعی دارد و بسیار سبک است.

دیدگاهتان را بنویسید