آنچه در میان جمعیت درباره اجرای نما به شما نمی گویند

در این روش ابتدا سنگ بطور اصولی بر روی نما چیده شده و دوغاب بر پشت آن ریخته میشود. یک سر اسکوپ را بر روی دیوار و سر دیگر را روی شیار سنگ قرار دهید طوری که سوراخ اسکوپ در امتداد سوراخ سنگ باشد. با توجه به عمر گرانیت مشکی، عمقی که در آن تشکیل شده است و همینطور حرکات تکتونیکی صفحات زمین، این سنگ با ارزش می تواند در چندین محل از کره زمین پیدا شود. برای انتخاب اینکه کدام سنگ برای نما ساختمان شما بهترین است نیاز به بررسی چندین فاکتور خواهید داشت. زیبایی و دوام سنگ گرانیت مشکی آن را به یکی از محبوب ترین متریال ها در طراحی فضاهای لوکس تبدیل کرده است. سال هاست که گرانیت به یکی از محبوب ترین سنگ ها برای استفاده در نمای ساختمان تبدیل شده است. سنگ های طبیعی بسیار محبوب اند. علاوه بر این، هزینه نگهداری سنگ طبیعی بسیار پایین است و نیازی به رنگ و یا نقاشی هم ندارد.

مجری نمای سرامیک خشک

Po᠎st has be​en cre ated  with behsaznama  Content  Ge nerator  DEMO !

5-در سنگ کاری داخل ساختمان توجه کنید هنگام نصب سنگ ها در داخل در هوای زیر صفر درجه دوغاب نریزید چون امکان یخ زدگی وجود دارد.6- زمانی که سنگ در ارتفای بالای 1 متر باشد نصب سیم باید انجام شود.7-سیم باید از جنس گالوانیزه باشد8-حتما زمان دوغاب ریزی پشت سنگ را بررسی نمایید که گچی نباشد چون گچ باد میکند سنگ را از جا به بیرون پرتاب مینماید. یکی از معایب اجرای نما با سنگ طبیعی وزن اضافی است که سنگ همراه با ملات پشت به ساختمان شما اضافه میکند. مصالحی همچون چوب، کامپوزیت و سرامیک حتی اگر عمر و ماندگاری داشته باشند نیز بعد از مدتی خسته کننده و یکنواخت شده و انسان را دچار روزمرگی میکند و این یک امر ثابت شده در علم روانشناسی است. در واقع اگر در هر بخشی از بنا، سنگی مرغوب به کار ببرید، این ماده می تواند به اندازه طول عمر آن ساختمان به عنوان یک ارزش افزوده قلمداد شود؛ چرا که بسیار ماندگار است و استفاده از آن مثل یک سرمایه گذاریِ مطمئن است. برای این که متوجه بشویم یک سنگ بدون ترک و پوسیدگی است میتوانیم با یک شی فلزی به سنگ ضربه بزنیم اگر سنگ صدای ظروف چینی بدهد بدون ترک و شکستگی میباشد. Da​ta h᠎as been created by behsaznama Conte᠎nt Ge nera tor DEMO.

نمای خشک سنگ

البته که بهتر است فقط به این روش بسنده نکنیم و ایدههای مختلف را هنگام طراحی نما و تعریف عناصر مختلف آن بررسی کنیم. البته این مورد منوط به این است نمای ساختمان بصورت استاندارد طراحی و اجرا شده باشد و در طراحی آن متریال هایی در نظر گرفته شده باشد که با آنچه در درون ساختمان است، مرتبط باشد. این تنوع رنگ به شما امکان می دهد که از گرانیت در سبک ها و رنگ های متفاوت معماری استفاده کنید. در نهایت به شما پیشنهاد میکنیم بعد از توافق با متخصص سنگکاری درباره دستمزد انجام کار، هزینه داربست، هزینههای جانبی و روش انجام کار، موارد توافقشده را در تفاهمنامهای ثبت کنید. بهترین راه برای کاهش هزینه سنگکاری استفاده از طرحهای ساده و ابعاد متوسط سنگ است. سنگ طبیعی سازگار با محیط زیست است زیرا جرم حرارتی سنگ عایق طبیعی را فراهم می کند که این اتفاق هم برای کره زمین خوب است و هم هزینه های انرژی شما را کاهش می دهد.

قیمت نمای خشک

بسیاری از افرادی که در ویلاها و یا خانه های ویلایی زندگی میکنند دوست دارن از سنگ کاری ستون برای زیبایی و جلا بخشیدن به نمای داخلی وخارجی ساختمان بهره ببرند. یک توده حرارتی بزرگ در بخش عایق بندی شده خانه می تواند نوسانات دمای روزانه را متعادل کند. انسان برای حفاظت خود در برابر عوامل جوی و اقلیمی از یک طرف و حیوانات موذی و انسانهای مزاحم از طرف دیگر، فضایی به نام خانه را برای خود ایجاد کرد. از سنگ تراورتن در نمای ساختمان میتوان استفاده کرد علاوه بر نما میتوان در دیوارها، پانل پشت سینک، پاسیوهای خیابانی و ساخت مسیر باغی استفاده کرد. ازاینرو، مشتری آنها به دلیل کارهای ارزانقیمت افزایشیافته و فروش بیشتری را تجربه خواهند کرد. به دلیل هزینه های سنگین مربوط به استخراج، برش و صیقل سنگ گرانیت ، این نوع از سنگ های نما با هزینه بالایی در بازار عرضه می شوند. سنگ تراورتن در رنگ های سفید، کرم، خاکستری، خرمایی روشن و تیره عرضه می گردد. ᠎Article h​as  been g ener​at ed ​wi᠎th G​SA Content Generator  DEMO!

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با شرکتهای نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید