آیا شما سرامیک پرسلانی درست روش هستید؟ این 5 پیشنهاد به شما کمک می‌کند پاسخ

یکی از روش های اجرای نما در صنعت ساختمان اجرای نمای خشک می باشد که در این روش بجای استفاده از اندود ماسه و سیمان برای اتصال مصالح به نمای خارجی ساختمان از تجهیزات پیش ساخته و قابل اتصال فلزی بر روی نما مانند ریل ها و پیچ ها استفاده می شود. نمای سیمان شسته از آنجایی که به صورت یه تکه اجرا می شود. به عنوان مثال جذب بسیار پایین آب در سرامیک های پرسلانی (حداکثر 0.5 درصد ) باعث می شود که چسبندگی ملات ماسه سیمان به آن در حد صفر باشد و در نتیجه امکان استفاده از سرامیک پرسلانی در نما به روش معمول ملاتی، امکان پذیر نباشد. بنابراین از از آنها برای ضد آب کردن ظروف چوبی نیز می توان استفاده دتایل نمای خشک نمود. با انتخاب نمای شیشه ای در میان انواع سیستم های نما می توان از مزیت های بسیاری از جمله میزان شفافیت بالا و انتقال نور خورشید به داخل ساختمان و بخش هایی که دسترسی به پنجره ندارد، بهره مند باشیم. از این سبک نما ها به صورت مستقل می توان به عنوان پوشش و محدود کننده دید و نور برای پنجره ها و تراسها استفاده کرد. در صورتی که کارفرما بخواهد برای قاب پنجره و نمای اصلی از یک رنگ استفاده کند، مانعی وجود ندارد و غیر مجاز نیست.

نمای خشک در ایران

این عوامل باعث میشوند نرخ ثابتی برای دریافت هزینه وجود نداشته باشد. در این مقاله تصاویری از جدیدترین و زیباترین نمای بیرونی ساختمان همکف، یک طبقه و سرامیکی را خواهید دید. می توان بر اساس نوع پروژه و لزوم سازه های زیر ساخت را آبکاری و بر افزایش عمر مفید آن افزود. برای توسعه المان های طراحی نما به منظور ایجاد زیبایی و کنترل نور و شرایط جوی انواع نماهای پرده ای بخصوص در نماهای آجری را می توان ایجاد کرد. ولی در این روش اتصالات قطعات سرامیکی در نما قابل مشاهده است و زیبایی نما را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین تصویری از هر بخش برایتان قرار میدهیم تا شما را به خوبی با نماها آشنا کنیم. چرا که درون کافی شاپ و نیازهای آن برای جلب نظر افراد بسیار متفاوت از درون یک ساختمان مسکونی و نیازهای آن بوده و همین نکته سبب می شود تا نمای آن ها را با توجه به همین موارد طراحی کنیم تا هم کارفرما و هم افرادی که از این ساختمان ها استفاده می کنند و به آن نیاز پیدا می کنند رضایتشان جلب شود . به دلیل اجرای مستقل نما و بدون ارتباط آن با بخش های داخلی ساختمان امکان اجرای این گونه از نماها در بازسازی و نوسازی نمای ساختمان های قدیمی وجود دارد.

این است علم پشت یک ایده آل اجرای نما

به دلیل نوع اجرای نماهای خشک و عدم وابستگی بخش های مختلف به یک دیگر امکان ترمیم، نوسازی و یا دسترسی به بخش های زیرین نما وجود دارد. در نصب خشک سنگ نمای ساختمان به دلیل سوراخ کردن سنگ، احتمال ترک خوردگی و یا شکستن سنگ در حین این عمل وجود دارد. در اجرای نماهای خشک به دلیل عدم استفاده از ملات ساختمانی و همچنین وجود مصالح نما با ابعاد و پنل ها با سایزهای مشخص و برشکاری شده در کارخانه ها ضایعات مصالح تا حد چشمگیری کاهش می یابد و در نتیجه برشکاری های کمتر آلودگی های صوتی به حداقل می رسد. در این روش به دلیل استفاده از اجزای فلزی پیش ساخته و طبق الگو و برشکاری و سایز شده در محل تولید و همچنین عدم نیاز گذشت زمان برای خشک شدن نما سرعت بیشتری در اجرای نماها نسبت به روش های دیگر دارند. زمان را از دست ندهید! در تهیه ی رنگ نمای استاندارد، لازم است که به یکسری نکات توجه داشته باشید تا بتوانید یک محصول با کیفیت و ایده آلی را انتخاب کنید. This has been c reated ​with behsaznama Con te nt Gen er᠎ator D᠎emover᠎sion!

این نوع اتصالات طبق سفارش مشتری و نوع نما، طراحی و در کارخانه تولید و در ابعاد و تعداد موردنظر جهت اجرای نمای خشک تهیه می شوند. تمام مصالحی که قصد استفاده از آنها در نما را داریم بایستی قبل از نصب طبق نقشه های اجرایی تهیه و کالیبره شوند. تعدادی از این مزایا که بیشتر از سایرین مورد توجه میباشد را در این بخش ذکر کرده ایم. نماهای پرده ای متحرک: در این نوع از نما قطعات نما بصورت متحرک و با قابلیت تغییر در شکل، ابعاد و فاصله اجرا می شوند. قطعا یکی از رایجترین و شاید معتبرترین روشها برای اجرا کردن طراحی آجری هر نوع ساختمانی، روش خشکه چینی آجر است. این روش بیشتر از سایر روشها به یک طراحی حرفهای توسط متخصصین نیاز دارد. در ابتدای امر بایستی با توجه به ابعاد و شکل هندسی مصالح موردنظر، شیار، شکاف، سوراخ و یا لبه ای در آن برای نصب در روی نما طراحی و تولید شود. ᠎Da ta h​as ᠎been c re ated with behsaznama Conte​nt Gener at᠎or  D​em᠎over sion!

دیدگاهتان را بنویسید