آنچه همه باید درباره دیتیل اجرای نمای خشک بدانند

از نازل مخصوص اسپری برای پاشش همزمان فیبرهای شیشه خرد شده و دوغاب سیمانی بر روی قالب استفاده میشود. همانطور که از نام آن پیداست، الیاف شیشه در دوغاب سیمانی مخلوط شده و سپس مواد حاصل در قالبهای متنوع پمپاژ میشوند. الیاف مورد نیاز در GFRC از نوع الیاف شیشه میباشد. تقویت کننده الیاف شیشه منجر به تولید محصولی با مقاومت خمشی و کششی بسیار بالاتر از بتن معمولی میشود و امکان استفاده از آن را در کاربردهای نصب نماهای نازک فراهم میکند. در واقع نما معرف شخصيت خانوادگي و طبقه اجتماعي صاحبخانه است (پاکزاد، 1386). نما علاوه بر معرفي شخصيت مالک، معرف موقعيت مکاني ملک و نوع کاربري ساختمان نيز مي¬باشد. روش پرمیکس به معنی پیش مخلوط است. پرمیکس یک دوغاب ویژه GFRC است که میتواند بدون نیاز به مداخله مکانیکی در قالب ریخته و فشرده شود. بنابراین پنل پوششی نما به این روش میتواند تا ۷ برابر کمتر از یک پنل پیشساخته بتنی وزن داشته باشد که به طور معمول در هر کیلومتر مربع در حدود ۳۰ کیلوگرم است.

چنین روشی، هماهنگی را در تمام خانه برقرار خواهد کرد.

بر خلاف روش اسپری، برای پرمیکس نیازی به دستگاه برش الیافی نیست اما هنوز هم میتواند به دلیل پاشش مخلوط الیاف شیشه و بتن، روشی پرهزینه باشد. در روش پرمیکس هم میتوان از اسپری کردن کمک گرفت اما به دلیل کوتاه بودن الیافهای شیشه، دیگر در این حالت الیاف توسط دستگاه برش نمیخورند. چنین روشی، هماهنگی را در تمام خانه برقرار خواهد کرد. اصولا هرکارخانهای روال کاری بسته بندی و ارسال آجر خود را دارد اما امیران نما در تلاش است تا هر روزه با بهترین کیفیت خدمات تولید و ارسال آجر لفتون را به هم وطنان خود، ارائه نماید. از آنجا که سطح GFRC با یک پلیمر خاص آغشته شده است، ترک، سابیدگی و خوردگی در سطوح نما دیده نمیشود. با توجه به مطالعات متعدد انجام شده در آزمایشگاه در مورد دوام و ماندگاری GFRC ، و در شرایطی که کاملاً با شرایط محیطی سازگار است، دیده میشود که در بسیاری از محیطها، مانند قرار گرفتن در معرض اسپری نمک یا رطوبت بالا، GFRC به خوبی کار میکند. در خیابان های باریک شهر صنعتی عجیب بانسبریا در بنگال غربی هند، یک حیرت نمای آجری وجود دارد که به احترام صنایع دستی نفیس سفال، که توسط صنعتگران محلی کامل شده است، ادای احترام می کند.

شما می توانید برای اجرای نما از آجرهای مختلف سوراخ دار ، نسوز و پلاکی استفاده کنید که تمامی محصولات در فروشگاه آجر کسری مریخی پور موجود می باشد. چنانچه پس از ثبت سفارش و پرداخت از سفارش خود منصرف شدید میتوانید تماس بگیرید و طی ۷۲ ساعت آینده مبلغ واریزی شما بدون هیچ کسر جریمه یا خسارت برگشت داده می شود. تأثیرات زیست محیطی GFRC بسیار کمتر از بتن، سنگ یا سایر مواد سنتی است و بسیار سازگار با محیط زیست است. لازم است بدانید که عمر نمای خشک آجری چندین دهه بیشتر از نماهای سنتی خواهد بود. معمولاً از دو روش مختلف برای اجرای GFRC بر روی نمای ساختمان استفاده میشود: اسپری کردن و پیش دوغاب کردن. در روند اسپری کردن Spray-upبرای نمای خشک، از آنجا که دوغاب بتن مایع به قالب پاشیده میشود، عملکردی بسیار شبیه شاتکریت است. ملات بعد از قرار گیری در قالبها، فشرده میشود. به تجهیزات تخصصی گران قیمت و مخصوصی احتیاج دارد که این عوامل باعث میشود در عین کیفیت بالای قطعات، طرفداران زیادی نداشته باشد. ماسه مورد استفاده در این بتن ماسه طبیعی، بادی و سیلیسی و یا ترکیبی از آن است که با توجه به قطعه تعیین میشود. ​Post h as  been cre᠎ated by https://behsaznama.com Content G en erator  D᠎em ov​ersi on.

با توجه به اندازه میخ ، سوراخ با عمق و ضخامت مناسب حفاری می شود. برای این که نمای شیشه ای شما به زیبایی اجرا شود، بهتر است پیش از طراحی ساختمان به سازه ای که بنا را نگه می دارد، توجه داشته باشید. یکی از مزیت های قابل توجه نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که برای کاهش جلب توجه این بست ها، راه هایی همچون رنگ کردنشان به رنگ رویه نما، وجود دارد. همچنین به نوبه خود این اجازه را میدهد تا ضخامت سطح نما کاهش یابد. به گونهای که ضخامت یک قطعه بتنی GFRC را میتوان به حدود ۸ میلیمتر کاهش داد. سیمان مورد نیاز مشابه انواع دیگر سیمان است و میتوان با افزودن حداکثر درصد پوزولان، حجم سیمان را کاهش داد.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کلیک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید