آنچه پاپ می تواند در مورد دیتیل اجرای نمای خشک به شما بیاموزد

تو قدیم نمای ساختمان ها بصورت زیر آخر میگرفت که ابتدا دیوارها از حجر و خشت و گهگاه آجر مصنوع می شد و سپس از انجام دیوار ويلا با آجر تراشیده شده نماسازی بعمل می آید اکنون نیز این اقدام سوگند به مان صورت اعمال می گیرد فقط با این دگرگون شدن که درب قدیم چاقي کل دیوارها صد درصد آجر نبود ولی امروزه کلا از آجر فشاری مهيا می شود.پس انداز از محافظت پوشش هر عمارت چیدن آجرهای نما بطریق زیر درعمل خواهد شد. اکنون خلاصه ای از مواردی که مورد بحث قرار دادیم را برای شما بیان می کنیم. در مرحله ی بعدی آجرها را با فاصله روی چهارچوب محکم می کنیم. • بعد از اینکه ساختمان را تخریب کردیم هم از بست ها ،قطعه های فلزی ،چهارچوب و قالب های آجری آن می توانیم استفاده کنیم و یا بازیافت کنیم. حسن این روش این است که پیوند نما و بدنه توسط سیمان استحکام خوبی دارد و این روش اجرای نما برخلاف سایر روش ها نیاز به مطالعات مهندسی قبل از اجرا ندارد و توسط استادکاران قابل اجرا خواهد بود. استفاده از الیاف بلند حداکثر مقاومت ممکن را برای قطعات ساخته شده به این روش ایجاد میکند.

فیلم اجرای نمای خشک

سپس برای ادامه این کار، ملات با استفاده از غلتک فنری با دست متراکم شده و سپس لایه دوم اسپری شده و دوباره فشرده میشود. • سرعت در اجرای این روش بالاست. • مقاومت آن بالاست. در معماري غرب نما داراي حالت نمايش است، بدين صورت که در همان وهله اول کسي را که پشت آن زندگي مي¬کند، نشان مي¬دهد. سرعت و سهولت اجرای نمای ساختمانهای مرتفع آن را به یکی از روش های رایج نماسازی تبدیل کرده است. یکی از عامل هایی که بر روی زیبایی نمای آجری تاثیر بسزایی دارد بندکشی آن می باشد. پیش از اجرا الیاف شیشه از یک سمت و دوغاب از سمتی دیگر دارد دستگاه ملاتپاش میشوند. سیستم نمای خشک یک سیستم اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما شامل پنل های رسی ، سنگ و غیره از ملات استفاده نمی-شود بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل ، پیچ و غیره استفاده می¬شود. در این روش ابتدا عایق حرارتی و بعد چهارچوبی که به عنوان نگهدارنده آجر است را روی دیوار اصلی قرار می دهیم. نوع و قیمت مصالح: میخواهید از چه مصالحی به عنوان مصالح نمای خشک استفاده کنید؟

مزایایی همچون سهولت،سرعت و دقت بالا در اجرا،ایمنی در برابر زلزله و حریق،خواص عایق بندی حرارتی،صوتی و رطوبتی،وتعمیرات و نگهداری آسان موجب شده است که امروزه سیستمهای ساخت و ساز خشک به عنوان جایگزین روشهای منسوخ سنتی (بنایی) در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار گیرند. بندکشی آخرین مرحله از نمای آجری است که باید با دقت بسیار زیاد اجرا شود تا بهترین نتیجه را از خود برجای گذارد بعد از بند کشی با توجه به شرایط آب و هوایی آب پاشی باید روی بندها انجام شود. جزئیات نمای خشک و طراحی آن: فرم و حجم ساختمان و حتی تعداد و اندازه بازشوها در سطح نما بر روی میزان مصرف مصالح زیرسازی و در نتیجه هزینه تمام شده اثرگذار میباشند. شاید اگر در اجرای این نما به جای استفاده از سنگ تراورتن شکلاتی از سنگ تراورتن سفیدتری استفاده میشد نتیجه نهایی ، جالب تر بود . طراحی نورپردازی نمای ساختمان به اندازه طراحی خود نمای ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نورپردازی باعث می شود که ساختمان در هنگام شب مانند روز تاثیرگذار و جذاب تر به نظر برسد. ولی امروزه با مهم شدن منظر شبانه برای ادارات و سازمان ها و شهروندان بحث نورپردازی پیشرفت زیادی کرده و مورد توجه واقع شده است.

᠎This a rticle h as  been ᠎done ᠎with  https://behsaznama.com  C ontent G enerat​or  Dem​over si᠎on .

دیتیل اجرای نمای خشک

زمانی که سطح مورد نظر با دستگاه واتر جت شستشو می شود تمامی جرم ها و گردوغبار ها و دوده ها به صورت کامل پاکسازی شده و نمای ساختمان مانند روز اول تمیز و درخشنده می شود. شستشو نما بصورت دستی ( نماشویی با طناب ) مخصوص شستن نماها و شستن سطوح صیغلی و درخشان مانند نماهای فریم لس ( شیشه ای ) ،نمای کرتین وال ،نمای کامپوزیت ،نمای اچ پی ال و … و در مرحله دوم شیشه های ساختمان به همراه قاب پنجره ها با مواد شوینده و ابر و تی شستشو و پاکسازی می شود. زیرا هنگام بارندگی آب به داخل نما نفوذ پیدا نکند.چسپ ها از رسیدن آب به دیوار اصلی ممانعت می کنند. فضای خالی که بین نما و عایق قرار دارد خود بهترین عایق حرارتی می¬باشد لذا این سیستم نقش بسزایی در کاهش اتلاف انرژی دارد. این سیستم با پنل های رسی و سنگ، سرامیک، شیشه و کامپوزیت قابل اجرا می باشد. با رعایت نکردن شستشوی نما و در صورتی که در مدت زیادی انجام کار نماشویی و نظافت روی انها انجام نشود به خصوص در فصل بارندگی و بعد از بارش باران های اسیدی جرم بر سطح کامپوزیت رسوب میکند و دیگر حتی با شستشوی نما با مواد و جرم گیر نیز قابل حل نخواهد بود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از این مطلب دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید