آیا شما قیمت اجرای نمای خشک سرامیک دقیق راه هستید؟ این 5 پیشنهاد آسان‌تر می‌کند پاسخ

تنوع طرح و رنگ آجر نما کد AP29 آذرخش باعث شده است که این نوع آجر برای طراحان معماری و طراحی نما ساختمان بسیار جذاب بوده و استفاده از آن در صنعت ساختمان ایران رواج زیادی داشته باشد. و یا برای نماهایی که سنگ آنها چرمی حالت یا گرانیتی می باشد امکان استفاده از سیلیس وجود ندارد زیرا سیلیس موجب لایه برداری از سطوح این نوع سنگ ها می شود و پس از اجرای شستشو با سیلیس براقیت سنگ ها از بین می رود. چهارچوب نگهدارنده : برای ساخت چهارچوبی که به عنوان نگهدارنده نما استفاده می شود، از مصالح مختلفی مانند چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم می توان بهره برد. به تازگی، در ساخت اینها از متریال و تکنولوژیهایی استفاده میشود که استحکام و مقاومتشان را چندین برابر کرده و حتی در برابر فشار بالا نیز مقاومت بینظیری دارند. از لحاظ ایمنی، استفاده از متریال بومی سازی شده و منطبق با تکنولوژی حال حاضر برای طراحی بهتر محیط و همچنین سایر ویژگی ها، باعث شده است تا بسیاری از شرکت ها برای نما به دنبال نمای خشک باشند. در حال حاضر برای شستشوی نما به جهت دسترسی به نمای ساختمان از پنج ابزار استفاده می شود که هر کدام از ابزار ها با توجه به شرایط ساختمان مورد انتخاب و استفاده قرار میگیرد.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

ویدئو زیر نمونه ای از شستشوی نمای ساختمان ترموود می باشد که با دسترسی طناب و بدون نیاز به داربست توسط متخصصی شستشو نما ارتفاع کاران شرکت آرین ایراتا انجام شده است و نمای ساختمان برای اجرای بازسازی و ترمیم زیرسازی شده است. شرکت کار در ارتفاع آرین ایراتا خدمات شستشوی نمای ساختمان را در تمامی محله های کرج با بهترین قیمت ممکن به صوت کاملا تضمینی و حرفه ای برای مشتریان خود انجام میدهند. اگر شستشوی نمای ساختمان کنیتکسی به تاخیر بی افتد ممکن است که آلودگی ها به خورد سطوح نفوذ کنند و جای جرم ها برای همیشه بر روی سطوح ماندگار بماند و شما ناچار به اجرای دوباره کنیتکس بر روی سطوح باشید. مخصوصا در نماهای کامپوزیتی که جرم ها به صورت سختی بر روی سطوح کامپوزیتی نشسته است جهت بهتر تمیز شدن حتما از شستشو به صورت واترجت استفاده شود. به طورکلی از شستشوی نما به صورت واتر جت بیشتر برای شستشوی سطوحی مانند:شستشوی نمای شیشه ای،کامپوزیتی،ترمووود،سنگی،سیمانی و همچنین آجری استفاده می شود. امروزه به دلیل بهتر شدن سلیقه ها و همچنین بیشتر شدن تجهیزات جنس نماهای مختلفی در نماهای ساختمان ها مشاهده می کنید که بسیار زیبا و جداب می باشند.این نماها پس از مدتی به دلیل آلودگی ها و کثیفی ها جرم آلود می شوند و جرم های موجود در سطوح نما باعث کدری و چرک آلود دیده شدن نما می شود.

اجرای نمای خشک آجری

شستشو به صورت سندبلاست بیشتر در سطوح سنگی و آجری قابل اجرا می باشد. در بسیاری از طرح هایی که برای نمای شهری استفاده می شود آجر نسوز و سنگ به صورت کاملا آزاد و نا متقارن به کار برده می شوند . برای مثال اگر بخواهیم یک مثال جزئی بزنیم باید بگوییم که: برای نمای ساختمان های ترموود و کامپوزیتی امکان استفاده از سیلیس و دیسکیلیر وجود ندارد و در صورت استفاده موجب آسیب رساندن و از بین بردن نمای ساختمان می شود. تست کیفیت آجر رسی به این صورت است که رنگ داخل آجر با بیرون آجر نمای رسی باید یکی باشد. به همین دلیل برای بازسازی و ترمیم نمای ترموودی قبل از انجام هر کاری باید کاملا شستشو شود که شرکت آرین ایراتا کلیه فرآیند شستشوی نما ترموودی و بازسازی سطوح ترموودی را انجام می دهند. و کلیه سطوح ترموودی از جرم و آلودگی پوشیده شده است.

اجرای نمای خشک سرامیک

شستشو نما به صورت واترجت زمانی کاربرد دارد که سطح مورد نظر تقریبا آلودگی کم تری دارد و از گردوغبارها و دوده ها پوشیده شده است. زمانی که سطح مورد نظر با دستگاه واتر جت شستشو می شود تمامی جرم ها و گردوغبار ها و دوده ها به صورت کامل پاکسازی شده و نمای ساختمان مانند روز اول تمیز و درخشنده می شود. نمای ساختمان شما با استفاده از مواد های نانو مخصوص شستشوی نما مانند سیلیس یا دیسکیلیر لکه گیری و پاک می شود. پس کم هزینه ترین و بهترین روش شستشوی سطوح کنیتکسی در بازه های زمانی مشخص می باشد. که می توانید برای انجام این کار به جهت کم تر شدن هزینه ها با شرکت های شستشوی نما قراردادی تنظیم کنید و در زمان های مشخص فرآِند نظافت نمای کامپوزیتی توسط شرکت مورد نظر انجام شود. حال برای تعریف بهترین آجر نسوز نما چند فاکتور وجود دارد که باید در این فاکتورها، آجر مورد نظر به اصطلاح حرفی برای گفتن داشته باشد. نمای آجری باید به دور از تنش های کششی که از خمش ناشی می شود، قرار گیرد.

دتایل اجرای نمای خشک

This da᠎ta h as been c re​at᠎ed with https://behsaznama.com Co᠎nt en t  Generator ​DEMO !

اجرای نمای خشک آجر

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید