اجرای نمای خشک برای تازه‌آمیزها و همه دیگران

بحث تکرار منظم و همخوانی آجر نماها در مراحل طراحی و اجرا، در خط ها، قالب ها و شکل ها، بسیار مهم می باشد . رنگ هایی مثل قهوه ای روشن، قهوه ای تیره، رنگ قهوه ای با یافت های ریز و یا درشت، رنگ نارنجی مایل به قهوه ای، رنگ زرد مایل به نارنجی، نارنجی تیره، نارنجی روشن، زرد روشن و تیره، خاکستری، سفید و طوسی از جمله انواع رنگ آمیزی نمای آجری به حساب می آیند. باشد، با استفاده از ملات سیمانی و دوغاب به سازه وصل می شود. 1-اولین فاکتور مهم برای نصب اجر نسوز در نمای ساختمان شرایط آب و هوایی است در نظر داشته باشید که بهترین فصل برای نصب آجرنسوز در نمای ساختمان فصل بهار به خصوص تابستان است که هوا گرم است.چراکه زمان سرما امکان شور زدن آجرنسوز تشدید می شود. 3-در نظر داشته باشد که آجرهای نسوز باکیفیت که از مواد معدنی تولیدشده اند به خاطر متر یال طبیعی کانی ها و سنگ های معدنی در آجر به هنگام اجرا در نصب پیوند مستحکمی با ملات برقرار می کند و مانع از جذب آب و رطوبت در سرما و گرما می شود اما آجرهای معمولی که با پوشش های رنگ نانو فراوری می شوند و شبیه اجر نسوز می شوند و همچنین آجرنسوزهایی که پوشش آن ها توسط رنگ های مصنوعی فراوری می شوند در پیوند با ملات دچار ساختاری معیوب و آسیب پذیر می شوند که به مرورزمان در گرما و سرما دچار فرسودگی می شوند.چراکه رنگ مصنوعی که برای پوشش آجرها به کار گرفته شده است مانع جذب ملات به آجر در زمان نصب می شود.

قیمت اجرای نمای خشک

5 سانتی متر) هم تولید می شود که در چیدن دیوار اتاق ، تراس ها ، دو پوش حمام و دستشویی و ایجاد سقف (طاق ضربی) مورد استفاده قرار می گیرد. ۲۰ سانتی متر بوده و در بازار موجود است. با پیشرفت صنعت ساختمان سازی ، کاربرد آجرها در اسکلت سازهها کاهش یافته است ، اما هنوز در نمای ساختمان و بدنه ساختمان کاربرد دارند. نمای خشک اصطلاحی است که در بین معماران و افرادی که در حوزه ساختان در ایران رواج یافته و منظور از آن طراحی و ساخت نما بدون استفاده از ملات و دوغاب می باشد در حقیقت نمای خشک یکی از مدرن ترین و محبوب ترین نماهای امروزی است که در اجرای آن به جای استفاده از ملات سیمانی و دوغاب از شاسی های نگهدارنده آهنی استفاده می کنند. برای دریافت اطلاعات دقیق تر در خصوص قیمت آجر سنتی قزاقی لطفا به لینک مربوطه مراجعه کنید و برای اطلاع از جزئیات نحوه دیوار چینی ساختمان با استفاده از این گونه آجرها این مقاله را تا انتها مطالعه نمائید. چنانچه برای اجرا و پیاده سازی آجر نمای ساختمان به طراح حرفه ای مراجعه کرده باشید، بیش از نیمی از مسیر را برای داشتن یک نمای شیک و چشم نواز طی کرده اید.

روشهای آسان برنده شدن مشتریان و تأثیر بر بازارها با اجرای نمای خشک

از اجرای نمای خشک چه می دانید؟ آجر نمای انتخاب شده در طراحی نمای بیرونی ساختمان چه در تکرار یک فرم حجمی یا جزییات اجرای آن، باید طرح اصلی و اصالت اجر نما را مشخص کند. طراحی بخش شاخص نما باید به شیوه ای صورت پذیرد که همراه با ایجاد تفاوت و برجستگی با دیگر بخش ها، هماهنگی و تناسب آن با فرم کلی نما نیز برقرار باشد. اما این نکته را فراموش نکنید که هیچ وقت میزان جذب آب در آجرهای معمولی که پوشش های رنگ نانویی دارند به مانند آجرنسوز نخواهد شد و به مرور زمان در سرما و گرما به دلیل رطوبت و یخ زدگی آثار سایش و شوره در آن ها دیده می شود. اگر این مرحله صحیح انجام نشود، در هنگام بارندگی ها آب باران می تواند به سطح زیرین آجر نفوذ کند. رده SW : این رده آجرها برای استفاده در مناطقی با آب و هوای سخت مناسب می باشد و دارای مقاومتی بالا در برابر تخریب می باشند. دارای لایههای مختلفی از جمله پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیری، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان. اجرای نمای آجری هم در نما و هم در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارد و جدای از زیبایی بخشی به ظاهر بنا، به دلیل استحکامی که در نمای ساختمان ایجاد می کند، طرفداران بیشتر بخوانید زیادی دارد.

دیتیل اجرای نمای خشک

آجر نما کار باید با بررسی دقیق از یکسانی ابعاد و اندازه های آجر تولید شده برای اجرای نمای آجری مطمئن باشد. ابعاد مصالحی که در ساختمان می خواهد به کار رود و همچنین برشکاری که آن ابعاد به آن نیاز دارند. دستمزد آجر نما کار نیز در تعیین هزینه های نهایی موثر است. همچنین اگر استاد کار آجر نما به خوبی از پس کار خود بر نیاید، آجر کاری نمای ساختمان خوب در نخواهد آمد. و درروش اجرای نصب آجرنسوز به روش ملات از ملات آماده برای چسباندن آجرنسوز روی نما استفاده می کنند. زمانی که صرفه جویی در انرژی، خلق نماهای شاخص و زیبا برای نمای ساختمان ها اهمیت پیدا کرد ، مالکان و سازندگان ساختمانی برای به وجود آوردن زیباترین نماها از روش های مختلف ، از آجر نما استفاده می نمایند . اجرای نمای خشک آجری یکی از مدرن ترین روش های اجرای نما می باشد که امروزه از طرف معماران، ساختمان سازها و… ᠎Th is data w as wri tt en by https://behsaznama.com Content  Genera᠎tor DE MO !

دیدگاهتان را بنویسید