اجرای نمای خشک برای موفقیت شما ضروری است. این را بخوانید تا بدانید چرا

استفاده از این کار موجب بلند شدن تمامی گرد و غبار از سطوح نما می شود و زمانی که نمای ساختمان تمیز باشد رنگ در نما چسبندگی بالایی خواهد داشت. معمولا نمای ساختمان های کامپوزیتی در زمان اجرای اولیه بسیار شیک و جذاب می باشند و پس از گذشت زمان با آلوده شدن نما زیبایی خود را تا حد بسیار زیادی از دست می دهند. ما در این مقاله معتبرترین مکان برای دریافت خدمات نمای کرتین وال را به شما معرفی می کنیم، اما قبل از آن بهتر است تعریف دقیق از این نوع نما داشته باشیم. از مصالح رایج تر برای اجرای نمای خشک می توان به تایل سرامیک خشک پرسلانی، ورق کامپوزیت، کرتین وال ها، تایل تراکوتا و … پمپ فشار قوی توسط موتور به حرکت در می اید و آب شهری را به فشار 220 بار تبدیل میکند. اتصالات دو جزیی تنظیم شونده باید به گونهای باشند که به نما، اجازه حرکت در راستای موازی صفحه دیوار پشتیبان داده شود.  This was gener at᠎ed ᠎by https://behsaznama.com Content  G en᠎erator DE​MO.

متریال نمای خشک

اندر ادامه مراد هر دو مسلك را برای شما واگو می کنیم. به طور کلی بر حسب نوع نمای ساختمان مانند آجر ، شیشه ، سنگ ، کامپوزیت ،و همچنین مقدار جرم و آلودگی نقش بسته روی سطح نما ، از ابزار های گوناگونی برای شستشوی نما و نماشویی میتوانیم استفاده کنیم. اجرای نمای آجری به روش خشک: در اجرای نمای آجری به روش خشک؛ هیچ گونه ملاتی استفاده نمی­ شود ولی از تجهیزات مختلفی مانند چارچوب نگهدارنده، اتصالات و ریل­ های فلزی برای نصب آجر استفاده می­ شود. ولی از معایب آن افزایش وزن نمای ساختمان است. نوعی از انواع آجر نسوز که در آن ترکیباتی از کانی­ های معدنی و پوکه ­هایی با مقاومت بالا و همچنین موادی مانند اکسید سیلیسیوم و اکسید آلومینیوم وجود دارد. از جمله آجرهای سنتی است که به روش دستی تولید می ­شوند و نوعی آجر پلاک است. ساختار اصلی آجر شیل، خاک شیل است که نوعی سنگ رسوبی آسیاب شده با ترکیب کانی رس با ذرات و کانی­ های دیگر تشکیل شده است. این نوع آجر علاوه بر نمای ساختمان­ های سنتی، در محوطه ­سازی و حتی در دکوراسیون داخلی هم کاربرد دارد.

اتصالات نمای خشک

اجزایی که در اتصال نما آجری به دیوار استفاده میشوند، شامل دو قطعه متصل شده به هم هستند. آجر حصیری فرمی هلالی دارد و با کنار هم قرار گرفتن آجرها شکل حصیر به خود می­ گیرد. برخلاف آجر نمای قزاقی که ظاهری سنتی دارد؛ آجر نمای شیل برای ساختمان­ های مدرن مناسب است. همچنین رنگ­ های مختلفی برای لعاب روی آجر استفاده می­ شود. این نوع آجر برای نمای ساختمان­ های سنتی و اماکن تاریخی کاربرد دارد. برای جلوگیری از این مشکل پس از اتمام شستشو از مواد نانو برای ضد آب کردن سطح استفاده میکنیم. یکی از دلایلی که تقاضای شستشوی نمای سیمانی را بالابرده است این است که انجام شستشو نمای ساختمان قبل از اجرای رنگ آمیزی نما می باشد که موجب بالا بردن چندیدن برابری کیفیت کار و بازدهی آن می شود. اجرای نمای آجری با ملات سیمان: از روش ­های سنتی برای نصب آجر نما بر روی ساختمان، استفاده از ملات سیمان است.

در این نوع اجرا پیوندی محکم بین آجر و سطح نما ایجاد می ­شود. آرمن طرح و نما با همکاری تیمی متخصص و خبره در جهت مشاوره ، طراحی و اجرای نمای ساختمان به خصوص نمای مدرن ساختمان فعالیت دارد. در یک طرح اختلاط معمول، مقاومت فشاری حدود ۸۰۰۰ تا ۶۰۰۰ psi است. به هنگام انتقال بار، بسته به اینکه دیوار تحت فشار یا مکش باشد، گیرههای متصل کننده ممکن است تحت نیروی محوری فشاری یا کششی قرار بگیرند. در ساختمانهایی با سیستم دیوار باربر، نبشیهای تکیه گاهی به دیوارهای خارجی متصل میشوند. به علاوه معمولاً اتصالات به کار رفته در درون درزه های ملات جا داده میشوند و اگر جنس آنها از فولاد ضد زنگ باشد احتمال خوردگی آنها بسیار پایین است. جنس تیغه فولاد و ضد سایش و نشکن است. فضایی که بین لایه عایق حرارتی و لایه رویی نما وجود دارد و اصطلاحا به آن فضای تهویه نیز می گویند حکم لایه ضد رطوبتی را داشته و مانع از انتقال رطوبت به بدنه ساختمان می شود.

اجرای نمای خشک آجری

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از منبع دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید