اجرای نمای کامپوزیت – وقتی رد شد چه باید کرد

در مجموع می توان گفت که در روش نصب فیکس سطح گسترده در حدود 10 الی 15 درصد بیشتر از سطح نمایان نما است. تنوع طرح و رنگ در صنعت ورق کامپوزیت نما یکی از مزیت های این محصول بشمار می رود. نمای کامپوزیت به جهت ویژگی ها و مزایای ذکر شده از زمان اولین ورود ورق کامپوزیت به صنعت ساختمان سازی و نمای ساختمان هر روز بیش از پیش مورد توجه پیمانکاران و انبوه سازان قرار گرفته و در اکثر ساختمان های مدرن و بلند مرتبه از این نوع نما استفاده می گردد. ورق کامپوزیت به دلیل ساختاری که دارد عایق صوت و دارای قابلیت اکوستیک میباشد. لبه ورق کامپوزیت خم شده و به داخل ناودانی کوچک میرود و پین ناودانی کوچک از شیارهای چکمهای شکل که قبلاً روی لبههای خم خورده ایجاد شده، عبور میکند. همچنین بعد از اجرای نمای ساختمان یک لایه از هوا در پشت نما ایجاد می شود که قابلیت عایق صوتی کامپوزیت را افزایش می دهد. وزن سبک ورق کامپوزیت در میزان سهولت در اجرای نما تاثیر مستقیم داشته سرعت اجرای کار بسیار سریعتر از دیگر نماهای ساختمان می باشد. طراحان میبایست اشراف کامل به دیتیلهای نمای کامپوزیت داشته باشند و از ارائه فرمهای غلط مخصوصا در فلاشینگ که باعث کثیفی و ایجاد رده آب در نما میشوند بپرهیزند. This content h​as been wri᠎tten  by behsaznama  Conten᠎t  Ge nerato​r DEMO᠎.

نمای کامپوزیت قیمت

متخصصین ما جهت ارائه مشاوره و اعلام هزینهاجرای نمای کامپوزیت با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتانقرار خواهند داد. این شد که استفاده ز طراحی نما کامپوزیت در بین مردم جا افتاد و به عنوان یک طراحی جدید در ساخت نمای ساختمان ها آن را کلیک پذیرفتند. به دلیل این که روی سطح این ورق آلومینیومی از رنگ ضدباکتری استفاده شده به آن پانل آنتی باکتری میگویند همچنین از استحکام بالایی در مقابل عوامل خوردنده محیط برخوردار است. می توان گفت مهمترین مزیت نمای کامپوزیت وضع سبک می باشد که در حقیقت وزن ورق کامپوزیت در هر متر مربع بین ۵ الی ۸ کیلوگرم می باشد. نمای کامپوزیت در ایران و خاورمیانه با قیمتی مقرون به صرفه پرطرفدار است. از آنجایی که دسته محصولات کانکس کامپوزیتی بیشتر شامل نمونه های اختصاصی و سفارشی بوده ، قیمت آنها نیز با یکدیگر متفاوت بوده و قیمت کانکس با توجه به طرح کلی سازه محاسبه می گردد اما از نظر رنج کلی دارای قیمت نسبتا بالاتری از نوع های ساده و فلزی می باشد چرا که ورق های کامپوزیتی که در نمای آنها بکار می رود هم دارای قیمت پایه بالاتر و هم دقت انجام کار بروی این سازه ها بسیار بالا تر و زمان تولید و در نتیجه هزینه ساخت بالاتری دارد.  This post was generat ed ​by behsaznama Content Ge ne ra to r DEMO.

نمای کامپوزیت (aluminum composite panel) یکی از انواع نماهای ساختمانی است که امروزه به دلیل عدم محدودیت در شکلپذیری، اکثر کارفرمایان و معماران برای ساختمان تجاری، اداری و مختلط به اجرای این نوع نما روی آوردهاند. متریال ها و مصالح دیگر مورد استفاده در نمای ساختمان دارای محدودیت در رنگ بندی می باشند ولی ورق کامپوزیت دارای محدودیت در رنگ نیست و تقریباً دارای رنگ بندی نامحدود می باشد و در رنگ آمیزی آن از سیستم های پیشرفته و رنگهای مقاوم در برابر خط و خش، رطوبت و مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش نور خورشید استفاده می گردد و بعد از چندین سال استفاده رنگ آن تغییر نکرده و پوسته نمی شود. ولی ورق کامپوزیت طرح سنگ با توجه به نوع رنگ مقاومی که روی آن پاشیده می شود در برابر تغییرات محیطی و شرایط نامساعد جوی از مقاومت بالایی نسبت به متریال های سنتی دارا می باشد. نمای کامپوزیت از پانل های آلومینیومی بیش از هر چیز بادوام، مقاوم در برابر آسیب های مکانیکی و شرایط آب و هوایی نامناسب است.

ورق کامپوزیت ضد حریق و نسوز با توجه به هسته مرکزی آن از جنس پلی اتیلن و مواد معدنی می باشد که در برابر آتش مقاومت کمی دارد ولی نوعی از ورق کامپوزیت طراحی و ساخته شده است که که در ساخت هسته آن از مواد خاص نسوز استفاده شده است که در برابر آتش کندسوز بوده و باعث انتشار آتش نخواهد شد. عدم استفاده از قطعات باکیفیت در اجرا، متریالهای نما به دلیل قرارگیری در برابر تابش مستقیم نور خورشید طی مدت زمان کمی، رنگ و استحکام خود را از دست میدهند. مرحله دوم ورقها به طور مستقیم به داخل کامپوزیتهای آلومینیومی نازک که بر روی زیرسازی پیچ شده است نصب میشوند. در این مرحله ناودانی کوچکتری که خاصیت استیل (ضد زنگ بودن) دارد به داخل مرکز ناودانی اصلی جای میگیرد. روند کار در این روش به این صورت است که در مرحله اول عملیات زیرسازی فلزی بر روی سیستم H و L مانند روش ثابت انجام میشود.

دیدگاهتان را بنویسید