اسرار نمای کامپوزیت ساختمان برتر

پانل هایی با پوشش های ضد باکتری، معمولا خیلی دیر کثیف می شوند و نیاز به شستشو ندارند. پنل کامپوزیت معمولی که عرف بازار از این نوع پنل خرید و فروش می شود از ترکیب چندلایه مختلف از جمله پوشش آلومینیوم و لایه های میانی به دست می آید و در مقابل ورقه ورقه شدن بسیار مقاوم است. از اصلی ترین خصوصیات و مزایای استفاده از نمای کامپوزیت ساختمان می توان به مقاومت بالا در برابر تغییرات محیطی، وزن بسیار سبک نمای کامپوزیت، عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی، تنوع بالای رنگ، اجرای سریع و آسان، مقاومت بالا در برابر زلزله و لرزش های باد، ماندگاری بالا در تمیزی و شستشوی آسان، قابلیت تعویض پنل های آلومینیوم بدون ایجاد خرابی، مورد استفاده در انواع سازه های ترمینال، ایستگاه مترو، فرودگاه و قابلیت برش کاری و سوراخ کاری اشاره کرد. این ورقه ها تا 90 درصد از سیمان سبک تر هستند و حتی از شیشه و ورقه های آلومینیومی نیز سبک تر می باشند. این پنل از ترکیب چندلایه مختلف به همراه پوشش آلومینیوم به دست می آید و در مقابل ورقه ورقه شدن به شدت مقاومت می کند.

نمای کامپوزیت مغازه

زیرا همان طور که ذکر شد، نمای کامپوزیت از ورقه های آلومینیومی سبک تشکیل می شود که در برابر باد های شدید ممکن است دچار تغییر شکل شوند. اگر کنترل کیفیت بتن در کارگاه انجام شود، ممکن است میزان خطای محسوسی داشته باشد. اگرچه در دیگر ساختمان ها با نمای خارجی معمولی نیز ممکن است از این مصالح استفاده شود, با این حال این سبک رومی است که با اجرای متفاوت, سبب زیبایی بیشتر دکوراسیون خارجی ساختمان ها می شود. به دلیل بهرهمندی از مصالح مختلف، در سبک مدرن شاهد تنوع چشمگیر مثل ترکیب آجر و بتن، ترکیب سنگ و آجر، ترکیب نمای کامپوزیت و شیشه و… چراکه به دلیل المان ها و نحوه ی طراحی منحصر بفردی که دارد قادر است توجه تمامی رهگذران را به خود جلب کند . به دلیل همین حق انحصار بود که تا مدت ها قیمت و هزینه استفاده از این ورق بسیار بالا بود. استحکام و سرعت اجرای و همچنین نمای بسیار متنوع و مدرن جز مزایای این صفحات است. وی با اشاره به فلسفه آرین اظهارکرد: این شرکت باید تا با بهکارگیری تکنولوژی، طبیعت و هنر، روح تعالی، نشاط و آرامش را برای تکتک مردم دنیا، با ارائه محصولات و خدمات مدرن و متنوع به ارمغان آورد.

طی بخشنامه سازمان مقررات ملی سازندگان موظف هستند که از کامپوزیت ضد آتش در همه جای ایران استفاده کنند ولی با توجه به قیمت بالایی که دارد اکثراً از این کار شانه خالی می کنند و کامپوزت ممولی استفاده می کنند ، در واقعیت کامپوزیت ضد آتش کامپوزیت نسور نیست بلکه موادی پلیمری که برای لایه وسط کامپوزیت استفاده می کنند بصورت کند سوز عمل می کند و آتش نمی گیرد در حالی که کامپوزیت های معمولی در آتش سوزی همچنان پلاستیک می سوزند و باعث افزایش آتش می شوند . لذا پیشنهای میگردد در قراردادهای اجرای نمای کامپوزیت، حتما ریز مصالح مصرفی و غیر مصرفی ذکر گردد تا پیمانکار موظف باشد در اجرا نیز از همان مصالح استفاده کنند و کارفرمایان نیز به اختلاف قیمت ها و دلایل آن اشراف پیدا کنند. طراحی اتصالات و نوع مصالح مورد استفاده در نمای خشک علاوه بر مشخصات فنی فوق باید قیمت مناسب، زیبایی نما، سهولت و سرعت در اجرا را در بر گیرد. همچنین طراحان فوقالعادهای که میتوانند طرح ساختمان شما را ابتدا روی کامپیوتر اجرا کرده به شما نشان بدهند. و تشخیص این که نوسازی نمای ساختمان باید انجام شود و یا نیاز به بازسازی نمای ساختمان داریم و کار یک متخصص است بنابراین اگر نیاز به یک مشاوره در زمینه خدمات ساختمانی دارید تیم ری بیلدینگ بام در خدمت شماست تا بتواند این مشاوره رایگان را به شما بدهد.

نمای کامپوزیت برای کسب و کار شما حیاتی است. یاد بگیرید چرا!

اجازه بدهید کمی از خدمات شرکت ری بیلدینگ بام در خصوص بازسازی نمای ویلا برای شما بگویم. هر کدام از انواع نمونه های ورق ذکر شده بصورت پخش سراسری از کارخانه ورق کامپوزیت به تمام استان های کشور و کشورهای همسایه پخش و توزیع می شود. 5. امکان انتخاب رنگ از سفید یخچالی تا رنگ طبیعی دندان وجود دارد که می توان هر یک از این رنگ ها را بر اساس رنگ طبیعی دندان خود انتخاب نمود. چنین محصولی با قابلیت تولید توسط متریال های گوناگون از قبیل آلومینیوم و استیل می تواند در پروژه های مختلف به عنوان نمای لوکس ساختمان نیز به کار رود . 4. ورق کامپوزیت عایق صوت است: بخاطر جنس ورق کامپوزیت و به وجود آمدن لایه هوا میان نما و دیوار نمای ساختمان ، نمای کامپوزیت عایق صوتی خوبی به شمار می رود. جنس آلياژ آلومينيومی که در لايه ها به کار رفته است. لايه رنگ آستر پوشش شده است تشكيل ميشود. استرچ متال به عنوان یکی از متریال های مدرن جهت پوشش نهایی در نمای دوپوسته قابلیت نورپردازی در شب را برای ساختمان فراهم می آورد . متریالی که برای پوشش خارجی این سیستم استفاده می شود باید دارای خواص پایداری بالا و مقاومت در برابر رنگ پریدگی ناشی از نور آفتاب و مقاومت در برابر عوامل جوی مختلف باشد تا طول عمر بیشتری داشته باشد. ​This c onte nt w​as w​ri᠎tten  by behsaznama Conte᠎nt Gene​rato​r DE᠎MO.

نمای کامپوزیت ویلایی

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مطالب بشتر لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید