اگر می خواهید برنده شوید، اکنون فلسفه نمای کامپوزیت خود را تغییر دهید!

اگر بخش زیادی از دندان شما پر شده یا برای برطرف شدن پوسیدگی های دندانی، مجبور به عصب کشی شده اید، روکش بهترین گزینه برای ترمیم دندان شماست. افراد با این شرایط باید قبل از ساخت و چسباندن ونیرهای دندان باید عصب کشی کنند و سپس با روش لمینت دندان یا کامپوزیت دندان درمان شوند. کامپوزیت و لمینت نمیتوانند دندان هایی که به شدت نامرتب هستند و در م فرو رفته اند را درمان کنند. رنگ دندان ها تغییر می کند و بلیچینگ می تواند برای حل این مشکل، یک راه درمان عملی باشد، اما نباید توقع داشته باشید که ناهنجاری های مربوط به شکل، ساختار و اندازه نامرتب دندان ها را با این روش ترمیم کنید. اگر دندانهای شما به شدت لکهدار، آسیب دیده، نامرتب با شکاف های بسیار بزرگ هستند، لمینت دندان برای شما بهتر است، اما ونیرهای کامپوزیت برای مشکلات خفیف تر به کار میرود. از آنجایی که جراحی کاشت ایمپلنت دندان، پیچیده است، بهبودی فک بیمار چند ماه طول میکشد و قیمت آن نیز بسیار بالاتر از دو روش ذکر شده است. به دلیل ویژگی عدم جذب شدن آلودگی و گرد و غبار برای شهر های کوه پایه ای و شهرهای بزرگ پر از آلاینده و گرده و غبار مناسب است. ᠎Conte᠎nt has be en gener ated wi​th the he​lp of behsaznama  Con​tent Generator Demov᠎er sion.

نمای کامپوزیت مغازه

دندانپزشک با ارزیابی کامل دهان شما میتواند تشخیص دهد که برای شما لمینت دندان بهتر است یا کامپوزیت دندان. اگر ریشه دندانتان به طور کلی سالم است و تنها برای اصلاح مشکلات ظاهری قصد ترمیم دارید، پیشنهاد ما نصب لمینت یا کامپوزیت است، اما اگر دندان شما پوسیده یا شکسته است، روکش بهترین گزینه روی میز است. قیمت بلیچینگ در مقایسه با لمینت و کامپوزیت بسیار پایین تر است زیرا موارد استفاده از آن محدود می باشد. کامپوزیت دندان و لمینت دندان همیشه برای ترمیم دندان ها گزینه ایده آلی نیستند، زیرا این روش های اصلاح طرح لبخند تنها افراد خاصی را درمان میکنند. دندان قروچه باید قبل از شروع هر گونه قرار دادن روکش دندانی درمان شود. لمینت و کامپوزیت فارغ از تمام تفاوت هایی که در این مقاله ذکر شد، هر دو کارکرد تقریبا یکسانی دارند، اما روکش با این دو روش متفاوت است. یکی دیگر از تفاوت های این سه روش، قیمت آنهاست. پیشنهاد میدهم که تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا کاربردهای نمای آلومینیومی کامپوزیت را برای شما عزیزان بیان نماییم. 1. در این روش برای اجرا و نصب نیازی به تراشیدن مینای دندان و عاج نیست.

با این همه تنوع در نمای ساختمان انتخاب متریال و مصالح مناسب بسیار سخت و دشوار است. زمان انجام بلیچینگ در مقایسه با کامپوزیت دندان و مخصوصا لمینت بسیار کمتر است و تنها در یک یا دو ساعت انجام می گیرد. قیمت لوله داربستی یا هزینه اجارۀ آن. گزینه سازه ای فلزی سنگین تر خواهد بود، اما همچنین قیمت مناسب تری را نسبت به نمونه مشابه خود ارائه می دهد. تاج های دندان در این مورد راه حل های مناسب تری دارند. طراحان و معماران سعی میکنند همراه با این نما از درب و پنجره آلومینیومی استفاده کنند. همچنین مقاومت عالی در برابر لایه برداری را تضمین میکنند. لایه بیرونی ورق کامپوزیت در بیرون از ساختمان دیده میشود و در ابعاد و رنگ های مختلف موجود است. حمزه شکیب، رئیس وقت کمیسیون عمران شورای شهر و سرپرست فعلی سازمان نظام مهندسی در جلسه ۵۲۴ دوره سوم شورا اعلام کرد که رواج نمای کامپوزیتی خصوصا در ساختمانهای مسکونی نتیجه کلیک کنید الگوسازی غلط است. همان طور که گفتیم، این روش فقط برای سفید کردن دندان ها به کار می رود و حتی ممکن است لکه های قهوه ای پر رنگ هم با این تکنیک درمان نشوند.

لمینیت و کامپوزیت فقط برای بازسازی ظاهر دندان ها کاربرد دارد و نمیتوانند مشکلاتی از قبیل پوسیدگی و شکستگی های عمیق را پوشش دهند. در حالی که لمینت دندان و کامپوزیت ونیر در کنار سفید کردن دندانها برای اصلاح فرم و رفع فواصل بین دندانی به کار می روند. وقتی بیمار یک یا چند دندان خود را در اثر حادثه یا علل دیگر از دست بدهد، متخصص ایمپلنت، با کمک این روش، ریشه های مصنوعی داخل فک او کاشته و بعد از چند ماه روکش دندان را نصب می کند، در حالیکه لمینت دندان و کامپوزیت دندان فقط برای اصلاح ناهنجاری ها و مشکلات ظاهری دندان به کار می روند. به طور کلی اگر فقط می خواهید رنگ دندان های خود را برای چند وقتی سفید کنید، بلیچینگ روش مناسبی است، اما اگر می خواهید عیوب دیگر دندان هایتان را بپوشانید باید به سراغ روش های لمینت و کامپوزیت بروید. چه زمانی کامپوزیت و لمینت گزینه مناسبی نیستند؟

دیدگاهتان را بنویسید