باور کنید نمای کامپوزیت تخصص اما هرگز توقف افزایش

و همچنین نقشه های توليد و نصب ورق نمای کامپوزیت ، فریم لس و … 4- در نهایت تیم طراحی نما با توجه به نقشه های مورد تایید کارفرما اقدام به تهیه نقشه های اجرايی نمای ساختمان جهت آغاز به کار عملیات نصب ورق نمای کامپوزیت می کنند . این نقشه ها شامل نقشه های اجرای زير سازی ورق نمای کامپوزیت ، فریم لس، کرتین وال، ساندويچ پنل دکوراتيو، لوور آلومينيومی، شيدر ، نمای چوب ترمو و … بر روی پنل به سادگی انجام می شود. در گام بعدی، ورقها با استفاده از شیارهای ناودانی شکل به صورت ریلی بر روی پروفیلهای آلومینیومی نصب میشوند. ارتفاع و طول دیوار ها و در حالت کلی ابعاد دیوار ها دارای محدودیت نبوده ولی در صورت این که نیاز به کنترل کردن تنش های نما و دیوار پشتبیانی باشد محدودیت های خاص خود را دارند. همچنین در نمای داخلی با حفظ اصالت و استحکام و مزایایی همچون عدم فرسایش و مقاومت در برابر رطوبت، صدا و حرارت کاربرد بسیاری دارند. • مقاومت در برابر آلودگی و سهولت تمیز کردن : رنگ ورق کامپوزیت شامل یک نوع رزین است که مانع از ایجاد الکتریسیته ساکن در سطح کار شده و آلودگی را به خود جذب نمی کند. Th᠎is c onte᠎nt w​as g᠎en᠎erated ᠎by behsaznama Con​tent Gen erat or DEMO᠎.

اجرای نمای کامپوزیت

این فرآیند شامل ارزیابی آسیب، تهیه یک برنامه تعمیر، آماده سازی منطقه کار، انجام کار تعمیر، تمیز کردن و بازسازی ساختمان، و انجام تعمیر و نگهداری منظم است. آلومینیوم نمای کامپوزیت ، یک سیستم نماسازی جدید برای ساختمان های مدرن و بزرگ می باشد که در آن دیوارهای خارجی، غیر سازه ای اند. از هر جهت استفاده از نمای آلومینیوم کامپوزیت مقرون به صرفه است. سبک بودن : ورق های کامپوزیت دارای وزن کمی حدود ۸ – ۵ کیلوگرم در هر مترمربع می باشند که در مقایسه با دیگر مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان دارای پایین ترین وزن ممکن می باشد. • سبک وزن بودن پنل : سبک بودن ورقها میزان فاجعه را هنگام زلزله کاهش می دهد. • ایمنی بالا در برابر حریق : پنل کامپوزیت متشکل از دو لایه آلومینیوم و یک لایه پلی اتیلن می باشد. شما می توانید برای نصب پانل های کامپوزیت آلومینیوم آن را خرد کنید، برش دهید و سوراخ کنید. امکان رشد و تکثیر حشرات در شکاف های آن : البته با اتخاذ کارهای پیشگیرانه در صورتی که در نمای داخلی ساختمان استفاده می کنید از حشره کش و… پس شرکت های ساختمانی و غیره حتما در طراحی نما بخصوص اجرای نمای مینرال در تبریز این اصول و موارد رعایت کنید .

توصیه می شود حتما قبل از خرید ورق کامپوزیت مقاله زیر را مطالعه نمایید . 5- آغاز عمليات اجرايی غالبا با پیاده سازی و اجرای کمر بند های نگه دارنده زیر سازی نما آغاز شده و سپس توسط نصب پروفیل های آهنی و آلومینومی جهت مقاوم سازی نمای کامپوزیت ادامه می یابد. • سرعت اجرای بالا : ابعاد بزرگ ، سبک بودن مصالح زیر سازی و پنل ها ، دستگاههای پیشرفته سرعت اجرای کار را بالا می برد. به خاطر وزن سبک و اتصالات ، نما در مقابل زلزله ایمنی می یابد و هسته میانی آن بدلیل عدم اشتعال در مقابل حریق مقاومت می کند. ورق کامپوزیت پنلی است مرکب از دو لایه آلومینیوم و یک لایه مرکزی پلی اتیلن، این محصول به دلیل مزایایی مثل زیبایی ، تنوع رنگ، سبک بودن، ثبات رنگ، دوام بالا، قابلیت مونتاژ سریع و… دو صفحه آلومینیوم روکش شده، سطح هسته پلیاتیلنی آن را پوشانده اند. ترکیب دو لایه آلومینیوم با هسته مرکزی پلی اتیلن باعث شده تا از این متریال در بسیاری از موارد نمای داخلی و خارجی استفاده شود . موادی که در هسته ورق ها استفاده می شود پلی اتیلن و مواد معدنی است.

کامپوزیت های نمای ساختمان به آن دسته از متریال هایی که با استفاده از مواد پلی اتیلن و لایه های نازک آلومینیومی ترکیب شده و تشکیل محصولی به اسم ورق کامپوزیت می دهند. آلومینیوم مقاومت بالایی در برابر حریق دارد ، لایه پلی اتیلن نیز از مواد ضد حریق تولید شده است و به سختی می سوزد. نماهای مدرن را می توان با کمترین هزینه ممکن اجرا نمود ، که این موضوع بستگی به تکنولوژی و متریال نمای ساختمان نیز دارد . • مقاومت در برابر ضربه : استحکام ورق کامپوزیت بسیار بالاست و لایه پوششی آن حتی به هنگام خم شدن نیز نمی شکند و در مقابل طوفان و وزش باد مقاوم است. • قابلیت اجرای متنوع : با استفاده از ابزار آلات مناسب میتوان این ورقها را بر اساس طرح خم کرد ، انحنا داد ، شیار ایجاد کرد و… برای تهیه ورق های آماده بکارگیری در نمای ساختمان عملیات برش کاری از شیت خام ورق کامپوزیت، شیار زنی، خم کاری و مونتاژ انجام می پذیرد. استفاده از محصولات بی کیفیت و متحمل شدن خسارت : (با وجود اینکه در بازار کشور محصولاتی با کیفیت مناسب و استاندارد و همچنین گروه های متخصص برای اجرای این نما هم اتفاقاً وجود دارد. This post was w​ri tten by behsaznama Con​te nt᠎ G ener᠎ator Demov ersion​!

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نما لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید