با دنبال کردن چهار گام‌های ساده، نتایج اجرای نما بهتری دریافت کنید

از طرف دیگر، یخ زدن آب سبب جدا شدن مصالح نما و سقوط آن خواهد شد. این لایه اطمینان می دهد که آب و هوا بر فلز تأثیر نمی گذارد و از زنگ زدگی آن جلوگیری می کند. به طور کلی انواع مختلفی از متریالها را می توان به روش اجرای نمای خشک نصب نمود که نحوه نصب بسته به جزئیات اجرای نمای خشک و همینطور نوع مصالح متفاوت خواهد بود. اجرای نمای خشک نسبت به روشهای سنتی از مزیت های بسیاری برخوردار است. مهمترین مزیت انواع سرامیک خشک نما، قابل بازیافت بودن آن است. از این رو ، نحوه ترکیب بندی فرم معماری و آفرینش طرحی خلاقانه که ضمن مدرن بودن ، همخوانی با معماری بومی شمیران نیز باشد، اولویت اول ما بود. اینکه اگر نمای ساختمان تراز نباشد، قرارگیری ملات بر جدار سازه، عدم تراز بودن را کم کرده و میزان خطا را کاهش میدهد. رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند. طراحی نما: توسط مهندس معمار انجام میشود و نقش مهمی در چشم انداز ظاهری یک سازه ساختمانی دارد. This data was c᠎reated by behsaznama  Content  G​en erator D em ov​ersi on᠎!

طرح نمای خشک

استفاده از کامپوزیت آلومینیوم این حالت را ایجاد میکند که ظاهر سازه بسته به نحوه تابش نور و زمان روز تغییر کند و در هر زمان از شبانه روز، چهرهای خاص به ساختمان میبخشد. معمولاً نوع مصالح مورد استفاده در اجرا بر تعیین روش اجرایی بر اساس تأثیرگذار است. انتخاب مصالح مورد نیاز بر اساس سبک اجرایی تعیین میشود. انتخاب سبک و نوع روش اجرا و همچنین تجربه مهندس ناظر، بر این قیمت تأثیرگذار است. نمای سرامیک خشک پرسلانی dry porcelain ceramic جزء به روز ترین نماهای ساختمانی روز دنیاست که به روش نصب خشک اجرا می گردد .سرامیک خشک پرسلانی به عنوان بخش CLADDING پوشش نمای سرامیک خشک پرسلانی می باشد، که مهمترین بخش این نوع نما می باشد و می بایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد. زیرسازی یا شاسی کشی: ایجاد بستری مناسب و سطحی صاف برای اجرای نمای مورد نظر در سازه ساختمانی.

جهت اجرای تخصصی نما در تهران و سایر نقاط ایران با بهترین کیفیت، با شرکت مهندسی آنلاین سازه تماس بگیرید. قطعات ذکر شده در بالا به نمای تمام شده در عین ظرافت، قابلیت رگلاژ و آب بندی را می دهد. یا برای نمای آجری، باید از آجر استفاده شود. سیستم نمای خشک نوعی از اجرای نماست که در آن بهجای استفاده از ملات سیمان و چسب برای اتصال مصالح به سطح خارجی، از تجهیزات فلزی مانند ریل و پیچ استفاده میشود. فیلم زیر نحوه ی مونتاژ سیستم Tekta را نشان میدهد. افزودنی کند گیر و پوشش پلاستیکی تنها میتواند جلوی سخت شدن سطح بتن را بگیر و هسته مرکزی بتن با سرعت بیشتری سخت خواهد شد. این زیرسازی میتواند از جنس آلومینیوم یا فولاد باشد. زیرسازی نمای سرامیک خشک با متریال آلومینیوم انجام میشود. کامپوزیتها محصولات مهندسی شدهای هستند که از دو شیت آلومینیوم و یک لایه پلاستیک پلی اتیلن ساخته شدهاند.

10 دقیقه وقت بگذارید تا با قیمت اجرای نمای خشک شروع را شروع کنید

از آنجا که کیفیت محصولات تولید شده آزبستی با فرآیند هات چک با هیچ یک از محصولات مشابه قابل رقابت نبود ، علی رغم مشخص شدن سرطان زایی آزبست ، تا سال ها ی زیادی این محصول در کشور های پیشرفته نیز تولید می شد .در محدوده زمانی دهه 1970 تا اواخر دهه 1980 میلادی فناوری کاربرد الیاف غیر سمی و سازگار با فرایند هات چک کشف شد از آنجا که هیچ یک از الیاف طبیعی و مصنوعی به تنهایی تمامی خصوصیات آزبست را نداشتند ، بنابر این برای جایگزینی آزبست از هیبرید الیاف با مدول زیاد و کم به ترتیب , اتصالات نمای خشک به عنوان تقویت کننده و کمک فرایند استفاده گردید . این سطوح باعث می شود که پروژه به عنوان یک ساختمان طراحی شده برای استفاده اداری و تجاری تلقی شود و در عین حال به کاربران فرصت حداکثر دید را می دهد. به جهت اندازه گیری همزمان در سایت و ساخت قطعات ، دیگر نیازی به کنترل عملیات ساخت در کارخانه نیست. ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک در جهان می باشد که کارخانه های بزرگی در شهرهای مختلف آن در این صنعت فعالیت می کنند و به دلیل محصولات با کیفیتی که دارند زبانزد مردم دنیا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید