برای داشتن نمای کامپوزیت عالی، لازم نیست یک شرکت بزرگ باشید

پوشش رنگ ورقه رزین از نوع استرپلی استر است. طول این ورقه ها متنوع و متفاوت است. قیمت این لایه های آلومینیومی متفاوت می باشد و قیمت طراحی نما و اجرای آن نیز با توجه به نوع روش برگزیده شده می تواند متفاوت باشد. کامپوزیت نما ساختمان بسیار منعطف هستند و در شرایط مختلف بکارگیری می شوند. کامپوزیت طرح سنگ آلومینیوم یکی از جذاب ترین نمونه های ساخته شده در کارخانجات ایران است که در نمای بیرونی و نمای داخلی ساختمان های مسکونی، ساختمان های تجاری و ساختمان های تفریحی مورد استفاده قرار می گیرد. اما هم اکنون کارخانجات در ایران انواع ورق های نما ساختمان را با مناسب ترین قیمت های جهانی به دست مصرف کنندگان و فعالین صنعت ساختمان می رسانند. ورق کامپوزیت یک ماده ای است که از ترکیب آلومینیوم و پلاستیک به دست می آید . ورق کامپوزیت به دلیل مزیت های فراوان توانسته در رقابت با دیگر نما های ساختمان جایگاه خود را به دست بیاورد و از نماهای سنتی پیشی بگیرد. ورق آلومینیوم کامپوزیت با پوشش Nano -PVDF ورق آلومینیوم کامپوزیت با پوشش Nano -PVDF پاسخی برای مشکل مشتریان در شهرهای بزرگ است.چسبیدن ذرات غبار بر روی نمای ساختمان که نمای ساختمان های مدرن را پس از مدتی تیره و چرک می کند، تبدیل به یک مشکل بر روی همه نماهای خارجی شده است.

قیمت اجرای هر متر مربع نمای کامپوزیت

کامپوزیت عموما در صنعت ساختمان به عنوان یک پوشش خارجی و داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. همزمان با گسترش فعالیت ها و خدمات این شرکت اقدام به ارائه خدمات در زمینه تولید و فروش در و پنجره های یو پی وی سی نمود که در آن زمان خدماتی تقریبا نوین در صنعت ساختمان بود. قابلیت ترمیم و تعویض یکی از مهمترین مزیت های متریال های کامپوزیت نمای ساختمان است که سبب می شود در صورتی که یکی از ورق ها بنا بر هر دلایلی آسیب ببیند، بتوان براحتی آن را تعویض نمود. از مزایای نمای کامپوزیت ACP میتوان به انعطاف پذیری ورق به انواع شکلهای هندسی اعم از دو بعدی و سه بعدی و زیبایی رنگهای آن و سبکی و تا حدودی عایق بودن آن اشاره نمود. از خواص کامپوزیت می توان به سبک بودن، عایق حرارتی و رطوبتی بودن، قابلیت شکل پذیری بالا، مقاومت کششی و فشاری بالا، ضد زنگ بودن، حمل و نقل آسان و قیمت مناسب اشاره کرد . این ماده که همان هسته مرکزی پانل است به عنوان یک عایق حرارتی، رطوبتی و عایق صوتی عمل می کند. در کاربرد علمی ، این نما همانند شیشه دو جداره از دو لایه ورق ۵ یا ۴ میلی متر اجراء می گردد و کاملا حالت سیلد را خواهد داشت ، با آنکه در کشورمان بخاطر صرفه جویی فقط یک لایه آن را که رویت زیبایی دارد ، صرفا مورد استفاده قرار می دهند. ᠎Po st was gen​er at​ed wi th behsaznama Content Gen erator Demov er᠎sion !

ولی قابل ذکر است که تمامی موارد و دلایل محبوبتی که برای این نما وجود دارد برای نمای سبک و فوق سبک پلی استایرن نیز صدق میکند و با این حال انتخاب ما و تیم ما نمای سبک پلی استارن میباشد. لایه مرکزی آن از یک ماده غیر قابل اشتعال به نام پلی اتیلن در دو رنگ سیاه و سفید تشکیل می شود . SAT یک نوع ورق مرکب، متشکل از دو لایه ورق آلومینیوم به ضخامت 3/0 تا 5/0 میلیمتر و هسته میانی از جنس پلی اتیلن و به ضخامت 3 تا 6 میلیمتر می باشد. نمای کامپوزیت ACP نمایی است که بخش رویت آن از ورق به ضخامت ۵ یا ۴ میلی متر که از دولایه ورق آلومینیوم که با عایق پلی اورتان به هم متصل هستند ودر مجموع ضخامت ۵ یا ۴ میلی متر را تشکیل می دهند ، تشکیل یافته که لایه بیرونی با رنگ های مختلف و مقاوم در برابر شرایط جوی از قبیل بارانهای اسیدی تولید می گردند.

از آنجایی که ورق های کامپوزیت رنگ های متنوعی دارند، آنها مات و نانو، چوب، آینه، گرانیت و هفت رنگ هستند. ورقهای آلومینیوم با تکنولوژی شرکت مربوطه دریافت می شود، پس گرد و غبار و ناخالصی از روی سطح ورق پاک می شود و نواری از اکسید روی ورق را می پوشاند. قابلیت خودشویی، میزان گرد و غبار بر روی سطح نما کمتر از پوشش های دیگر بوده و با ریختن آب و یا بارش باران ذرات غبار تا حدود زیادی پاک می شوند. در نهایت کامپوزیت یا ورق آلومینیوم را با توجه به طرحی که مد نظر معمار است، بر روی اسکلت فلزی سوار می­کنند. به همین دلیل قطره آب به خود شکل کروی گرفته و امکان ایستایی آب بر روی سطح از بین می رود. به خاطر خاصیت Self -Cleaning(خود شویی) این پوشش جدید هر روز محبوبیت بیشتری در بازار پیدا می کند. تمامی ساختمانهایی که نمای خارجی آنها با طراحی کامپوزیت انجام پذیرفته است، شکوه بی نظیری دارند و چشمها را به خود خیره مینمایند. کامپوزیت هایی که در طرح سنگ ساخته می شوند نیز از تنوع بسیار زیادی برخودار می باشد که برخی از آنها به سنگ مرمر و برخی دیگر به طرح هایی با رنگ بندی های متنوع به بازار عرضه می شوند.

نمای کامپوزیت چیست

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک کنید لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید