بهره ببرید اجرای نمای کامپوزیت بهره ببرید – بیاموزید این 10 نکته

از آنجایی که این ورق ها غیر آلی هستند بر خلاف مصالح طبیعی مانند سنگ و چوب تحت تاثیر اشعه ماوراء بنفش خورشید قرار نگرفته و پس از چند سال دچار تغییر رنگ و یا رنگ پریدگی نمی گردند . محاسبه قیمت اجرای نمای کامپوزیت به عوامل مختلفی وابسته است که باید با جمع بندی تمام این عوامل قیمت دقیق محاسبه و آنالیز گردد. جهت طراحی و اجرای نمای کامپوزیت زیرسازی این روش همانند روش ریلی انجام میگیرد. نمای کامپوزیت به علت سرعت اجرا و سایر مزایایی که پیشتر بدان اشاره شد، مورد استقبال عمومی برای طراحی و اجرای ساختمان های اداری، تجاری، بانک، بیمارستان، ویلا و … خب چیزی که واضح هست وزن بسیار کم آن در ابتدا نظرها را به خودش جلب می کند و سپس سرعت اجرای آن مخصوصا در زیر سقف ها قطعا در مقایسه با سنگ ما نمی توانیم نمای کامپوزیت را از نظر مقاوم بودن در برابر ضربه مقایسه کنیم. اما نمای کامپوزیت یکی از جدیدترین مصالح مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می باشد که به دلیل زیبایی و مزایای بی شمار آن مورد استفاده بسیاری از ساختمان سازها قرار می گیرد و به دلیل ظاهر زیبا و مدرنی که به سازه می دهد، توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب می کند. ​This  data w as done by behsaznama Content Ge​ne rator DEMO​.

7 حقایق همه باید نمای کامپوزیت

ورق کامپوزیت دارای تنوع زیادی است که از بعدهای زیر قابل بررسی هستند. البته نکته مهم دیگر این است که آگهی تبلیغاتی شما در این سایت به صورت دایمی است و نیازی به پرداخت هزینه برای تمدید آن نیست و این موضوع باعث می شود که آگهی شما در گوگل هم جایگاه خوبی را کسب کند و از این طریق نیز مخاطبان بیشتری آگهی شما را مشاهده کنند. ورق های آلومینیوم کامپوزیت در مقایسه با متریال های مشابه از مزیت ها و ویژگی هایی برخودار می باشند که هر کدام از ویژگی ها سبب شده است تا شهروندان از آنها در سازه های ساختمانی خود مورد استفاده قرار دهند. می توان گفت مهمترین مزیت نمای کامپوزیت وضع سبک می باشد که در حقیقت وزن ورق کامپوزیت در هر متر مربع بین ۵ الی ۸ کیلوگرم می کلیک کنید باشد. از برجسته ترین خصوصیات ورق های آلومينيوم کامپوزیت مقاومت نسبت به تغییرات آب و هوایی محیطی است.

اجرای نمای کامپوزیت در تهران

 This data w᠎as wri tten ᠎by behsaznama Con te nt  Ge​nerator ​DE​MO!

از جمله ویژگی ها و مزایای کانکس کامپوزیتی نسبت به دیگر مصالح متداول در ساخت کانکس می توان به تنوع و ماندگاری رنگ در برابر هرنوع شرایط جوی و حتی تابش مستقیم نور خورشید در طول چندین سال اشاره نمود چرا که معمولا رنگ های متداول که در نمای سازه های پیش ساخته استفاده می شوند پس از مدتی بر اثر تابش بیش از حد خورشید تا 50 درصد دچار رنگ پریدگی می شوند و این درحالی است که رنگ کامپوزیت ها تا حداقل 20 سال بدون کوچکترین تغییری پایدار می ماند و دلیل آن نیز استفاده از رزین همگن کننده رنگ به ورق آلومینیومی و جلوگیری از پوسته شدن آن و همچنین کیفیت بسیار بالای رنگ های مورد استفاده در ورق کامپوزیت می باشد. این روش ساده ترین روش اجرای رنگ روی لایه آلومینیوم بوده که رنگ بدون هیچ گونه لایه محافظ روی لایه آلومینیوم اجرا می گردد. رنگ نهایی ورق کامپوزیت مقاوم ترین و پیشترفته ترین تکنولوژی رنگ در دنیا است و حداقل دوام آن در برابر اشعه آفتاب 15 سال میباشد. به دلیل زیبا بودن تنوع رنگ و طرح و ارزان قیمت بودن کامپوزیت ها در داخل و خارج از کشور از ان استفاده میشود.

در صورتی که سطح این نمای زیبا کدر و آلوده شد به کمک افراد متخصص در زمینه نماشویی نمای کامپوزیت می توان آن را تمیز و مانند روز اول درخشان نمود. روی سطح ورق آلمینیوم کامپوزیت با یک لایه فیلم پلاستیکی محافظت میشود که پس از اتمام کار از روی ورق ها کنده میشود. 5. هزینه نسبتا بالای پانل ها و اجرای آن، نماهای کامپوزیت را به یک نمای گران تبدیل کرده است. در اولین مرحله زیرسازی فلزی مطابق با طراحی نما و میزان حجم و فرم هر قسمت پیاده سازی و اجرا میگردد .اغلب زیرسازی فلزی بر اساس نقشه های از پیش طراحی شده ( شاپ دراوینگ ) که بیانگر تعداد و نحوه تقسیم بندی و سایز پانل ها است صورت میگیرد . امروزه از مصالح گوناگونی در نمای ساختمان ها استفاده می شود که از بین آنها می توان به انواع نمای سنگ ، سیمان، چوب، آجرنما و کامپوزیت اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید