تلاش کنید این 5 مشکلات اگر اول آغاز دیتیل اجرای نمای خشک (به دلیل علم)

در روش پرمیکس هم میتوان از اسپری کردن کمک گرفت اما به دلیل کوتاه بودن الیافهای شیشه، دیگر در این حالت الیاف توسط دستگاه برش نمیخورند. الیاف در حین ورود به دستگاه پاششی، برش میخورند. نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این است که قبل از اجرای آبنما، عایق بندی به طور کامل صورت پذیرد. نکته : نمای سیمانی ساختمان عایق حرارتی و رطوبتی محسوب نمیشود و در مناطقی که بارندگی و رطوبت زیادی وجود دارد بدلیل ایجاد نم و رطوبت گزینه مناسبی نیست. نکته بعدی اینکه، متریال نمای بیرونی ساختمان باید با توجه به شرایط محیطی و آب و هوایی منطقه انتخاب شود. ماسه مورد استفاده در این بتن ماسه طبیعی، بادی و سیلیسی و یا ترکیبی از آن است که با توجه به قطعه تعیین میشود. روش کار به این صورت است که با استفاده از ابر یا اسفنج سطح شیشه را به طور کامل با مواد شوینده شستشو می کنیم و با تی لاستیکی و قسمت ابرویی شیشه پا کن آب باقی مانده روی شیشه را پاک می کنیم. بر خلاف روش اسپری، برای پرمیکس نیازی به دستگاه برش الیافی نیست اما هنوز هم میتواند به دلیل پاشش مخلوط الیاف شیشه و بتن، روشی پرهزینه باشد. Th is data was wri​tt en  by https://behsaznama.com Con᠎te᠎nt G en erator​ Dem ov ersion !

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

۲- ابعاد استاندارد تولید شده برا این نوع سرامیک خشک پرسلانی ۱۲۰ در ۶۰ می باشد و قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. نمای کرتین وال : یکی دیگر از مصالح مورد استفاده برای نمای خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد.کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها وزنی که تحمل میکنند وزن خودش و نیروی باد وارد شده بر آن است. عمل میکند. یک محفظهی هوا بین دیواره خارجی ساختمان و نمای سرامیک ایجاد میشود که با توجه به شرایط جوی و اقلیمی منطقه میتوان این محفظه را بست و یا باز گذاشت. اسپری کردن به این روش جی اف آر سی بسیار قوی ایجاد میکند، اما خرید تجهیزات میتواند کمی گران باشد. به تجهیزات تخصصی گران قیمت و مخصوصی احتیاج دارد که این عوامل باعث میشود در عین کیفیت بالای قطعات، طرفداران زیادی نداشته باشد. یعنی به نوعی توجه شود که با توجه به جنس نما اعم از نماهای شیشه،سیمان،سیلسیوم چه روشی برای شستشو انجام گردد تا باعث لایه بردای سطوح شده و زیبایی آن را دوچندان کند و بهترین بازدهی و کیفیت را در شستشوی نما با طناب دهد.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

همچنین به نوبه خود این اجازه را میدهد تا ضخامت سطح نما کاهش یابد. از GFRC میتوان برای ساخت ستونها و ستونها، گنبدها، سقفهای تزیینی و دیوارها، مجسمهها، نردهها، قطعات تزیینی برای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمانها، همچنین در ساخت سازههای دریایی مانند اسکلهها و پلهای شناور، کانالها برای کابل کشی، کانالهای آب، مخازن ذخیرهسازی و موارد دیگر. پرمیکس یک دوغاب ویژه GFRC است که میتواند بدون نیاز به مداخله مکانیکی در قالب ریخته و فشرده شود. از آن جایی که در پنجره از چهارچوبهای فلزی به عنوان قالب و الگوی اجرای نما استفاده می شود، نما را می توان بدون استفاده از داربست آماده کرد. از نازل مخصوص اسپری برای پاشش همزمان فیبرهای شیشه خرد شده و دوغاب سیمانی بر روی قالب استفاده میشود. همانطور که از نام آن پیداست، الیاف شیشه در دوغاب سیمانی مخلوط شده و سپس مواد حاصل در قالبهای متنوع پمپاژ میشوند. پیش از اجرا الیاف شیشه از یک سمت و دوغاب از سمتی دیگر دارد دستگاه ملاتپاش میشوند.

بعد از ساخت قطعات به این روش، تا زمان اجرا بر روی سطوح در فضایی با دما و رطوبت کنترل شده قرار داده میشوند. چهارچوب نما باید در مورد تغییرات دمای محیط، رطوبت و بارانهای اسیدی تا حد زیادی مقاوم باشد. الیاف شیشه به سطح نما خردشده (Chopped) مورد استفاده قرار گیرد. الیاف شیشه (Glass Fiber) خود را در دماهای بالا حفظ میکند، استحکام و سختی مناسبی دارد، خواص مکانیکی مقاومت به رطوبت و خوردگی مناسبی دارد و مجموعه ها نسبتا ارزان است. الیاف مورد نیاز در GFRC از نوع الیاف شیشه میباشد. تأثیرات زیست محیطی GFRC بسیار کمتر از بتن، سنگ یا سایر مواد سنتی است و بسیار سازگار با محیط زیست است. معمولاً از دو روش مختلف برای اجرای GFRC بر روی نمای ساختمان استفاده میشود: اسپری کردن و پیش دوغاب کردن. در این شرایط بهتر است برای ساخت نمای ساختمان از متریال­ هایی استفاده شود که عایق صوت بوده و آرامش بیشتری برای شما فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید