توانایی اجرای نمای کامپوزیت

طراحی و ساخت آبنما, آبنمای شیشه ای, آبنمای خانگی, باطراحی مدرن و سنتی با بهترین کیفیت توسط گروه مهندسین مدرن استخر برای مشاوره و سفارش تماس بگیرید.تلفن ۰۹۱۲۰۷۰۴۰۳۷ – ۰۲۱۲۲۲۵۳۶۶۰. نمای رومی ساختمان برای آن دسته از افرادی که از طرفداران سبک نما کلاسیک هستند بهترین گزینه است . تنها عناصر فلزی اجرا شده در این سیستم، پروفیل های فلزی کمربندی ها میباشد که با توجه به وزن طرح محاسبه و در محل پوتر یا تیرهای فلزی ساختمان و براکت های آهنی که اتصال بین پروفیل های عمودی آلومینیومی و کمربندی های فلزی میباشند و توسط لاستیک های دی اکتیریکال از یکدیگر جدا میگردند، اجرا میگردد. غالباً در شبکه زیرسازی نصب ورق های کامپوزیت از پروفیل های (40×20) آهنی و در مدول بندی های با ابعاد کوچکتر ازپروفیل های (40×20) آهنی استفاده میگردد و در صورت بالا بودن وزن طراحی انجام شده ، ابعاد پروفیل کمربندی سازه که نقش پیوند دهنده و انتقال دهنده نیروی وزن نماید به سازه اصلی ساختمان را دارا می باشند ،بزرگتر طراحی می گردد. فریم های آلومینیومی (AGK)بر اساس مدول بندی طراحی و اجرا شده و به صورت فیکس یا بازشو اکسترود، و سپس با استفاده از دستگاه CNC برش و ساخته میگردند.

نمای کامپوزیت ساختمان

این قیمت ها بر اساس جمیع فعالیت ها بوده و در انواع طراحی نما کلاسیک، مدرن و ترکیبی با هم متفاوت هستند. طراحی نمای خارجی ساختمان باید به گونه ای باشد که بر مخاطب تاثیر بگذارد و هم چنین نمای ساختمان در زیبایی فضای شهری نیز تاثیر گذار است. بر روی سطوح این ورق، رنگ ضد باکتری به کار رفته که در اثر آن ظاهری زیبا و مطلوب ایجاد شده است. در طراحی نمای کامپوزیت مغازه رنگ بندی ورق های کامپوزیت نقش مهمی در جلب مشتری دارد. در این نقشه ها ، مدول بندی و وزن شیشه و فریم آلومینیومی فریم لس (AGK) وارد بر ساختمان محاسبه و نوع پروفیل فلزی که زیرسازی اصلی زیرکار را تشکیل میدهد محاسبه میگردد. آببندی کردن نما : یکی از مزایای نمای کامپوزیت، امکان آب بندی آن است به شکلی که امکان نفوذ آب به زیر نما وجود نداشته باشد و آب ناشی از باران و برف پس از هدایت به شیارهای تعبیه شده از محل معینی خارج می گردند. تمیزی کانکس کامپوزیت در طول زمان به دلیل عدم جذب ذرات معلق در هوا و آلودگی های محیطی، سبک بودن و ضد حریق بودن کامپوزیت، ایجاد فضای خالی واکوستیک بودن آن نیز از جمله موارد استفاده بیش از پیش و مزایای اصلی کانکس ویلایی کامپوزیت به شمار می روند.

استحکام و سرعت اجرای و همچنین نمای بسیار متنوع و مدرن جز مزایای این صفحات است. 3. پروفیلهای حامل عمودی با استفاده از میخ پرچ بر روی صفحات ال شکل نصب میشوند. 1. صفحات ال شکل در امتداد یکدیکر بر روی دیوار ساختمان نصب میشوند. این روش شبیه به روشفیکس است با این تفاوت که ورق های برش در پروفیل های H شکل و L شکل قرار می گیرد اما این روش با وجود سرعت نصب بالا و هزینه های پایین دارای معایبی نیز است. سیستم طراحی و اجرا ی فیکس آلومینیوم در اجرای نمای کامپوزیت آلومینیوم ،مشابه اجرای نمای کامپوزیت به روش فیکس آهن میباشد، با این تفاوت که در این سیستم اجرا ، به جای استفاده از پروفیل های زیرسازی عمودی فلزی از پروفیل های آلومینیومی استفاده می گرددوهمچنین مشابه سیستم اجرایی هنگ، در خطوط افقی ، از پروفیل استفاده نمیگردد و تنها با استفا ده از طراحی خاص ورق های کامپوزیت،ژوئن های افقی مورد نیاز طرح،تامین میگردد. در سیستم اجرایی هنگ نمای کامپوزیت، با استفاده از پروفیلهای آلومینیومی تحت عنوان ناودانی های ریلی آلومینیومی شبکه آلومینیومی در خطوط axهای عمودی در پروژه اجرا و سپس ورق کامپوزیت مونتاژ شده متناسب با طرح بر روی بولت های آلومینیومی که از قبل در داخل ناودانی در محل خود نصب گردیده اند نصب میشوند.

سه چیز برای ابهام زدایی نمای کامپوزیت

با توجه به اینکه محل بولت ورق های کامپوزیت نیز از قبل در کارخانه CNC توسط دستگاه های CNC برش خورده و مشخص شده اند، نصب در پروژه با سهولت کامل و با سرعت اجرایی بسیار بالا انجام میپذیرد. تیم طراحی اکوآرک ، پس از تهیه نقشه شاپ دراوینگ و مشخص کردن جزئیات طراحی ، در اجرای هرچه بهتر و بدون نقص تر نمای سرامیک خشک پروژه آزادی نقش مهمی را اجرا کرده اند. نمای کامپوزیت همانطور که از نام آن مشخص است نمایی بیرونی از جنس ورقه های آلومینیومی دارد. از آنجایی که این ورق ها غیر آلی هستند بر خلاف مصالح طبیعی مانند سنگ و چوب تحت تاثیر اشعه ماوراء بنفش خورشید قرار نگرفته و پس از چند سال دچار تغییر رنگ و یا رنگ پریدگی نمی گردند . چوب به دليل قيمت بالا معمولاً به مقدار كم و در كنار ديگر مصالح مانند سنگ و يا آجر به كار مي رود. This c on te nt w as w​ri tt​en by behsaznama C​on​tent G ener at᠎or Dem​ov᠎er si​on!

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد بیشتر بخوانید لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید