حقیقت درباره اجرای نمای خشک آجر در 3 دقیقه

تذکر مهم :می توانید برای خرید آجر نمای نسوز به صفحه محصولات مراجعه نمایید. تذکر مهم :می توانید برای خرید آجر نمای پلاکی به صفحه محصولات مراجعه نمایید. انتخاب کردن سیستم نمای خشک مناسب هر ساختمانی با توجه به کاربری و بسیاری از عوامل دیگر امری کاملا تخصصی می باشد، به همین دلیل باید از متخصصینی که در این زمینه مطالعات زیادی دارند کمک گرفت. وزن نسبتا بالای نما: اجرای نمای آجری وزن زیادی برای ساختمان ایجاد می کند به همین علت استفاده از این نوع نما در ساختمان های بلندمرتبه توصیه نمی شود. اجرای نمای خشک آجر ، به دلیل عدم استفاده از ملات در آن، سبک است و در هنگام زلزله تا حد زیادی جلوی خسارت وارده را می گیرد. در هنگام اجرای نما باید درز انقطاع را با مصالح نرم و انعطافپذیر استفاده کرد. در اجرای نمای ساختمان باید به فرهنگ منطقه و همچنین مصالح موجود در آن منطقه توجه شود.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

Da ta has  been generated  by https://behsaznama.com Con​te᠎nt G᠎ener​at᠎or DE​MO!

ورقهای آلومینیوم کامپوزیت در سال 1969 توسط کشور آلمان ابداع شد و به دلیل خاصیت های فیزیکی آن مورد استقبال قرار گرفت و بیشترین مصرف کنندههای آن کشورهای چین، روسیه و امارات هستند. به طور کلی ورقهای کامپوزیت از ترکیب دو یا چند ماده است و از سه لایه که شامل دو لایه از جنس آلومینیوم و یک لایه از مواد پلی اتیلن به عنوان که یک ماده معدنی پرکننده است و بین دو لایه آلومینیومی قرار میگیرد تشکیل شده است. تنوع بالای رنگها در انواع آجر عایق صدا و استفاده از مواد معدنی و دوستدار طبیعت در تولید این آجر نما بر ارزش کاربردی این نوع آجر عایق صوت میافزاید. ۶-در پشت سنگها از ماسه، نوع شسته و بدون خاک و همچنین ملات کم سیمان استفاده شود. همچنین استفاده از آلومینیوم کامپوزیت از لحاظ روان شناختی در ساختمان های تجاری و صنعتی معمول می باشد و استفاده از آن در ساختمان های مسکونی به هیچ وجه منظر خوشی نخواهد داشت.

ارتفاع ساختمان از عوامل بسیار موثر در مشخص شدن قیمت نمای آن است,زیرا هر چقدر ارتفاع بالاتر, مجموعه ها خطرات مختلفی برای نصابان وجود دارد. نوآوری در این سبک بسیار حیاتی است. فضای خالی که بین نما و عایق قرار دارد خود بهترین عایق حرارتی می باشد لذا این سیستم نقش بسزایی در کاهش اتلاف انرژی دارد. کامپوزیت به معنای ترکیب است که میتوان این ترکیب را به سه بخش پایه پلیمر، پایه سرامیک و پایه فلزی تقسیمبندی کرد. در اجرای تمامی قطعات بر پایه سیمان باید مراقب باشیم که در صورت استفاده زیاد از سیمان احتمال ایجاد ترک را افزایش میدهیم، به همین جهت از اندود پر سیمان باید جلوگیری کنیم. در پایه پلیمر از رزین استفاده میشود که نوعی پلاستیک محسوب می گردد، این پلاستیک خواصی همچون عدم زنگ زدگی، سبکی، انعطافپذیری، ذوب و بازیافت مجدد را دارد اما با همه این فواید پلاستیک یک عیب بزرگ دارد و آن هم عدم استحکام می باشد که برای استحکام بخشیدن به آن از ماده فایبرگلاس که خود ترکیبی از سه ماده الیاف کربن، کولار و پلی پروپیلن است استفاده می گردد. این ویژگی نمای خشک سبب شده تا بسیاری از مشکلاتی که طراحان، مهندسان، متخصصان و مدیران پروژه ها با آن روبرو هستند، برطرف شود و با استفاده از این مصالح در هر سایز، ضخامت و رنگی که لازم است، به بالا رفتن کیفیت نما و اجرای کامل طرح مورد نظر خود خواهند رسید.

سطح عالی و ممتاز، بهترین درجه کیفیت تولیدی آجر لفتون است، زیرا در این روش، هیچ گونه دخالت انسانی در فرایند تولید، وجود ندارد و بهترین کیفیت آجر، تحویل داده میشود. خصوصیت اصلی این سرامیک فرج و خلل بسیار پایین است، چرا که این ویژگی سطح استحکام ساختمان را بالاتر می برد. پس اولین گزینه این است که ساختمان مورد نظر شما در چه مکانی قرار گرفته دارد. مهندسین آلفا میکوشد تا پروژه های شما را به صورت کاملاً حرفه ای ، زمانبندی شده و با کیفیت به اتمام رسانده و با تحویل به موقع با گارانتی اجرا و ۱۵سال گارانتی متریال رضایت مشتریان خود را جلب نماید. اجر پلاک در رنگ های بسیار متنوع و زیبا تولید شده و می تواند جلوه و شکوه خاصی به ساختمان شما بدهد . این خصوصیت مخصوصاً در شهرهای با رطوبت بالا مانند شهرهای شمالی ایران بسیار مطلوب است و از این رو استفاده از آجر نما نسوز کد AR21 آذرخش در شهرهای شمالی ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. 6.آسانی اجرا برای ساختمان های مرتفع : اجرای این سیستم به دلیل عدم استفاده از ملات، درقسمت های مرتفع ساختمان بسیار سریعتر و آسان تر از سایر روش های اجرای نما می باشد همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبت های دوره ای به خصوص در ساختمان های مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانه های مسکونی کم ارتفاع، پر هزینه است و معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید