دور از بالا 10 اشتباه ساخته شده توسط شروع اجرای نمای خشک

متریال مورد استفاده یک عنصر اساسی است که علاوه بر چشم نواز بودن باید دارای استحکام خوب، طول عمر مناسب و استانداردهای لازم با توجه به بودجه ای که برای آن هزینه شده است، باشد. باید از سلامت آجر مصرفی و عاری از هرگونه ایراد بودن آن اطمینان حاصل نمود. کاهش اتلاف انرژی: با توجه به استفاده از عایق حرارتی در سیستم نمای خشک می توان گفت این نما جلوی اتلاف انرژی را می گیرد. سیستم نمای خشک دارای اجزایی از جمله: عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده، فضای خالی تهویه و اتصالات است. عایق حرارتی در زیر کار به وسیله ی چسب و یا اتصالات مکانیکی به صورت مستقل، به بنا محکم می شود. این عایق به صورت مکانیکی و مستقل بین سازه و نما نصب میشود. سپس سازهای که به عنوان چارچوبی نگهدارنده است، روی آن قرار داده میشود تا آجرها با فاصله روی آن نصب شوند. مسافت از سیمان کشی رابیتس نوبت ملات روی رابیتس و بي كم وكاست کننده گروه و طرح موقعيت تخميناً میرسد که باید بطور باترتيب اجرا شود و یک لایه ماسه وسیمان و یک لایه پودر وزنه و سیمان اجرا میشود که هردمبيل نزديكي باید به طرف گلاويز شاگرد متبحر و کار وارد اجرا شود مربع اگر اشتباهی ناقوس اجرا شوره زار شود ممکن است که کار ترک بردارد و یا بصورت دقیق اجرا نشود.

اجرای نمای خشک سرامیک

این آجر هم به صورت دوغابی یا تر و هم به صورت خشک قابل اجرا می باشد. عملیات نصب سنگ به دو روش خشک و تر انجام می گردد. هر چه قدر متریال های به کار برده شده در نمای ساختمان زیبا و هماهنگ و مناسب با ساختمان باشد ساختمان زیباتر و لوکس تر دیده می شود اما حتی در صورتی که بهترین متریال را با رعایت استانداردهای کامل برای ساختمان به کار ببرید در حالی که مناسب و هماهنگ با ساختمان نباشد ، هیچ جذابیتی نخواهد داشت و تمامی زحماتتان به باد رفته می باشد . باید در نظر داشت که اجرای بند آجر نما آذرخش میتواند زیبایی آن را دوچندان کند و استحکام نمای ساختمان را بالا ببرد. آجر نما نسوز کد AP42 آذرخش محصولی کارخانه ای و از اختلاط خاک رس مرغوب و در دمای کوره بالا و تحت کنترل تولید میشود و در صنعت ساختمان عمدتاً به عنوان نمای ساختمان کاربرد دارد. در کارخانه آجر نسوز به روش های مختلفی تولید میشود هرچه دمای کوره و دستگاه پرس فشار بیشتری را به مخلوط خاک رس مرغوب وارد کنند از این نظر کیفیت آجر نما به مراتب بالاتر خواهد رفت. کارخانه امیران نما با توجه به سابقه طولانی مدت در زمینه تولید و فروش آجر (حدود 25 سال)، خاک مورد نیاز برای تولید آجر را از بهترین معادن کشور انتخاب کرده تا آجری با کیفیت، با دوام و ضد شوره تولید نماید. Th​is article w as gener​ated wi th https://behsaznama.com Co ntent  Ge ne ra​tor DE᠎MO .

یکی از مواردی که در زمان ارسال آجر نما حتماً باید در نظر گرفت این است که آجر در بسته بندی مقاوم و پکیج شود و در حین ارسال بار مخصوصاً در مسیرهای دور به انبار و یا کارخانه آسیبی به قالب آجر نسوز نرسد. یکی دیگر از انواع مزیت آجر نما در مقایسه با آجر معمولی این است که آجر نسوز نما به دلیل حذف مواد معدنی و مواد آلی مضر از مواد اولیه آن در مقابل رشد جلبک و خزه و رشد باکتری بسیار مقاوم است. کاهش زمان اجرا: برخلاف تصور عمومی که وجود دارد، اجرای نمای خشک پیچیدگی کمتری در مقایسه با نماهای سنتی دارد و در زمان کوتاهتری انجام میشود. وزن پایین: وزن نمای خشک در مقایسه با نماهای سنتی به مراتب کمتر است. هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی سال هاست که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزش های لازم با ملات ماسه و سیمان صورت می گیرد که جدای از تحمیل وزن بالایی به ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمان ها در برابر نیروی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان ها با توجه به متفاوت بودن ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض بخش ملات پشت سنگ یا سرامیک و …

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

وجود ترکیبات آلومینیومی باعث افزایش مقاومت دمایی در این نوع آجر شده است. این خصوصیت ویژه آجرهای امیران نما باعث به وجود آمدن بهتری نوع از انواع آجر نما کلیک کنید شده است. قیمت آجر نما نسوز کد AP42 آذرخش با توجه به کیفیت بالا در مواد اولیه و روش پخت و همچنین استاندارد بودن آجر کاملاً اقتصادی و مقرون به صرفه است و خرید آجر نما نسوز کد AP42 آذرخش به کارفرمایان محترم جهت اجرای نمای ساختمان توصیه میشود. خرید آجر نما نسوز کد AP42 آذرخش به دو روش متر مربعی و یا محاسبه تعداد قالب مورد نیاز پروژه امکان پذیر است. اما در عین حال رسانایی گرمایی کمی دارد که در مصرف کمتر انرژی مؤثر است. در حال حاضر راه های متنوع و مختلفی برای شناسایی یک شرکت معتبر وجود دارد. آجرهای نمای رسی امیران نما با توجه به تولید و پخت آن در درجه حرارت بالا و فشرده شدن با دستگاه های پیشرفته دارای طول عمر به نسبت بالاتر از آجر های معمولی می باشند. آجر نسوز نما قابلیت تحمل دماهای بالا را دارد. مقاومت زیاد: نمای خشک در برابر شرایط آب و هوایی سخت، مقاومت زیادی دارد و در مقابل باد و باران کاملا مقاوم است.

دیدگاهتان را بنویسید