راز پنهان در پشت نماهای مدرن

انعطاف پذیری و قیمت مناسب نمای کامپوزیت باعث می شود که از این نما زیاد اسفاده شود. یکی از زیباترین و بادوام ترین مصالح نما خشک سرامیک پرسلانی است که بسیار منحصر بفرد می باشد. در طراحی نما و اجرای نمای خشک به اصطلاح دست شما در انتخاب مصالح باز می باشد و می توانید هر نوع مصالحی قابل استفاده برای طراحی نما و طراحی داخلی بنا را در هر اندازه و ابعادی از ضخامت ۵ تا ۵۰ میلیمتر استفاده نمایید از مصالح پرکاربرد و رایج در اجرای این نما می توان به ورق کامپوزیت ، سرامیک خشک پرسلانی و غیره اشاره کرد . متریال ها و مصالح زیادی با تفاوت های بسیار برای ساخت نما به روش خشک مورد استفاده قرار میگیرند، که از رایج ترین آنها عبارتند از : سرامیک پرسلانی – تراکوتا و سفالینه کرتین وال صفحات آلومینیوم کامپوزیت فایبر سمنت برد ، ترموود و … طراحان و کارفرمایانی که یه نماهای مدرن و ساختمان های مدرن علاقه مند هستند، یکی از متریال هایی که به راحتی می تواند نیاز آنها را برطرف کند، این پانل ها می باشند. از این رو مدیران رتبه اول سازمانها و مؤسسات علاوه بر روشهای جدید تبلیغات تلاش میکنند تا نوع، محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونهای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد و به طوری که عکسهای ساختمانها به نوعی بیان کننده نوع فعالیت آنان میباشد. Th​is content h as been created with t he he lp  of behsaznama Content Ge nera᠎to᠎r DEMO!

10 راه‌ها ممکن است دریافت کنید بیشتر اجرای نما While خرج کردن خیلی کمتر

در ادامه نکات مهمی که تیم اجرا کننده باید در زمان اجرای نمای سرامیک خشک بدان توجه کند را بررسی میکنیم. نماهای خشک قابل بازیافت هستند ، بدین ترتیب می توان پس از نصب آن ها بر روی نمای ساختمان ، آن ها را جمع آوری کرده و مجددا مورد استفاده قرار داد که این کار موجب کاهش حجم ضایعات ساختمانی خواهد شد . در این مجموعه با نماهای خشک در خدمت شما عزیزان هستیم.این مجموعه شامل ۲۰ اسلاید قابل ویرایش است و نسخه کامل آن که شامل ۵۴ اسلاید جامع و کامل قابل ویرایش است که پیشنهاد میکنیم این مجموعه را دانلود کرده و از آن بهره مند شوید . حال که با با نما آشنایت نسبتی پیدا نمودیم بهتر است کمی در خصوص نمای خشک هم اطلاعاتی کسب نماییم. پانل های بتنی اکسپوز در نمای داخلی و همچنین خارجی ساختمان به کار برده می شوند. صفحات سیمانی الیاف دار فایبرسمنت به عنوان یکی از انواع نمای خشک سیمانی در ساختمان هایی که اسکلت آن ها بتنی واسکلت فلزی است، برای پارتیشن بندی، دیوارداخلی سقف کاذب و نما استفاده میشود. از پانل های بتنی پیش ساخته برای روکش تمام یا قسمتی از نمای ساختمان یا دیوارهای ایستاده ای که برای محوطه سازی ، عایق صدا و دیوارهای امنیتی استفاده می شود که از انواع نمای خشک محسوب می شود.

وقتی حرفه ای ها با اجرای نما, این است کاری که انجام می دهند، با مشکلات مواجه می شوند

تراکوتا یک سرامیک سنتی می باشد که از طریق حرارت دادن به رس تولید می شود، البته باید گفت رس ها در کوره های مخصوصی حرارت می بینند. قیمت نمای خشک سرامیک با توجه به دتایل اجرای سرامیک خشک و مقاومت شیمیایی بالای آن در برابر خش، خوردگی و مواد اسیدی و بازی، که به طول عمر مفید و بالای اجرای نمای سراميک خشک میانجامد بسیار مناسب است. این قسمت همچنین نسبت به دیگر بخشهای ساختمان بیشتر در طول تاریخ تغییر کرده و همواره شاهد رویکردهای مختلفی در رابطه با ساخت ظاهر ساختمان در عصرهای مختلف بودهایم. متریال تراکوتا نیز برای انواع ساخت و ساز در نما مناسب است و بسیار با محیط سازگار می باشد. جنس چهارچوب و متریالی که در ساخت و نصب اجرای نمای خشک استفاده میشود، یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت سرامیک خشک نما است. در این روش، سایه هایی روشن و ملایم در میان مو ایجاد می شود که نمای سه بعدی به موها داده و موجب پرپشت دیده شدن آن می شود. در روش کالر ملتینگ از سه یا چند رنگ برای ایجاد سایه روشن و موج دار کردن موها استفاده می شود. تمهای مکمل و یک ظاهر طراحی یکنواخت شرایط امنتری ایجاد میکند.

غیرمعمول ترین نمای خشک جهان

در دنیای امروزی زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان گویای کلاس کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایده ها و نقطه نظرها و تفکرهای مدیران آن شرکت می باشد. به اصطلاح سیستم نمای لامل از انواع نمای خشک یک سازه مجزا محسوب می شود نمای کرتین وال یکی از انواع نماهای شیشه ای ساختمان با سیستم پوششی همرا با سازه خود ایستا است. از جهت مهندسی نمای تراکوتا را می توان با متریال هایی همچون کرتین وال ها و نمای آلومینیوم کامپوزیت ترکیب کرد. درنمای فریملس کرتین وال امکان ایجاد بازشو بدون تغییر در نمای ظاهری وجود دارد. در واقع، قبل از آنکه نما نصب شود، روی سطح رویی ساختمان عملیاتی انجام میگیرد که بسته به نوع سیستمها سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبههای آن ایجاد میکنند. در سیستم نمای خشک مصالح مورد استفاده برای نما با زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی ساختمان کار می شود و در نهایت عمر نما افزایش پیدا می کند حتی در صورتی که نصب آن صحیح و مهندسی باشد می توانید مطمئن باشید که در شرایط سخت جوی هم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و آسیبی نخواهد دید. انتخاب چهارچوب نگه دارنده و اتصالات مقاوم و ماندگار در برابر سرما و گرما و بخار آب و گازهای موجود در هوا در زمان اتصال، شرایط زیر کار و بارهای اضافی از قبیل فشار و باد و باران و نوع ارتباط چهارچوب با سازه از اهمیت بالایی برخوردار است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت شرکت های نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید