راهنمای مرد تنبل برای اجرای نمای خشک

برای سازماندهی وسایل و داشتن بهترین چیدمان در اتاق کوچک لازم است که به فضایی برای سازماندهی فکر کنید. به همین جهت باید نوع، مدل و شکل هندسی، جهت، چیدمان عمومی، طراحی داخل و رنگ در نظر گرفته شود. نمای سرامیک خشک از نوع پرسلانی در دو مدل سوراخدار و توپر تولید و در بازار میشود که هر 2 از نظر دتایل اجرای سرامیک خشک و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک بسیار نما پرطرفدار هستند. در این روش سرامیک خشک پرسلانی از طریق اتصالات آلومینیومی مخصوصی به نام کلمپ clamp بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند. البته باید توجه داشته که هزینه اجرای نمای سنگی می تواند به مراتب بیشتر از اکثر گزینه ها باشد. این گروه با توجه به طرف شمايل غيرمهم نوبت درزندگی روزمره به منظور اسم بعدی مهم، برپایه نوآوری و طراحی نمود پيشه نموده است.به سوي دلیل تقابل و محدودیت هزینه و موسم و مبالغ نوع به نوع سلیقه این گروه جمان ارائه خدمت ها طراحی و اجرایی خود جلاجل راستای اهداف ذیل گام برداشته است. از آنجایی که دوغاب سطح نما و پوشش پشتی در زمانهای مختلف اجرا میشوند، باید توجه دقیق شود تا اطمینان حاصل شود که دوغابها آرایش و نظم مشابهی دارند تا از به هم ریختگی ظاهری نما، جلوگیری شود.

اجرای نمای خشک سرامیک

یکی دیگر از نکاتی که به شدت باعث ایجاد تفاوت ها در سبک کلاسیک و مدرن می گردد بحث تزئینات نما است. انتخاب بهترین متریال برای طراحی نمای ساختمان موضوعی بحث برانگیز است، زیرا نقش کلیدی را در ثبات ساختاری دارد و می تواند مستقیما بهره وری انرژی ساختمان و همچنین کاهش هزینه های ساخت و ساز را تحت تأثیر قرار دهد. در این روش، هزینه تهیه یک قیف و کمپرسور هوا بسیار کمتر از نازلهای اسپری مورد استفاده برای اسپری یا پرمیکس خواهد بود. یکی از گزینههای نهائی برای ایجاد جی اف آرسی استفاده از یک روش ترکیبی است که از نازل ارزان قیمت برای استفاده از پوشش نما و دوغاب قالببندی شده استفاده میکند. یکی از ویژگیهای متمایز معماری نئوکلاسیک، تأثیر دیوار است که به هر قسمت از آن شخصیت منحصر به فردی می بخشد. با کرتین وال، نما به طور مداوم از چارچوب ساختار عبور می کند، در حالی که با نمای پانل دار ، چارچوب نما را قطع می کند. تولید پانل GFRC در مقایسه با پانل پیش ساخته، دور ریز و ضایعات کمتری تولید میکند. برای مقاومت در برابر تنش حرارتی، پوشش ضد حریق در قسمت داخلی پانل یا به عنوان یک لایه بین دو لایه GFRC گنجانده خواهد شد.

جالب است بدانید که یکی از ویژگیهای نما پرسیلانی خشک این است که میتواند با نماهای مدرن ترکیب شود و ظاهر زیبایی را برای یک ساختمان به وجود آورد بهعنوان مثال؛ میتوان نمای سرامیک خشک را با متریال مدرن مانند نمای ترمووود، نمای شیشهای، نمای لوور، نمای کامپوزیت یا نمای HPL ترکیب کرد و زیبایی منحصر به فردی را برای ظاهر یک ساختمان به وجود آورد. بتن مانند یک تنظیم کننده حرارتی در تماس با آتش عمل میکند. بسیاری از بناهای مدرن با داشتن حجم های خاص و نوآورانه، دیگر نیازی به طراحی نما به عنوان یک فرایند مجزا ندارند. ایران یکی از کشورهای پیشرفته دنیا در زمینه معماری به شمار می رود و منطبق بودن با آخرین استانداردهای جهانی برای اجرای نمای خشک، باعث شده است تا بسیاری از ساختمان های حال حاضر به دنبال استفاده از سیستم نما باشند. این ترکیب از مزایای هر دو روش Spray Hand و Cast Premix بهره میگیرد و در حال تبدیل شدن انتخاب اصلی بسیاری از پروژههای کوچک در معماری است. مواد افزودنی رنگی آن ممکن است با نور خورشید کم رنگ شود. با «کارووین» همراه باشید. اگر شستشوی نمای ساختمان کنیتکسی به تاخیر بی افتد ممکن است که آلودگی ها به خورد سطوح نفوذ کنند و جای جرم ها برای همیشه بر روی سطوح ماندگار بماند و شما ناچار به اجرای دوباره کنیتکس بر روی سطوح باشید. A᠎rtic᠎le has been gen erat ed ​by GS A Co​nt​ent ᠎Ge​ne rato​r  DE MO!

دیتیل اجرای نمای خشک

در دو دهه اخیر، با ورود این شیوه به صنعت نمای ساختمان در ایران، تحول بزرگی در زیباسازی و ایجاد نماهای مدرن و شیک، پدید آمده است. این نوع نمای خشک، با فواصل استاندارد از دیوارههای ساختمان اجرا شده و امکان قرارگیری تجهیزات و تاسیسات را نیز در فضای پدید آمده فراهم میآورد. جی اف آر سی با ۷۵ to تا ۹۰ weight وزن کمتر از بتن ساده، نازکتر و قویتر است. کاهش وزن به نصب آسان و سریع بسیار کمک میکند و از طرف دیگر بار وارد شده به سازه را کاهش میدهد. GFRC از مواد غیر قابل احتراق تولید میشود که ویژگی فایرپروف یا ضد حریق آن امروزه در ایمنی یک سازه بسیار حائز اهمیت است. نصب آنها نیاز به یک سیستم لنگر جداگانه دارد. الیاف موجود در بتن، بتن را بسیار خشن کرده که ممکن است نصب آن را کمی مشکل کند. بتن خشن به دلیل الیاف ممکن است به نسبت آب / سیمان بیشتری نیاز داشته باشد که باز هم ایده آل نیست. الیاف ممکن است در پراکندگی متناسبی قرار نگیرند که ویژگی ایده آلی نیست و نتیجه آن پایین آمدن کیفیت بتن است.

دیدگاهتان را بنویسید