رمز و راز غیرقابل توضیح به نمای خشک کشف شده است

هزینه اجرای نما به صورت خشک چقدر است؟ سقف های شیبدار دو طرفه برای هماهنگی با گونه شناسی ساختمان ها در رشت و به طور کلی در شهرهای شمالی ایران به جعبه های ریز مقیاس، ایجاد شده و تکثیر در پروژه اضافه شده اند. همانطور که در مقاله قبلی نیز به آن اشاره کردیم در این سیستم از ملات استفاده نمیشود و به همین خاطر برای ساختمان های مرتفع ، بسیار سریع و آسان تر از دیگر نماهای آجری می توان از نمای خشک استفاده کرد . این شیدرها در سایزهای مختلف از 10 cm تا 25cm با استفاده از قالبهای فابریک به همراه کلیه اتصالات و ملحقات طراحی شده به صورت اختصاصی در اختیار گروه ساخت و اجرای آکام گسترکیش (AGK) قرارگرفته که بر اساس نیاز و طراحی نمای ساختمان اجرا و نصب میگردد. با توجه به قابلیت نمای شیشه ای کرتین وال ، در استفاده از شیشه های دو جداره یا سه جداره که با توجه به نیاز پروژه از لمینت یا سکوریت یا هردو با هم میتوان استفاده کرد، در هر دو سیستم ابتدا طرح 3 بعدی اولیه تهیه و پس از نقشه برداری ، پیاده سازی و تهیه نقشه های فاز2 شاپ دراوینگ ، مدول بندی ها انجام و ابعاد پروفیل های آلومینیومی محاسبه و جهت تولید واکسترود به کارخانه ارسال میشوند.

هشت نکته برای رشد کرتین وال شما

این موضوع بیش از هرچیز به دسته بندی انجام شده از الگوهای ساختمانی مربوط است و لازم است این دسته بندی با هم فکری دست اندرکاران تغییر یابد. با توجه به ظریف بودن خطوط بیرونی فریم های آلومینیومی (AGK)در این نماها امکان ایجاد سطح به صورت یکنواخت وجود داشته،لذا این موضوع اصلی ترین دلیل انتخاب نام فریم لس در این نماهای شیشه ای بوده است. کرتین وال نام عمومی است که به سیستمهای روکش فلزی سبک یا روکشهای لعاب داده شده گفته میشود که مستقیماً توسط یک قاب پشتیبانی میشوند. شیدرآلومینیومی در 3 نوع شیدردوکی، لوور آلومینیومی،مقطع مستطیلی و لوورکامپوزیتی از جنس آلومینیوم کامپوزیت پانل ،طراحی و اجرا میشود. در سیستم اجرایی هنگ نمای کامپوزیت، با استفاده از پروفیلهای آلومینیومی تحت عنوان ناودانی های ریلی آلومینیومی شبکه آلومینیومی در خطوط axهای عمودی در پروژه اجرا و سپس ورق کامپوزیت مونتاژ شده متناسب با طرح بر روی بولت های آلومینیومی که از قبل در داخل ناودانی در محل خود نصب گردیده اند نصب میشوند. ​This  post h᠎as ᠎be᠎en  done by behsaznama Co᠎ntent  Ge​nerato​r DEMO.

غالباً ، زیرسازی فلزی که شبکه بندی اصلی نمای فریم لس (AGK) را شامل میشود از پروفیل های 40×40 بوده و در سازه های سنگین تر جهت تقویت سازه زیرسازی ، در کمربندی ها از پروفیل هایی با ابعاد و سایز بزرگتر استفاده میگردد. استفاده از این روش باعث میشود نمای ساختمان استحکام بیشتری پیدا کند و مقاومت ساختمان را بالا ببرد. این روش نسبت به سایر روشهای اجرای نما با سرعت کندتری پیش میرود و از طرفی سیمان، دوغاب و ملاتی که استفاده میشود میتواند سبب کثیفی نما شود و همچنین این روش اجرای نما، باعث ایجاد نخاله و ضایعات ساختمانی خواهد شد. در این روش امکان اعمال طرحهای خاص کلاسیک و شکسته در اجرای سنگ نمای ساختمان به نسبت روشهایی مثل اجرای سنگ نمای تر یا دوغاب سخت تر میباشد. مهمان آبشار شدن، در گرمای تابستان یکی از لذتبخش ترین سفرها در کشور ماست، به خصوص که شهریورماه باشد و کوره سوزان تابستان کمی از تب و تاب افتاده باشد. ورق های کامپوزیت نیز با از استفاده نبشی های آلومینیومی که از قبل در کارگاه مونتاژ داخل باکس ورق ها نصب گردیده اند. با توجه به کنترل کلیه مراحل ساخت نمای کرتین وال (AGK)از طراحی تا اجرا و نصب توسط ابزار دقیق پروژه ساخت و اجرای نمای کرتین وال (AGK)، و همچنین ساخت شیشه به صورت همزمان انجام میگیرد، که این امر خود باعث کوتاه کردن زمان طراحی و اجرای نهایی پروژه میگردد. Post w​as created by behsaznama C​on​tent Gen​erator D​emov᠎ersi᠎on !

سنگ ها نباید بیش از8 درصدوزنش آب بمکد ودربرابریخبندان نیزمقاوم باشد و همچنین دوام خود را در دربرابرمحیط های اسیدی وشیمیایی مقاوم باشد . این روشها که تحت عنوان « روشهای ضد آب سازی نمای ساختمان» از آنها یاد میشود، به دوام و پایداری هر چه بیشتر نما کمک خواهند کرد. فضاهای مسکونی نسبت به نوع کاربری آنها دارای استانداردهای خاص خود از نظر رعایت ابعاد و اندازه ها میباشند. مقاطع شیدر آلومینیومی و لوور آلو مینیومی تولید شرکت AGK دارای تأییدیه مرکز پژوهش متالورژی رازی در محدوده گواهینامه استاندارد ISO/IEC17025 و دارای مرجع آزمون ASTM- E1251-11 و مطابق با استاندارد امریکائی 6063 می باشد. کمتر آبشاری را می توان یافت که همچون «سنگان» در بهار پر آب باشند و در زمستان هم وقتی یخ می زند، برای یخ نوردان دیواره ای یخی بسازد. کرتین وال که از انواع نمای خشک محسوب میشود، مجموعهای از اجزای ساختاری است که یا به صورت پنل در کارخانه ساخته میشوند که کرتین وال یونیتایز (Unitized Curtain Wall) نام دارد و برای نصب به محل پروژه میآورند یا به عنوان اجزای جدا از هم به سایت آورده میشوند و در محل مونتاژ میشوند که به کرتین وال استیک (Stick Curtain Walling) مشهور است.

نحوه نصب نمای خشک آسان‌تر است احتمالا فکر کنید}

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد سرامیک پرسلانی لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید