زمان برای شروع زمان برای شروع نمای کامپوزیت

پوشش نمای ساختمان با پانلهای بزرگ یا کوچک آلومینیومی در ابعاد دلخواه به ضخامت 4 میلی متر متشکل از دو لایه ورق آلومینیوم و هسته داخلی آنها از پلی اتیلن و یا مواد معدنی ضد حریق و پوشش رویه از جنس رزین PVDF، اصطلاحاً (Aluminum Composite Panels) خوانده می شود. پانل مقاوم در برابر آتش متشکل از لایه ای از ورق آلومینیومی در پائین و بالا، ماده مرکب غیر ارگانیک کند کننده سرعت سرایت شعله به سایر نقاط و مواد ضد حریق در اندازه نانومتری در مرکز پانل می باشد. عیار این ماده که متشکل از اکسیژن، مواد ریز غیر طبیعی و انواع زیادی از مواد با تراکم مولکولی بالا است، بسیار بالا می باشد. کامپوزیت پانل آلومینیوم در دمای بالا با مواد سفت کننده مولکولی با عملکرد بالا پیوندی می یابد تا به بالاترین سطح از لحاظ پایداری در برابر پوسته شدن برسد. این ماده دارای خاصیت پایداری در برابر شرایط آب و هوایی متغیر و عملکرد فوق العاده است و نه تنها مشکل ضد حریق نبودن پانل کامپوزیت آلومینیومی را بر طرف می کند بلکه به طور چشم گیری عملکرد دینامیکی قسمت های خم و یا تاشو پانل را که ضعیف ترین بخش یک پانل مرکب آلومینیومی می باشد، بهبود می بخشد.

نمای کامپوزیت خانه

Th᠎is art᠎icle h᠎as been w​ri​tten  with the ᠎he lp ​of behsaznama C on​te nt ​Gene᠎ra​tor DEMO!

تمیز کردن نما مستلزم ایجاد داربست و یا پیش بینی بالابرهای مخصوص جهت شستشوی نما می باشدکه دردسر بزرگی است. ایجاد ایزولاسیون صوتی و حرارتی. این پانل ها نوعی عایق صوتی و حرارتی محسوب می شوند زیرا لایه پلی اتیلنی که در وسط دو لایه آلومینیوم قرار گرفته نه تنها مانع از انتقال حرارت می شود بلکه از میزان سر و صدا در ساختمان نیز می کاهد. استفاده از حداقل تجهیزات آهنی و عدم تماس آلومینیوم و آهن در نما. هم در زیرسازی آهن و هم در زیرسازی آلومینیومی. ورق آلومینیوم کامپوزیت با پوشش خشدار این پنل از دو لایه ورق مقاوم در برابر خوردگی تشکیل یافته که توسط یه هسته پلی اتیلن به یکدیگر متصل شده¬اند. خواص کامپوزیتها در مجموع از هرکدام از اجزاء تشکیل دهنده آنها بهتر است و اجزاء مختلف، کارایی یکدیگر را بهبود میبخشند. تصویر بالا مربوط به پروژههای نمای کامپوزیت برای ساختمان های دو طبقه که اجرا شده است را مشاهده میکنید. ابزارها و تکنیک های مورد استفاده برای این سرویس به این بستگی دارد که کدام طبقه بالاترین پنجره را دارد. مورد ديگر تعداد پنجره ها و فرو رفتگي هاي در نما است. کامپوزیت پانل آلومینیوم به علت سبکی خود که می تواند منجر به کاهش فاجعه در زمین لرزه ها شود به آسانی قابل پردازش می باشد. ​Da ta was gener᠎at᠎ed by behsaznama Con᠎tent​ Generator DEMO.

سلسله مراتبی همچون بریدن، تسطیح کردن، نورد کردن و چند نوع شکل دهی با زاویه قائمه با ابزار ساده نجاری قابل انجام می باشد تا کار نصب پانل سریع و راحت شده و در نتیجه از میزان هزینه ها بکاهد. سیستم ریلی نصب ورق های کامپوزیت پانل آلومینیوم (Hang): در این روش ورق های کامپوزیت بعد از برش و مونتاژ شیارهای چکمه ای خورده و بر روی ریل های آلومینومی قابل رگلاژ نصب شده وامکان برداشت هر پانل به صورت جداگانه می باشد. در مرحله بعد نیز توسط یک لایه فیلم روی آن را می پوشانند. سطح پوشش Spectra بوسیله چند لایه رنگ و یک پوشش با درخشش بالا پوشش داده شده است که احساس رنگارنگی و همواری بصری را القاء می کند. به دلیل انعطاف پذیری بالا این نوع ورقه ها را می توانید با متریال های دیگر نیز در نمای ساختمان های مدرن استفاده کنید. نمای کامپوزیت یک نمای مدرن به حساب می آید و استفاده از آن فضای شهری را بسیار زیبا می کند و چنانچه به طراحی های مدرن علاقه دارید می توانید از نمای کامپوزیت برای نمای ساختمان استفاده نمایید. از ویژگی های ورق کامپوزیت تمیز ماندن آن است. در دنیای پیشرفته امروز هر روز متریالهای بروزی طراحی و تولید میشوند که به موجب آن مصالح و متریال های قدیمی از رده خارج می شوند.

Time Is Working تمام شد! درباره این 10 روش فکر کنید تغییر نمای کامپوزیت شما|نحوه بازیابی نمای کامپوزیت}

به خاطر خاصیت Self -Cleaning(خود شویی) این پوشش جدید هر روز محبوبیت بیشتری در بازار پیدا می کند. همچنین در شبانه روز با تغییر میزان نور شاهد طیف رنگ متفاوتی خواهیم بود. در هر یک از آیتم ها طیف رنگ بین دو رنگ با توجه به تغییر زاویه دید متغیر می باشد. کامپوزیت یک نوع پنل آلومینیومی مدرن است که برای بعضی از ساختمان های دولتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از نمای کامپوزیت نانو هیچ نگرانی در مورد تمیز کردن نمای ساختمان وجود نخواهد داشت زیرا آن ها گرد و غبار و آلودگی را به خود جذب نمی کنند. پایداری در برابر ضربه و سختی پانل در حد بالایی می باشدو لایه پوششی در برابر خم شدن نمی شکند و در شرایط وزش باد و یا طوفان شن تخریب نمی گردد. لایه مرکزی پانل از مواد پلی اتیلن غیر سمی دارای خصوصیات پایداری در برابر آتش ساخته شده است. برای اینکه یک نمای کامپوزیت و کامپوزیت نما برای ساختمان ایجاد کنید، باید از مواد و مصالح مناسب بهره ببرید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کلیک کنید وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید