سرامیک پرسلانی – توجه کنید به اینها 10 شاخص‌ها

هزینه اجرای نما خشک ساختمان به عوامل متعددی بستگی دارد. با توجه به اینکه نمای ساختمان در مقابل عوامل جوی شدید قرار دارد در انتخاب مصالح برای نماسازی باید دقت شود تا نمای ساخته شده در مقابل عوامل جوی مقاوم بوده و همچنین زیبایی لازم را داشته باشد و با نمای ساختمانهای مجاور هماهنگی داشته باشد. سطح را از اثرات منفی عوامل محیطی محافظت می کند و به طور موثری در برابر رشد قارچ، کپک و باکتری محافظت می کند. بنابراین از شروع طراحی نما تا انتخاب متریال نما و سبک اجرای آنها، باید نوع فعالیتی که قرار است در بنا شکل بگیرد، در نظر گرفته شود، ولو اینکه امروزه بناهای فراوانی را در سطح شهر مشاهده می کنیم که کوچکترین هماهنگی میان عملکردشان با طراحی نمای آنها دیده نمی شود. در بحث سازگاری نما با سازه نمی توان از نمای کرتین وال شیشه ای نیز صحبتی به میان نیاورد نمایی که خود خاصیت سازه ای ویژه ای دارد و محاسبات مدول بندی آن می تواند خیال محاسبان سازه و استاتیک پروژه را تا حد زیادی آسوده نماید. این محصول یک محلول پایه اسیدی است و با توجه به خاصیت نانو که دارد با نفوذ به بافت سیمان و دوغاب و آلودگی های موجود در سطح آن، باعث از بین رفتن لکهها و شرههای آلوده از روی مصالح ساختمانی میشود و بدون آسیب رساندن به نما و تغییر رنگ مصالح آن را تمیز میکند و از آسیب رسیدن و خالی شدن بندکشی های نما دتایل نمای خشک جلوگیری میکند.

مصالح نمای خشک

پوشش نانو سنگ برای محافظت انواع سنگ های تراورتن، لایم استون، مرمریت، گرانیت و … سنگ گرانیت از دسته سنگ های با جذب آب خیلی کم است. به طور کلی نماشویی با دستگاه سندبلاست (واتر سندبلاست) ،واتر جت و… با توجه به تفاوتهای بسیار که در نماها، با نگاهی کلی و گذرا بر هر کدام، میتوان به بخشهای مشترک بین همه آنها پی برد. یک طراحی زیبا و اجرای با کیفیت در نمای ساختمان می تواند تأثیر زیادی در ذهن مخاطب بگذارد. در فرآیند طراحی نما با توجه به سلیقه و خواست کارفرما، طراحی در سبک های مدرن و کلاسیک با استفاده از مصالح مناسب صورت خواهد گرفت. این کار با محصولات مواد های آب بندی و عایق دوجزئی نانو پارس، به راحتی امکان پذیر است. بهترین پوشش برای ضد آب سازی سیمان سفید پوشش نفوذی نانو مناسب انواع سیمان است که به واسطه نفوذ در بافت سیمان در اثر ایجاد انقباض و انبساط و یا خراشهای جزئی از بین نمیرود و به صورت مولکولی در بافت سیمان نفوذ کرده است. نکتهی دوم استفادهی درست از مواد و مصالح، اندازه ها و نورپردازی های مناسب است. بدنه نما بدون توجه به اینکه شما از کدام مصالح استفاده می کنید، بایستی اتصالات محکمی با سازه اصلی داشته باشد و این امر از اهمیت بالایی برخوردار است، چه بسا که در بسیاری از پروژه ها به دلایل مختلف از توجه به این امر مهم خودداری می نمایند.

نحوه نصب نمای خشک

᠎Post was gen er​at​ed with the ​help of behsaznama C onte nt G​enerator DE᠎MO!

نمای خشک سنگ

در ارتباط با نوردپردازی نما بیشتر بخوانید. نمای سنگ در ساختمان، از نماهای بسیار پر طرفدار و پر کاربرد می باشد. تمامی محصولات نانو پارس؛ دارای تاییدیه نانو از ستاد نانو کشور بوده و نسبت به کارایی آنها، قیمت مقرونبهصرفهای دارد، ارائه محصولات، با تضمین کیفیت کالا، به صورت پخش عمده و تکی به سراسر کشور توسط شرکت نانو پارس گرجی امکان پذیر است. همانطور که گفتیم از پوششهای نانو در صنعت ساختمانسازی و بهمنظور جلوگیری از نفوذ آب، رطوبت و ایجاد لکه به داخل سازه نما، استفاده میشود. به عنوان مثال جذب بسیار پایین آب در سرامیک های پرسلانی (حداکثر ۰٫۵ درصد ) باعث می شود که چسبندگی ملات ماسه سیمان به آن در حد صفر باشد و در نتیجه امکان استفاده از سرامیک پرسلانی در نما به روش معمول ملاتی، امکان پذیر نباشد. به لطف این سازه، بین دیوار باربر و صفحات پوششی نما، یک شکاف هوا، امکان تهویه را فراهم میکند.

دتایل نمای خشک

᠎This a rticle w᠎as g᠎enerated wi​th t​he help ​of G᠎SA Conte nt Gen᠎er᠎at​or  DE MO.

انواع روش های نمای خشک

اما گاه بهعلت افزایش نور در طبقات بالاتر كاهش داده میشود و این نظم آهنگ خود را از دست میدهد. هرچند که قیمت سرامیک خشک نما نسبت به سایر انواع نما کمی بالاتر است، اما مقاومت در برابر رطوبت و کیفیت بالای این نوع ما باعث میشود این اختلاف قیمت نمای خشک سرامیک در دراز مدت جبران شود. اما نكته مهم و قابل توجه درباره گرانیت، اين است كه اين سنگ ها داراي خاصيت راديو اكتيو هستند. بحث سنگ مصرفی در نمای ساختمان است که متناسب با ان قیمت نماشویی ساختمان تعیین میشود. در حقیقت نما فقط یك سطح صاف و مسطح نیست بلكه آن سطح بین فضای خارج و داخل است، كه با پیش آمدگی و فرورفتگی ( پر و خالی)، تراس ، بالکن و غیره با فضای داخل ارتباط پیدا میكند. سایه بانها، ناودانها، بالكنها و پیش آمدگیهای سقف سایه های خاصی بر روی نما ایجاد میكنند. از زمانی كه زیبایی ظاهر و آسایش ، ایمنی و آرامش هر چه بیشتر محل زیست بشر و صد البته صرفه جویی در استفاده انرژی برای ساختمانها مورد توجه قرار گرفت، ایجاد نماهای با مصالح و شیوه های نوین مورد در دستور کار مهندسین و مالکان قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید