فوق العاده ساده آسان روش‌ها طرفداران از برای تبلیغ اجرای نمای خشک استفاده کنید

از مصالحی مانند سنگ، آجر، چوب، فلز، کامپوزیت، شیشه و … برخی سنگها که فاقد خلل و فرج و سوراخ بر روی خود هستند باید حتماً اسکوپ شوند تا دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند سنگهایی مانند گرانیت و تراورتن اگر اسکوپ نشود نمیتواند ماندگار باشد و پس از مدتی جدا میشوند. قبل از خشک شدن محلول روی نمای آجری باید سریع آن را آب کشی کنید. به دلیل نوع مراحل اجرای نمای آلومینومی این امکان فراهمشده است که پس از گذر زمان در صورت بروز مشکلی در ظاهر نما و یا اعمال تغییراتی در بدنه، ورقهای آلومینیومی از نما خارجشده و با ورقهای جدیدی جایگزین شوند. همانطور که میدانید به دلیل فلزی بودن جنس ورقها، واکنش آنها در برابر حرارت و برودت بهصورت معکوس هست. در این سیستم پس از برش و شیار، ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بهصورت ثابت، با پیچ یا پرچبر روی زیرسازی آلومینیومی یا آهنی متصل شده که سرعت نصب آن بسیار چشمگیر است. ورقهای کامپوزیت آلومینیومی همانند دیگر مسئله معایب مختص به خودشان رادارند. اجرای نما کامپوزیت به دو صورت زیر انجام میشود که هرکدام مزایا و معایب خاص خودشان رادارند که در ادامه سعی داریم هرکدام از مزایا و معایب آن بررسی کنیم. هنگام حمل و نگهداری برخورد هرگونه وسیله به ورقهای کامپوزیت آلومینیومی جلوگیری کرد.

5 پرسش و پاسخ به اجرای نمای خشک

نهایتاً ورقهای آلومینیوم کامپوزیت بهوسیله اتصالاتی آلومینیومی U شکل (موسوم به بچه ناودانی) که در داخل لامل های آلومینیومی قرار میگیرند، بر روی لامل ها نصب میگردند. یعنی یک ساختمان با نمای کامپوزیت در منطقه گرم، از ساختمانی مشابه در همان منطقه با نمایی دیگر گرمتر است و یک ساختمان با نما کامپوزیت در منطقه سرد از ساختمانی مشابه در همان منطقه سردتر است. نمای کامپوزیت برای اقلیمهای بسیار سرد و بسیار گرم توصیه نمیشود. گروه مهندسین مشاور آرین کاوش با تجربه طراحی نمای کامپوزیت آماده ارائه مشاوره در این زمینه می باشد. اجرای نمای کامپوزیت بصورت کلی اجرای نمای خشک محسوب می شود. در این روش از شستشو با استفاده از مواد دیسکیلیر و موادشوینده با استفاده از دستگاه واترجت بر روی سطوح نما پاشیده می شود.سپس یک بار دیگر مجدد توسط دستگاه واترجت نمای ساختمان شستشو می شود. اغلب افراد برای نمای پشت تخت و اتاق خواب خود از آجر سفید نما استفاده می کنند . زیرسازی و شاسی کشی نمای ساختمان یکی از مراحلی است که پیش از نصب نما انجام میگیرد. آجرهای شیاردار که به صورت نما خشک نصب میشوند از آجر های پرطرفدار به حساب میآیند.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

وحرارتی را خواهد داشت، می توان با محاسبات انجام شده نسبت به محل احداث ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استاندارد های مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا می توان برای عبور سیستم تأسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود. متریالی که برای پوشش خارجی این سیستم استفاده می شود باید دارای خواص پایداری بالا و مقاومت در برابر رنگ پریدگی ناشی از نور آفتاب و مقاومت در برابر عوامل جوی مختلف باشد تا طول عمر بیشتری داشته باشد. بهتر است در زمان انبار ورقها بهصورت کتابی و از جهت طول بر روی زمین قرار گیرد. ارتفاع و طول دیوار ها و در حالت کلی ابعاد دیوار ها دارای محدودیت نبوده ولی در صورت این که نیاز به کنترل کردن تنش های نما و دیوار پشتبیانی باشد محدودیت های خاص خود را دارند. این موضوع هم باعث کاهش وزن کلی ساختمان میشود و هم هزینه اجرای نما را کمتر میکند. ✅سنگ های تراورتن بدلیل ویژگیهایی همچون چسبندگی خوب و چگالی پایین باعث کاهش وزن سنگ و در نتیجه سبک شدن نمای ساختمان می گردد. ​Th​is con​te᠎nt w​as cre​ated with https://behsaznama.com C on​te nt Generator ᠎DEMO​.

قیمت اجرای نمای خشک

تنوع طرح و رنگ آجر نما کد AP29 آذرخش باعث شده است که این نوع آجر برای طراحان معماری و طراحی نما ساختمان بسیار جذاب بوده و استفاده از آن در صنعت ساختمان ایران رواج زیادی داشته باشد. این بستها به کمک زایده های ناخنی که، دارا می باشند سرامیکهای پایین و بالا را نگه می دارند که از نما قابل رویت می باشند و معمولا بوسیله رنگ پلی استر همرنگ سرامیکها می شوند. موادی مختلفی برای عایق استفاده میشوند که شامل پلی اورتان منبسط شده (PUR)، پلی ایزوسیانورات (PIR) و الیاف معدنی با طیف وسیعی از عایق، مقاوم در برابر آتش و سایر خصوصیات فیزیکی در دسترس هستند. وی با بیان اینکه گرایشات تخصصی اعضای شرکت در علوم برق، الکترونیک و مخابرات است، گفت: به تبع نیاز از دانش و تجربیات همکاران معتمد و متخصص در رشتههای مکانیک و عمران استفاده می­شود . به گزارش سرویس بازار ایسنا، مدیرعامل گروه فنی و مهندسی آرین عنوانکرد: با شکلگیری روند فعالیتها و به منظور ارائه خدمات بهتر، شرکت آتیه ساز برق آرین به صورت حقوقی در عرصه فعالیتهای تجاری و خدماتی حضور پیدا کرد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بیشتر بخوانید لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید