مشتریان شما واقعاً در مورد انواع اجرای نمای خشک شما چه فکر می کنند؟

این عمل سبب پیوند ناحیه جلوی دیوار یعنی سنگ کاری با آجر کاری می شود. این توری از نوع فولاد مقاوم اما کاملاً نرم و شکل پذیر بوده که به خوبی تا می شود. از معایب استفاده از نمای خشک آجری میتوان به دو مورد اشاره کرد. معماران با طراحی زیبا و خارق العاده در نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی از فایبر سمنت استفاده نموده اند و یک ترکیب بسیار زیبایی را خلق کرده اند. اجرای ترموود در نما بسیار آسان و سریع است. طیف گسترده ای از رنگ ها ، سایز ها ، سطوح و اشکال سرامیک های پرسلانی در ترکیب با انعطاف پذیری موجود در اجرا، به معمار و برنامه ریز آزادی مطلق در طراحی و توسعه نما را می دهد. •در مواردی با توجه به اینکه عایق کاری دیوار سنگی خالی از اشکال نمی باشد و یا مقدار سنگ مناسب به میزان کافی نمی باشد در پشت دیوارهای سنگی کمتر از 50 سانتیمتر مبادرت به دیوار سازی آجری در عرض 20 سانتیمتر می شود. بدین شکل بلوکه هایی عریض و طویل با ارتفاعی قابل توجه از سنگ درون توری و با مهاری کامل به نام ”گابیون سازی“ بوجود می آید. •تراش سنگ برای این سنگ کاری به شکل بلوکه کامل بوده، نمای سنگ دارای برجستگی هایی می باشد که اصطلاحاً ”بارسنگ“ گفته می شود. Th​is con tent has been created by https://behsaznama.com nbsp;Con te nt G enerat or Demov er sion .

انواع نمای خشک

2. شستشو به صورت سندبلاست شامل سطوحی مانند: نمای آجری، نمای سنگی، نمای سیمانی، بتنی، تیشه ای و… در صورت استفاده از هر کدام از این متریالها قیمت نمای خشک سرامیک متفاوت خواهد بود. •بندهای این سنگ کاری حدوداً 1 سانتیمتر بوده و به علت یکنواختی و یک اندازه بودن قطعات سنگ بندهای عمودی، کاملاً در راستا و امتداد قائم یکدیگر می باشد. در نماهای مدرن خشک احتیاجی به مصالح محدود نیست، بلکه میتوان با استفاده از مصالح جدید طرحهای مهندسی و حتی دور از ذهن را ایجاد کرد. گرم شدن هوا در فضای حائل نسبت به دمای محیط منجر به اثر دودکشی شده و تهویه مداوم در محفظه ایجاد می کند. رنگهای اکریلیک بسیار متنوع هستند و برای ایجاد بافت در سطوح مناسب هستند چون غلظت بالایی دارند و به سرعت خشک میشوند. انواع نمای آجری ساختمان بر اساس جذب آبی که دارند به دو دسته درجه یک و درجه دو تقسیم می شوند و نکته ای که در تولید این نوع نماهای آجری باید در نظر گرفت این است که باید همه ی زوایای آن دقیق باشد تا اجرای نمای آجری ساختمان به بهترین شکل صورت گیرد.

سیستمهای خشک نماسازی ساختمان، دارای مزایای کاربردی فراوان نسبت به انواع سنتی بوده و در همه مراحل، از تکنیکهای پیشرفتهای بهره میبرند که در ادامه مطلب به آنها میپردازیم. استفاده از نمای خشک ساختمان به دلیل مزایایی که نسبت به نماهای ملاتی دارد، بسیار محبوب شده است. می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای نماهای سنگی باشد. شکل کلی معماری ساختمان و حجمی که ساختمان دارد، همچنین میزان شکست هایی که در سطح نما موجود می باشد هم بسیار مهم است. مهمترین ویژگی بارز آن دوام و طول عمر بسیار بالایی است که دارد. این نوع آجر طول عمر بالایی دارد و تغییر رنگ نمی­ دهد، زیرا رنگ آجر شیل کاملا طبیعی است. در این سنگ کاری، طول سنگ نباید از 20 سانتیمتر کمتر باشد و عرض این دیوار سنگی برای باربری 50 تا 55 سانتیمتر و برای غیر باربری حدود 45 سانتیمتر می باشد. نظر به اینکه نمای یک ساختمان به غیر از زیبایی خودش بر روی ظاهر دیگر ساختمان ها و فضای شهری نیز تاثیرگذار است، معماران آجر نما را برای زیبایی المان های شهری پیشنهاد می کنند. •در دیوارهای سنگی قواره، عرض دیوار باربر حدود 50 تا 55 سانتیمتر و دیوار غیر باربر حدود 45 سانتیمتر بوده و سنگ کاری با رعایت اصطلاحاً قفل و بست کامل می باشد.

نمای خشک چیست

معمولاً در هر متر مربع، بین3 تا 4 قطعه از سنگ های کاملاً عمقی و ریشه ای که طولآنها 4/3 از عرض دیوار را پوشش دهد استفاده می شود. •معمولاً رج اوّل چینه به عرض 50 و ارتفاع آن نیز حدود 50 سانتی متر است که با ریسمانکشی از دو سر کار اجرای چینه گذاری دنبال می شود. رنگ آجرها به صورت طبیعی و در برابر کوره شکل گرفته و در مقابل اشعه خورشید و یا بارندگی زیاد و… •عرض دیوارها با ارتفاع زیاد تا 100 سانتیمتر هم می رسد ولی دیوار باربر در ساختمانها حدود 55 سانتیمتر می باشد. ارتفاع سنگ از 15 تا 30 سانتیمتر انتخاب می گردد. •عمق قطعات سنگ انتخاب شده نباید از25 سانتیمتر برای این دیوارسازی کمتر باشد. برای در نظر گرفتن این فضا باید بین عایق و نما چنین مکانی در نظر گرفته شود. شرکت امیران نما تولید کننده آجر لفتون در تهران است که آجر لفتون را با ضمانت 15 ساله عدم شوره و ثبات رنگ به مشتریان عرضه میکند. •قطعات بدست آمده از قطعات بزرگ که با پتک به قطعات کوچکتر تبدیل شده است، توسط چکش اصلاح شده و نما سر سنگ به شکل چند وجهی درست می شود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مجموعه ها دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید