مطالب مربوط به نمای خشک شما به احتمال زیاد در نظر گرفتهدرباره} نبوده‌اید. و در واقع باید

قبل از اجرای نمای سرامیک خشک، متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و در نهایت باعث سقوط آن می شود که در این صورت خطرات جبران ناپذیری دارد. سرامیک نما به علت عایق حرارتی بالایی که دارد بیشتر برای نمای خارجی ساختمان های مناطق سردسیری مانند: زنجان، کرمانشاه، تبریز، سنندج و… به این ترتیب که بر خلاف نمای ملاتی در اجرا و نصب نمای خشک، ملات حذف می شود و سطح رویه که شامل سرامیک، سنگ، فایبر سمنت برد، HPL و … یکی از مزیت های نمای خشک این است که برای اجرای آن می توان از هر نوع مصالحی از جمله کامپوزیت، اچ پی ال ( HPL )، سنگ، سرامیک، آجر، آلوکوتا، چوب پلاست، ترمو وود ( چوب )، سمنت برد (smartboard) ، مش استرچ متال / اکسپندد متال، نمای GRC / GFRC و … از عوامل مؤثر دیگر در نماسازی می توان به عایق بودن نسبت به سرما و گرما، عایق بودن نسبت به صوت مقاومت در برابر زلزله، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر یخزدگی، مقاومت در برابر آتشسوزی و مقاومت در برابر جداشدن و افتادن از نما، قابل اجرا بودن در ساختمانهای مرتفع و سبک بودن اشاره کرد.

اجرای نما سمینار برای دلار

از جمله انواع آجر می توان به آجر نما نسوز، آجر نما طرح چوب، آجر دکوراسیون داخلی، لعابدار حصیری، آجر نما سفید، آجر نما قرمز، کارتنی، دکوراتیو،کف فرش، آجر نما زرد، رستیک، شاموتی، آجر نما نسوز سفید، آجر نما نسوز قرمز، آجر نما نسوز انگلیسی، آجر نما پلاک، قزاقی و … طرح ها به منظور پاسخ به نیازمندی های منظم و هماهنگ با آن خلق شده اند، و اصول قابلیت محیطی را تشویق می کنند روند طراحی داخلی یک روش شناسی قاعده دار و هماهنگ را دنبال می کند. اجرای نمای خشک امروزه در صنعت ساختمان به دلیل مزایایی که نسبت به اجرای ملاتی و دوغابی دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و یکی از روش های اجرای نمای ساختمان جدید و مدرن به شمار می رود و بسیار مهم است که نکات فنی در اجرای نمای خشک مورد توجه قرار بگیرد. به عنوان نمونه ورق کامپوزیت یکی از متریال هایی است که به عنوان نمای خشک در ساختمان ها موردد استفاده قرار می گیرد. استفاده از روش ها و متریال های نام برده شده مانند ورق کامپوزیت در نمای ساختمان که با عنوان نمای خشک معرفی شد، باعث تنوع در انتخاب و هزینه ی نصب آن شده است.

به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به زیر کار محکم می شود. است به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می شود. به طور کلی در طراحی نمای یک ساختمان تنوع رنگ و تنوع بافت از اهمیت زیادی برخودار است و شما می توانید با انتخاب مصالح و مواد مناسب به نمای ساختمان زیبا و مناسبی دست یابید. برای اجرای نمای خشک دست شما در انتخاب مصالح باز است و می توانید هر نوع مصالحی که قابل استفاده برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است را در هر ابعادی و از ضخامت پنج میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر استفاده کنید. انتخاب چهارچوب نگهدارنده و اتصالات مقاوم و ماندگار در برابر سرما و گرما و بخار آب و گازهای موجود در هوا در زمان اتصال شرایط زیر کار و بارهای اضافی از قبیل فشار و باد و باران و نوع ارتباط چهارچوب با سازه از اهمیت بالایی برخوردار است. ساخته شود که در برابر عوامل مخرب از جمله باد مقاوم باشد. موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت از جمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما، نحوه و زمان اجرا.

بر اساس نحوه نصب و قرار گرفتن اتصالات در نمای خشک، این نوع نما را به دو دسته ی مشهود یا نمایان Visible و نامشهود یا غیرنمایان Invisible تقسیم بندی می کنند. همه عناصری که به عنوان شاخصه های نما در نظر گرفته می شوند، باید در طراحی نحوه نورپردازی نیز منظور شده و با دقت بسیار نوپردازی شوند. ورق ها طبق روش فیکس آماده می شوند ، اما به جای نبشی آلومینیومی روی لبه های خم خورده ی عمودی ، چند جاسازی به شکل چکمه پانچ می شود. 40) استفاده می شود.نحوه ی اتصال شاخه آلومینیوم به شاسی مانند روش هنگ می باشد ولی اجرای ورق مانند روش فیکس است. ویژگی های ورق کامپوزیت در نمای ساختمان و نمای خشک به شرح زیر است. وزن نما در اجرای نمای خشک نسبت به روش سنتی بسیار سبک تر است. 1- نمای چوبی (Thermo Wood) : چوب ترمو از رنگهای متنوعی برخوردار است. This data was gen᠎erated by  GS A Co᠎nt en​t  Generator  DEMO !

دتایل نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از شرکت بهساز نما دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید