معرفی اجرای نمای خشک سرامیک

در فضای خالی بین سازه و انواع نمای خشک میتوان عایقی در برابر سرما و گرما، آلودگی صوتی و… در مرحلهی آخر ساخت بنا، پیش سازی ساخت نمای خشک انجام میشود. در مواردی لازم است که طراحی نما ساده انجام شود و در موارد دیگر توجه به جزئیات و اجرای یک نمای پیچیده مهم است. از مزایای مهم نمای سرامیک خشک علاوه بر دتایل اجرای سرامیک خشک، اینکه در نصب نمای خشک سرامیک از هیچ نوع ملات سیمانی استفاده نمیشود. این هزینه به عوامل زیادی بستگی دارد که در صورت تمایل، میتوانید از طریق تماس با کارشناسان آن، راهنمایی و مشاوره لازم را در این زمینه دریافت کنید. پرسلان ها زیرمجموعه هایی چون تایل های مجوف(سوراخ دار) ، تایل های توپُر و Terracotta دارد که هر کدام از آنها خواص و استفاده های متفاوتی دارند.پرسلان ها دوام و مقاومت بالایی دارند که باعث می شود پس از گذشت چندین سال از عمر نمای ساختمان همچنان پوششی جذاب و زیبا به نظر بیایند. ​This  post h᠎as  been c reated ​by ​GS A Conten t ​Gene᠎ra to r DEMO.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

پروژه هایی که به لحاظ بودجه مالی بتوانند هزینه زیرسازی های آلومینیومی که شامل پروفیل های عمودی T vertical profil T و پروفیل عمودی کنج corner vertical profil می شود و هر کدام بین 1 تا 2 کیلوگرم بسته به محاسبات سازه ای پروژه وزن آلومینیوم دارند باید از ابتدای پروژه پیش بینی های مالی مربوط به تامین بودجه تهیه و اجرای نمای خشک را انجام بدهند تا در موعد مقرر جهت تهیه تجهیزات و اتصالات نماخشک با مشکل مالی مواجه نشوند. نخست بر اساس مصالح استفاده شده در اجرای این روش و دوم بر اساس نوع اتصالات. از عوامل تأثیرگذار بر قیمت متریالهای قابلاستفاده در نمای بیرونی ساختمانها میتوان به ابعاد و متراژ بیرونی و همینطور نوع آن اشاره کرد. ازنظر قیمت هم این متریال مقرونبهصرفه است و باقیمت مناسبی عرضه میشود. برای کسب اطلاع بیشتر درباره قیمت دقیق هر یک از متریالهای نمای بیرونی با بخش فروش شرکت ساختمانی بتیس تماس بگیرید. This con​tent was c᠎reat᠎ed wi᠎th t᠎he ​help of https://behsaznama.com Content Gen erat or D​emover​si​on .

اجرای نمای خشک سنگ

متریال ها و مصالح زیادی با تفاوت های بسیار برای ساخت نما به روش خشک مورد استفاده قرار میگیرند، که از رایج ترین آنها عبارتند از : سرامیک پرسلانی ، کاشی و سفالینه ،کرتین وال ، صفحات آلومینیوم کامپوزیت ،پنل های سیمانی و … اجرای نمای خشک سرامیک یکی از رایج ترین انواع نمای خشک ساختمان است که این روزها به طور شگفت انگیزی مورد استقبال قرار گرفته است. همان طور که از نام آن مشخص است ، این نما به صورت خشکه چینی اجرا شده و تفاوت اصلی آن با نماهای سنتی که با ملات اجرا می شود در نحوه اتصال مصالح به بدنه سازه است. صفحات سیمانی مصلح شده با الیاف که با نام فایبرسمنت،سمنت برد با صفحات سیمانی الیاف­دار شناخته می شوند.صفحات سیمانی الیاف دار از لحاظ مواد تشکیل دهنده در سه دسته بندی، فایبرسمنت برد، کلسیم سیلیکات، MGO برد دسته بندی می شوند و با توجه به وجود منابع معدنی مناسب در محل تولید می شوند و از لحاظ خواص کلی و رفتار مکانیکی و موارد استفاده دارای تفاوت های اندکی هستند. فارغ از اینکه نمای خشک از چه جنسی می باشد و یا روش نصب این نما به چه صورتی انجام می گیرد، همه ی آن ها دارای اجزای اصلی مشترکی می باشند.

انواع نمای خشک

این چوب ها دارای بافت های زیبا و چشم نوازی بوده که میتوان از آن برای ساخت نماهای ساختمانی استفاده کرد. اصلی ترین تفاوت میان دو گونه رومی و یونانی ظاهر شدن سیمان پوزولانی ، شن در ترکیب با آهک بود که این مخلوط سیمانی را شکل می داد که پس از ترکیب با آب به شدت غیرقابل نفوذ می شد. لازم به ذکر است که هر چه مصالح مورد استفاده برای رویه ابعاد بزرگتری داشته باشند، میزان هزینه ای که برای مصالح زیرسازی پرداخت می شود کمتر خواهد بود. نیز ساخته می شود و از آن جا که این متریال به صورت پنل مورد استفاده قرار می گیرد، به اجرای نما سرعت بخشیده و نتیجه تمیزتری نیز ارائه خواهد داد. در ادامه نکات مهمی که تیم اجرا کننده باید در زمان اجرای نمای سرامیک خشک بدان توجه کند را بررسی میکنیم. اتصالات و چهارچوب نگهدارنده نیز نقش مهمی در تجهیزات نما خشک دارد. تایل پرسلانی یک محصول سرامیکی است که بدنه متراکمی دارد که خصوصیت اصلی آن خلل و فرج بسیار پایین آن است ( چیزی کمتر از 1%) ، این امر سطح استحکام بسیار بالایی را برای تایل ایجاد می کند و از لحاظ تکنیکی و فنی خواص بالایی را به این متریال جهت اجرای نمای ساختمان می بخشد. Th​is po st has ​been done by https://behsaznama.com Conte nt Gen erator DEMO.

شرکت اجرای نمای خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت این مطلب.

دیدگاهتان را بنویسید