نحوه خرید نمای سنگ با بودجه کفش

کیفیت بالا: برای اجرای این نما می توان از هر گونه مصالحی از جمله: سرامیک، سنگ، آجر، آلوکونا، چوب پلاست و غیره استفاده کرد و با تولید صنعتی مصالح مورد نیاز برای رویه نماها و مقاطع زیرسازی از جمله پروفیل های آهنی، آلومینیومی و گالوانیزه و اسفیل با کاهش خطاها روبهرو شده و به بالا رفتن کیفیت نما خواهیم رسید. قابلیت تعویض یا تعمیر نما: اگر قسمتی از نمای خشک آسیب ببینند می توان به راحتی آن قسمت را باز کرد و آن را تعمیر و یا به کل تعویض نمود. موارد دیگری که باعث می شود نمای سرامیک یکی از بهترین انتخاب ها در اجرای نما باشد به این دلیل است که وزن این نما نسبت به متریال دوغابی مثل سنگ بسیار کمتر است و باعث می شود که وزن ساختمان نیز کاهش یابد. پالرمو یکی از برندهای خوشنام در صنعت کاشی و سرامیک است، برای استعلام قیمت سرامیک پالرمو با ما در کاشیران همراه باشید. البته باید دقت داشته باشید که استفاده کردن از روش تر دوام سنگ هایی که در نما به کار می رود را بیشتر می کند. در روش کالر ملتینگ از سه یا چند رنگ برای ایجاد سایه روشن و موج دار کردن موها استفاده می شود.

فروش تجهیزات نمای خشک

این امر باعث می شود که نمای خشک دارای گستردگی تنوع رنگ و بافت شرکت طراح و مجری نمای خشک بسیار زیادی باشد. در این روش کلیپس ها بر روی سرامیک دیده می شود اما می توان کلیپس ها را همانند رنگ سرامیک ها رنگ آمیزی کرد تا به چشم بیننده نیاید. سرعت اجرا: با توجه به اینکه در نمای خوشک از چهارچوب های فلزی به عنوان قالب اجرای نما استفاده می شود، نما را بدون داربست میتوان آماده کرد. سیستم شیشه بالکن، فضایی برای تمامی فصلها را برای شما ایجاد خواهد کرد. تمامی این موارد از خاستگاه و زمینه سیاسی،اجتماعی و تكنیكی خود مجزا شدهاند». سرامیک خشک یکی از مدرنترین و به روزترین متریال برای نماهای امروزی است که نمونه های مختلف آن در سطح کشور بسیار به چشم میخورد و در بسیاری از موارد جایگزین نمای سنگی و کلاسیک می شود. اخیرا , در قرن بیستم اجرای نماهای سرامیکی در چرخه معماری پیشرفته در سرتاسر دنیا محبوب شده اند . یکی از پیشرفت های چنین سیستم اجرای نمای سرامیک خشک؛ محافظتی است که برای ساختمان در برابر عوامل جوی ایجاد می نماید بدون این که هیچ گونه انتقال گرمایی از سازه ساختمان صورت گیرد. شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای سرامیک ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند.

نمای خشک در ساختمان

این شرکت درسال 1394 با توجه به رشد روز افزون و دگرگونی وسیع در صنعت آلومینیوم و پاسخگویی به درخواست های متنوع بازار، برای کامل نمودن مجموعه خود اقدام به راه اندازی واحد فنی و مهندسی نموده است. سرامیک خشک پرسلانی تولید شده مخصوص نما به دو شکل کلی در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه میگردد، که شامل سرامیک مجوف پرسلانی و سرامیک تو پر پرسلانی که اصطلاحا سرامیک یک سانتیمتری و یا فولبادی نیز گفته میشود. به دلیل مزایای خوبی که دارد در صنعت ساخت و ساز نسبت به اجرای دوغابی و ملاتی مورد توجه زیادی قرار گرفته است. فضای خالی که بین نما و عایق قرار دارد خود بهترین عایق حرارتی میباشد لذا این سیستم نقش بسزایی در کاهش اتلاف انرژی دارد. سالن زیبایی ناز چهره به صورت تخصصی بهترین خدمات را به شا ارائه میکند. در روش نمایان ابتدا زیرسازی آهنی به صورت عمودی و افقی بر روی نمای ساختمان اجرا می شود سپس سرامیک ها به وسیله کلیپس هایی بر روی نمای نصب می شوند.

هنگام وقوع زلزله، حرکات نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن می شود. با توجه به متریال نماهای خشک ساختمانی به دسته های مختلفی تقسیم میشوند و هر یک شیوه و کاربرد خاصی دارد که به معرفی نمونه آن میپردازیم: نمای خشک آجری، نمای سرامیک خشک، شیشه، کامپوزیت، ترموود، نمای سنگ خشک، نمای خشک فلزی و غیره. به منظور تناسب مواد به کار رفته در داخل، یک قاب برای برخی از نماهای خشک مورد نیاز است. نمای خشک مزایای بسیار زیادی دارد که میتواند به: سرعت در اجرا، کاهش بار مرده وارده بر ساختمان، اجرای مطابق با استاندارد جهانی، کیفیت بالا در نتیجه نهایی، کاهش اتلاف انرژی، عدم داشتن ضایعات ساخت و ساز و سر و صدا، اجرای مهندسی و نگهداری آسان و تعمیر بدون آسیب به سایر قسمت های نما و قابلیت نصب در ساختمان های بلند.

روش اجرای نمای خشک

᠎This a​rtic le w​as done with behsaznama C᠎on​te nt Generat or DEMO !

دیدگاهتان را بنویسید