نقشه راه گام به گام جدید برای اجرای نمای خشک

•برای جداسازی فضاها و دیوارهای کناری ساختمانها که در تماس با فضای آزاد می باشند، کاربرد دارد. استفاده از سیستم های نمای خشک با وجود مزیت هایی که دارد به دلیل استفاده از متریال های گران تر ساختمانی از قبیل آلومینیوم و استیل در تولید تجهیزات زیرسازی خود برای همه پروژه ها امکان پذیر نمی باشد. این روش اجرای نمای آجری، هزینه­ ی بیشتری نسبت به دو روش قبلی دارد. اگر شستشوی نمای ساختمان کنیتکسی به تاخیر بی افتد ممکن است که آلودگی ها به خورد سطوح نفوذ کنند و جای جرم ها برای همیشه بر روی سطوح ماندگار بماند و شما ناچار به اجرای دوباره کنیتکس بر روی سطوح باشید. این اجرا سبب کلاف کامل رج ها در بدنه فضاها شده و در ضمن چون ملات گل می باشد بنّایی یک رج در تمامی سطوح سبب خشک شدن ملات و خودگیری آن خواهد شد. سطح صاف آن در طول سال درخشندگی و ظاهری نو به ساختمان می­دهد. تذکر مهم :می توانید برای خرید آجر نمای پلاکی به صفحه محصولات مراجعه نمایید. اجرای نمای آجر در نماهای ترکیبی به سه روش اجرای تر با ملات ، اجرا با چسب و اجرای خشک انجام می شود .

اجرای نمای خشک سرامیک ساده‌تر است می فکر کنید|هشت بسیار مفید مفید اجرای نمای خشک ایده‌ها برای کسب و کار}

این سبک نماکاری از همه جهات مقرون به صرفه است و به نحوی قیمت تمام شده نما را به شدت کاهش میدهد. •دیوارهای غیرباربر : دیوارهای غیرباربرتنها تحمل وزن خود داشته آن را منتقل می کنند. از مزایای آن اتصال محکم نما با بدنه ساختمان است. یکی از دلایلی که نیاز به وجود سیستم اجرای نمای خشک را ایجاد کرد، سخت بودن اجرا و مشکلات متفاوتی بود که در اجرای نما به روش سنتی وجود داشت. لازم است بدانید که عمر نمای خشک آجری چندین دهه بیشتر از نماهای سنتی خواهد بود. فایبر سمنت برد یک محصول منحصربفرد است که می توان از آن برای نمای ساختمان , کف سازی , دکوراسیون داخلی و … می توان بهره برد. ارتفاع سنگ از 15 تا 30 سانتیمتر انتخاب می گردد. •در رج های زیرین از سنگهای مرتفع و در رج های بالایی از رج های کم ارتفاع استفاده می شود. •در نمای سر سنگ به اندازه 3 تا 4 سانتیمتر داده می شود. پس از خود گیری کامل چسب مجدداً سنگ ساب داده می شود تا اصطلاحاً یکدست شود. محلول ضد شوره بر پایه نانو تکنولوژی; با داشتن ویژگی های خاص، به ابعاد مولکولی; در مصالح نفوذ کرده و با کلیه عواملی که در مصالح آبدوست وجود دارد; واکنش داده و خواص آن را از آبدوست به آبگریز تغییر می دهد.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

•پس از ازاره سنگ، رج چینی توسط آجر و همراه با پر کردن بندهای آن با ملات گچ (گچ فاقد آهک) اجرا شده، سپس ایزوگام که می تواند عایق خوبی برای بناهای خشتی باشد، در سطح رج آجرکاری یاد شده بکار می رود. •بندهای این سنگ کاری حدوداً 1 سانتیمتر بوده و به علت یکنواختی و یک اندازه بودن قطعات سنگ بندهای عمودی، کاملاً در راستا و امتداد قائم یکدیگر می باشد. •ضخامت ملات در تمامی بندهای افقی و عمودی و جوانب قطعات سنگ حدود 4 سانتیمتر می باشد. •تراش دادن جوانب سنگ، سبب نشست اصولی قطعات بدون مانع در جوار یکدیگر می شود. این اجرا سبب زیبایی سنگ کاری است. •رج حفاظتی روی عایق ایزوگام می تواند با ملات ماسه و سیمان یا ملات گچ اجرا شود. آجری که بر روی نمای ساختمان نصب می شود، باید به نحوی باشد که مستحکم بوده و به راحتی جدا نگردد. •بندهای اقی و عمودی در این سنگ کاری باید به موازات یکدیگر باشد. •دیوار داخلی : دیوارهای داخلی فضاهای داخل ساختمان را از یکدیگر جدا می کنند. دیوار ساختمان یا محوطه را محصور و محافظت می نماید یا به عنوان مجزا کننده فضاها از یکدیگر به صورت اجزاء یا اتاقها عمل می کند.

انواع نمای خشک

This a᠎rtic le w᠎as g​ener​at᠎ed with t he he lp ᠎of https://behsaznama.com Conte nt G ener ator​ D emover sion.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

اگر قصد نظافت نمای بیرونی ساختمان خود را دارید جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا هماهنگی های لازم توسط مشاورین مربوطه انجام شود. از این رو در نمای بیرونی بسیاری از ساختمان ها و همچنین نماهای داخلی از آجر نما استفاده می شود. همچنین در نبش ها و گوشه ها از قطعات سنگ بزرگ استفاده می شود. علاوه بر این به عنوان یک ابزار و تکنیک ارائه ، مدل های شما همچنین یک زمان خاص را در روند طراحی شما ایجاد می کنند، که نشان دهنده پیشرفت پروژه ها و سفر انجام شده برای دستیابی به محصول نهایی است. از دیوارهای سنگی برای حصارکشی و ساخت دیوار در کنار جاده ها برای پیشگیری از ریزش و رانش کوه و همچنین در ساختمان های سنگی و بسیاری دیگر در شکل های گوناگون استفاده می شود. استفاده از شیشه در ساختمان ها به یک امری ضروری بدل شده است. •رج دوّم با مفروش سازی یک رج خشت خام که معمولاً به شکل خشکه چینی روی رج زیرین چینه است، اجرا می شود. •قطعات بدست آمده از قطعات بزرگ که با پتک به قطعات کوچکتر تبدیل شده است، توسط چکش اصلاح شده و نما سر سنگ به شکل چند وجهی درست می شود. Con tent h᠎as be​en cre​ated with&nbsp https://behsaznama.com Content  Generato᠎r DE᠎MO !

انواع اجرای نمای خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ادامه مطلب وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید