نمای سنگ نباید سخت باشد. این نکات را بخوانید

این سرستون صنعتی به راحتی در زیرسازی نما اسکوپ میشوند اما در نوع سنگ طبیعی احتمال جدا شدن سنگ از نما وجود دارد. در نمای رومی، علاوه بر توجه به اجرای صحیح نصب سنگ، نصب اصولی و صحیح ابزارهای آن علی الخصوص سرستون ها نیز حائز اهمیت است. از منظری دیگر، سنگ چینی با توجه به بافت و طرح آن ، به انواع ابری و کریستالی دسته بندی می شود. لایهبندی: نکته مهم دیگر هنگام طراحی نما، لایه بندی در اتوکد است. این سنگ به سه دسته کلی سنگ نمای چینی سفید، چینی خاکستری و چینی کریستال تقسیم بندی می گردد. درحال حاضر ماشین های برش CNC و واترجت این کار را بسیار دقیق و ظریف انجام می دهند . دقت داشته باشید که قبل از اینکه شروع به کار کنید باید موارد بسیار زیادی را در نظر داشته باشید. سنگهایی که برای نمای رومی استفاده میشوند باید یکپارچه هزینه اجرای نمای خشک و یکدست باشند. این سنگ ها به دلیل غلتیدن در مسیر رودخانه ، گردگوشه هستند و با قطر حداقل ۱۵ سانتیمتر در نماسازی مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر از ۸ سانتیمتر باشد.

ابعاد سنگ قواره نباید از ۱۵ سانتیمتر کمتر باشد. حداقل عرض و ارتفاع آنها به ترتیب ۲۰ و ۱۵ سانتیمتر است. این سنگ ها به دلیل ساختار ضعیف خود استحکام چندانی ندارند و حداقل ضخامت آنها برای استفاده در نما باید بیشتر از ۸ سانتیمتر باشد. برای سطوح خارجی استفاده از مرمر غیر صیقلی پیشنهاد داده میشود انباء مرمر در بازار به نام مراحلی مرمر تراورتن مرمر اونیکس مرمر سروان تین عرضه میگردد سنگ نمای مرمر باید ضخامت دارای ۴ سانتی متر باشد و با استفاده از داروهای فولاد ضد زنگ اجرا شده باشد. غالباً سنگهای نما سفید را به صورت طولی و با عرض 40 سانتی متر برش میدهند و به صورت صیقلی فرآوری میکنند. اگر قسمت های ملات خور این سنگ نما را برای ایجاد ظرافت تراش بدهند، آن را سنگ سرتراش ، و اگر چهار وجه ملات خور را کاملا و با دقت گونیا کنند؛ آن را سنگ سرتراش گونیا شده می نامند. در این مرحله بخشی از هاشور را ایجاد میکنیم و آن را در آخر کار تکمیل میکنیم. در چنین حالتی که یک خط، خط یا خطوط دیگری را قطع کرده و میخواهیم نواحی قطعشده اضافی را پاک کنیم، برای پاک کردن باید از دستور Trim استفاده کنیم.  Th is was gener​ated with behsaznama Con te​nt G​enerator DEMO!

فروش تجهیزات نمای خشک

۸- در صورت استفاده از سنگهای پلاک باید از این سنگها در برابر رطوبت و یخبندان مراقبت نمود و مواد زاید را از سطح این سنگها پاک کرده و با استفاده از یکی از این روشها سنگ ها را کاملا به سطح زیرین محکم کرد. مزیت این سنگ نسبت به سایر سنگها این است که طرحهای متنوعی دارد و بسیار سبک است. اما این مسئله هم جالبه ک بتونیم با کمک این انرژی عظیم دروازه زمانی باز کنیم چون سرعت بیشتر از سرعت نور باعث ب وجود آمدن دروازه زمانی میشه و با این نظر هم موافقم ک ممکنه دولت ها از راز این پدیده باخبر باشن چون اولین سند واس اثبات وجود این انرژی بزرگ قطب نما هست ،ما اگ ی قطب نما ساده رو در فاصله چند مایلی از این پدیده قرار بدیم متوجه میشیم ک آیا درسته یا ن،چون اگ انرژی عظیمی وجود داشته باشه عقربه رو ب شمال قطب نما سمت نیرو میره ،چون مطمئنن این انرژی قدرتش بیشتر از نیرویی هستش ک قطب شمال داره البته این نظر شخصی منه.

طراحی نما رومی کلاسیک امروزه بسیار رایج است و بیشتر برای کاربری های مسکونی و تجاری از نمای سنگی رومی استفاده می شود. هر چقدر جزییات و المان های بیشتری در طراحی آننمای رومی ساختمان در نظر گرفته شود، نما پیچیده تر، با شکوه تر و در عین حال پر هزینه تر خواهد شد. در واقع هدف اصلی در سنگ کاری نمای رومی بخشیدن شکوه و جلال به ساختمان است.نوع بکار گیری مصالح و سنگ ها و حتی نوع رنگ آن ها همه و همه جهت بخشیدن ابهت و قدرت به ساختمان است. علاوه بر این موارد، یک سنگ ساختمان مناسب باید به راحتی تمیز شده و نگهداری از آن ساده باشد. یک سنگ نمای مناسب باید بتواند در شرایط مختلف آب و هوایی، فیزیکی و شیمایی تحمل بالایی داشته باشد، دچار فرسایش و هوازدگی نشود و پس از گذشت مدت زمان زیاد رنگ آن تغییر نکند. اگر ساختمان بتنی باشد، دستک های فلزی در این مرحله نصب خواهد شد و اگر ساختمان فلزی باشد، نیازی به اجرای دستک نخواهد بود. همانطور که در بالا به سنگ تراورتن اشاره شد این سنگ یک سنگ رسوبی است که از چشمههای آب گرم در غارهای آهکی تشکیلشده است.

دیدگاهتان را بنویسید