نمای کامپوزیت – وقتی رد شد چه باید کرد

همان طور که مشخص است خرید زمین در مناطق بالا شهر و یا با متراژهای بیشتر نیاز به هزینه بیشتری دارد. از آنجایی که دسته محصولات کانکس کامپوزیتی بیشتر شامل نمونه های اختصاصی و سفارشی بوده ، قیمت آنها نیز با یکدیگر متفاوت بوده و قیمت کانکس با توجه به طرح کلی سازه محاسبه می گردد اما از نظر رنج کلی دارای قیمت نسبتا بالاتری از نوع های ساده و فلزی می باشد چرا که ورق های کامپوزیتی که در نمای آنها بکار می رود هم دارای قیمت پایه بالاتر و هم دقت انجام کار بروی این سازه ها بسیار بالا تر و زمان تولید و در نتیجه هزینه ساخت بالاتری دارد. چرا که جنس ورقه ها از نوع آلومینیوم بوده و همانگونه که می دانیم این متریال در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم است. چرا که فارغ از فرم و شکل کلی یک رنگ بندی خوب می تواند کلیت طرح را کاملا برجسته و زیبا جلوه کند.

نمای کامپوزیت ویلا

 Content w​as g​en​er᠎ated by behsaznama Conte᠎nt Generat᠎or ​DEMO.

قيمت اجراي نماي كامپوزيت

قیمت ورق کامپوزیت بر اساس نوع رنگ به شرح ذیل میباشد. قابلیت ضد فرسایش در برابر زنگ زدگی و خوردگی در برابر رطوبت و باران های اسیدی از دیگر ویژگی های کانکس با نمای کامپوزیت است چرا که جنس ورقه ها از نوع آلومینیوم بوده و همانگونه که می دانیم این متریال در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم است.تمیزی کانکس کامپوزیت در طول زمان به دلیل عدم جذب ذرات معلق در هوا و آلودگی های محیطی ، سبک بودن و ضد حریق بودن کامپوزیت ، ایجاد فضای خالی واکوستیک بودن آن نیز از جمله موارد استفاده بیش از پیش و مزایای اصلی کانکس کامپوزیت بشمار می روند. مهمترین موضوع پیش از برآورد قیمت ورق کامپوزیت آلومینیوم ارزان ، مشخص کردن محل استفاده ورقهای کامپوزیت آلومینیوم است. مهمترین موضوع پیش از برآورد قیمت ورق کامپوزیت ارزان ، مشخص کردن محل استفاده ورقهای کامپوزیت است. مورد سوم نیز در خصوص ساخت ساختمان می باشد که شامل انتخاب نوع اسکلت و سیستم سازه ای و برآورد هزینه های آن می شود. 1 – برآورد قیمت زمین: در ابتدا برای ساخت و ساز، قیمت زمین باید برآورد شود.

اگر بخواهیم به طور کلی به بررسی هزینه ساخت خانه بپردازیم در اولین قدم باید به سراغ قیمت زمین برویم. از این رو پیشنهاد می کنیم اگر تجربه کافی در ترکیب رنگ های ورق کامپوزیت ندارید. متریال ها و مصالح دیگر مورد استفاده در نمای ساختمان دارای محدودیت در رنگ بندی می باشند ولی ورق کامپوزیت دارای محدودیت در رنگ نیست و تقریباً دارای رنگ بندی نامحدود می باشد و در رنگ آمیزی آن از سیستم های پیشرفته و رنگهای مقاوم در برابر خط و خش، رطوبت و مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش نور خورشید استفاده می گردد و بعد از چندین سال استفاده رنگ آن تغییر نکرده و پوسته نمی شود. در قدیم از بنر یا فلکسی یا حتی نئون و قدیمتر از فیکسه کاری ها استفاده می شد ولی امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن متریال جدید اکثرا از نمای کامپوزیت استفاده می کنند.

پروژه می تواند جزء طرح های جدید توسعه در شهر باشد یا پروژه ای در محله ای در داخل شهر. ورق های کامپوزیت مورد استفاده در نمای کانکس دارای تنوع رنگ بسیار بالا بوده که خود از مزیت های این نوع محصولات محسوب می گردد. این استاندارد در هر کشور متفاوت می باشد و هر کشور متناسب با نوع سازه هایی که دارد به تولید کنندگان سایز و ابعاد محصولات تولیدی ابلاغ می نمایند. همان طور که می دانید معمولا اسکلت های بتنی نسبت به اسکلت های فلزی هزینه کمتری داشته ولی می توان هزینه آن را در چندین مرحله پرداخت نمود ولی در اسکلت های فلزی به دلیل تک مرحله ای بودن ساخت سازه هزینه باید به صورت یک جا پرداخت گردد. این کالای بادوام، پرهزینه و غیر منقول که جایگزینی ندارد یک کالای سرمایه ای است و در حقیقت نوعی پس انداز به شمار می آید از این رو بررسی هزینه های ساخت و کاهش هرچه بیشتر آن ها با حفظ کیفیت سازه از مهم ترین اصول اولیه ساخت و ساز می باشد. مثلا می شود ساختمانی را که درب آن در وسط ساختمان قرار دارد و پنجره های آن با فاصله مساوی در طرفین آن قرار دارد و یا ساختمانی که تقارن آن با استفاده از خطوط در پشت بام و پنجره ها شکل گرفته شده ساختمانی که در آن تقارن رعایت شده باشد جلوه بهتری خواهد داشت.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کلیک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید