نیاز زمان اضافی؟ بخوانید این ترفندهایی برای حذف نمای مدرن

این ریتم، نظم و ترتیب بین عوامل تشکیل دهنده نما را در خطوط، صفحات و حجمهای استفاده شده نمایش میدهد. هر گونه مصالحی که قابلیت استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان را داشته باشد و با هر ابعادی ( البته متعارف ) از ضخامت ۵ میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر به روش نمای خشک قابل نصب است. یک کمربند محافظ نیز به کار گرفته می شود تا تعادل به وسیله کمربند حفظ شود. آب بندی در این سیستم توسط چسب سیلیکون و یا نوارهای لاستیکی صورت می پذیرد. تاکنون ساختمانهای تجاری بسیاری ساختهشده، اما فقط عده معدودی از آنها با طراحی زیبایشان در خاطرهها حکشدهاند. آنها در برابر معابد صخرهای خود هم حیاطی به عنوان حصار ایجاد میکردند؛ ولی یونانیها و تاحدی رومیها، معبدهای خود را با الگو گرفتن از کلبههای چوبی به صورت منفرد بنا مینمودند این نیز در حالیست که آنها هم با ایجاد مفصلی بین فضای بسته و باز ردیف ستونهایی، جهت ایجاد فضایی نیمه باز میساختند که به سختی میتوان معنای امروزی «نما» را به آنها نسبت داد. این شرکت توانسته است در طی سالها همکاری گسترده با معتبرترین شرکت های تولیدکننده جهانی وکسب دانش فنی در حوزه مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های نورپردازی مدرن، با خلق ایده های نو و اجرای موفق پروژه های عظیم نورپردازی نما ساختمان با هدف به روز رسانی در این صنعت، نام خود را درمیان پیشگامان این صنعت مطرح نماید. This content w᠎as do ne by G SA Cont​ent Gene​ra to r DEMO!

کرتین وال برای سود

نمای مدرن آراد، به عنوان مجری نما و پیمانکار نما با داشتن مهندسان و معماران نمای خشک توانایی اجرای انواع نمای مدرن ساختمان نظیر نمای کرتین وال (کرتنوال)، سرامیک خشک پرسلانی، آلومینیوم کامپوزیت، نمای شیشه ای اسپایدر، اسکای لایت، تراکوتا، استرچ متال و پوسته دوم نما (پانچ متال) را دارد. متریال شیشه یا همان کرتین وال نیز به دلیل بازتاب و شکست نوری که ایجاد میکند میتواند ویژگی هایی که طراح در نما به آنها دقت کرده است را نمایان کند. به گفته برترین تولیدکنندگان وسایل روشنایی ساختمان، برجسته کردن یک ویژگی در ساختمان،باعث دیده شدن بیشتر آن می شود. استفاده شده است. در ادامه به توضیحات بیشتر در خصوص طراحی نماهای تهیه شده ، خواهیم پرداخت. همانطور که قبلا هم گفته شد شاسی نما برای قسمتهایی لازم است اجرا شود که قرار است از سایر نقاط نما بیشتر پیش روی داشته باشد . آب بندی پنجره ها، درز ها، برآمدگی ها و نقاط کور ساختمان باید با نهایت دقت انجام شود. ایجاد قرنیز برای پنجره ها که از ریزش آب باران بر نما و ایجاد آلودگی در سطح نما جلوگیری نماید.

توسعه نمای مدرن آراد پیشگام در استفاده از متریال مدرن نما بوده و از متخصصان منحصر به فرد نما در زمینههای مشاوره، طراحی و اجرای نمای ساختمان بهره میبرد. نمای خانه جنوبی را مشاهده می کنید که از سه متریال چوب ترموود ، سنگ و آجر نسوز استفاده نصاب نمای سرامیک خشک کرده . و برعکس؛ اگر معمولا در تعطیلات آخر هفته بیش از حد سرتان شلوغ است که حتی وقت آبیاری درست را هم ندارید، گونه های ساکولنت ها یا بومی هایی که نیازی به توجه زیادی ندارند، را انتخاب کنید. در ساختمان هایی که نمای قدیمی آن آجر یا سنگ باشد به راحتی بدون جداکردن نمای قبلی می توان ساختمان را با نمای کامپوزیت بازسازی کرد و چون نمای کامپوزیت سبک هست نیازی به تقویت سازه نیز نمی باشد. متریال انتخابی برای نما سنگ و شیشه می باشد و با استفاده از آن ها کنتراست ایجاد شده و همین امر نگاه مخاطبان را به خود جذب می کند. استفاده از عایق دو جزئی مانند کشیدن یک لایه سیمان بر روی سطح است و خیلی برای آب بندی مناسب نیست.

همه ما می دانیم که اولین برداشت دیگران خیلی مهم است، به همین دلیل هم انتخاب نما یکی از مهم ترین تصمیمات طراحی خانه به حساب می آید که باید خیلی به آن اهمیت دهید. ایجاد جنبه های بصری در شهر، افزایش ارزش ساختمان، جلب توجه رهگذران، معرفی ساختمان و تبلیغ جنبه های تجاری آن از دیگر اهداف مهم نورپردازی نمای ساختمان است. اگر به دنبال راهی برای جذاب تر کردن نمای ساختمانتان هستید، حقیقتا گزینه ای بهتر از نورپردازی نمای ساختمان سراغ نداریم که به شما معرفی کنیم! شرکت توسعه نمای مدرن آراد با بیش از ۱۰ سال تجربه و اجرای بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع انواع نما، فارغ از در نظر گرفتن مکان و موقعیت پروژه و همچنین نوع نمای به کار رفته در ساختمان شما، آماده ارائه راهحلهای خلاقانه و مدرن، از زمان برنامه ریزی و طراحی تا اجرا و تحویل و حتی پس از اتمام پروژه به شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید