پنج روش‌ها نمای خشک به شما کمک می‌کند|به شما کمک می‌کند|اجازه می‌دهد شما به|کمک به شما|کمک به شما برای|فعال کردن|فعال کردن شما برای|آسانتر کردن|ارائه کمک به|نشان دادن نحوه} دریافت اضافی شرکت

شبه آجر “نامیده می شود، ساختمان به نظر می رسد بازی kaleidoscopic از رنگ، منعکس شده در بیش از 1000 نیمه آجر تشکیل نما در جنوب است”. با گسترش سبک های مدرن در بناها، نمای شیشه ای اسپایدر، زیادترین دید را با کمترین مقدار استفاده از فریم و فلزات با بیشترین سطح ایمنی و ایزولاسیون را میسر نموده است. اتصال های عنکبوتی از متریال فولاد ضد زنگ اصلی ترین بخش یک نمای اسپایدر است که عهده دارد مهار شیشه و نیروهای وارد بر آن است. در واقع نمای گلس فین از چندین تیغه عمودی شیشه ای ایجاد شده که توسط یراق آلات اسپایدر از نمای شیشه ای محافظت می کنند. این محاسبه با لحاظ کردن فشارهای داخلی نظیر باد، زلزله و وزن، ارتفاع شیشه های نما طراحی می شود. با توجه به ارتفاع شدید آن 541 متر ، واحدهای طراحی و اجرای نمای ساختمان می توانند بارهای بادی بزرگ را که برای ساختمان های فوق العاده استفاده می شوند، در برابر اقدامات ایمنی سختگیرانه مورد نیاز برای این نوع ساختار مقاومت کنند. نمای اسپایدر معمولا شیشه لمینت شده ای می باشد که از دو رویه شیشه سکوریت 6 میلی متر فلوت استاندارد درجه یک و در رویه طلق که در کل 52/1 میلی متر و در بین دو شیشه سکوریت گذاشته شده، را شامل می شود.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

 Art​icle has ᠎be​en g enerated wi᠎th G​SA C᠎on​tent  Generator DE MO!

قطعات نمای خشک

نمای خشک اچ پی ال با حدود 11 کیلوگرم در هر متر مربع، بین سبک ترین نماها قرار دارد. عمل میکند. یک محفظهی هوا بین دیواره خارجی ساختمان و نمای سرامیک ایجاد میشود که با توجه به شرایط جوی و اقلیمی منطقه میتوان این محفظه را بست و یا باز گذاشت. 5. پیش از آنکه سیالی که لایه نهایی بتن را صیقل میدهد بر روی لایه نهایی بتن اعمال کنید، اگر امکان ترک خوردگی بتن وجود دارد بهتر است سطح آن را به قطعات کوچکتر مستطیلی یا مربعی تقسیم کنید. نیاز به محاسبه های سازه ای و کنترل به وسیله مهندسان عمران به نسبت سیستم های مشابه نظیر نمای کرتین وال که نرم افزار ساده ای می تواند کار محاسبات آن را انجام دهد. نمای اسپایدر گلس فین سیستم ساده ای دارد. استفاده از براکت لوله ای خرپایی در نمای اسپایدر از سایر شیوه ها پرطرفدارتر است. نحوه اجرای نمای خشک دارای مراحل و لایه های مختلفی است که اولین لایه آن زیرسازی و شاسی کشی است که با استفاده از پروفیل و شاسی های فلزی و انواع مختلف پیچ و پرچ انجام میشود و در واقع نگهدارنده وزن نما این پروفیل ها و قاب های فلزی هستند که به سازه اصلی ساختمان متصل شدهاند و نحوه عملکرد آنها براساس دیتیل اجرایی نمای خشک متغیر است.

This art᠎icle has been done  with G SA C​onte nt G᠎en​erat or Dem​oversion.

خواهد بود. در پایان نیز به صورت دقیق دربارهی نمای خشک خواهید خواند. ساختارهای فولادی و ترکیب فلز با شیشه یکی از مهمترین مواردی بود که در آن سالها برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفت. پس از مهیا شدن فضا و پایان یافتن کارهای مربوط به سنگ کاری، لوله های استیل با ضخامت زیاد با کمک بست های ویژه ای به کف و سقف نصب می گردد و بعد بست های اسپایدر که غالبا x و y می باشند توسط جوش آرگون به لوله ها وصل می شود و بعد از جوشکاری ابعاد شیشه اسپایدر دقیقا نوشته می شود و جهت تعبیه شیشه ها آماده می شود. و اجرای نمای سنگ خشک و نمای شیشه ای اسپایدر و نمای ترکیبی، پیشرو در صنعت ساختمان ایران می باشد. در این مقاله قصد داریم به طراحی و اجرای نمای ساختمان 4 تا از مهم ترین نمای شیشه ای کرتین وال دنیا بپردازیم. نمای شیشه ای اسپایدر در فروشگاه ها و در نمای مدرن مورد کاربرد دارد. Post h​as  be en gen erat᠎ed wi th t᠎he ᠎he᠎lp ​of behsaznama᠎ Content​ G​ener᠎at​or DE᠎MO!

پرطرفدارترین و اغلب گران ترین نوع نما (قیمت شیشه اسپایدر با شیشه لیمنت گران تر اما اصولی تر از ۱۰ میل سکوریت است کهِ موجب می گردد در صورت شکستگی شیشه اسپایدر پخش نشده و در جای خود بماند) همین سیستم شیشه ای نمای اسپایدر است. انتخاب ساختار و هندسه خاص برای سازه های شیشه ای اسپایدر ، وابسته به چگونگی انتقال بار میان عناصر متحمل بار می باشد. اتصال ها و بست های اسپایدر که همگی استیل است و به حالت چنگکی دارای اتصالی به شیشه است. کرتین وال مناسب ترین نما جهت تعریف شیشه های بزرگ در نمای ساختمان های تجاری و اداری میباشد . لازم به ذکر است که نماشویی یکی از سخت ترین کارهای دنیاست زیرا علاوه بر حساسیت کار، تجربه و احتیاط لازمه کار است. در صورتی که ارتفاع نما بیشتر باشد بهترین راه استفاده از سیستم لوله ای یا کابلی است. معمولاً استفاده از سنگهای گرانیت به دلیل مقاومت بالا در مقابل سایش،رطوبت و ضربه،بسیار معمول است.اما با این حال تعدادی از مرمریت ها (مانند مرمریت خوی،خوبسنگان،صلصالی،کوثر،گلبهار،و ) و لایم استون ها (مانند گوهره و بوژان) نیز برای استفاده در راه پله ها توصیه می شوند. این رنگ ها در کنار رنگ هایی همچون سبز، قرمز و نارنجی توانسته اند ترکیب زیبایی را ایجاد کرده و فضایی شاد و سرشار از انرژی را به وجود بیاورند.

روش اجرای نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت سنگ نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید