پیشرفته اجرای نمای کامپوزیت

کشور ایران نیز با وجود معماری غنی در گذشته، به دام این فرایند جهانی شدن گرفتار شده است. این ویژگی در مقایسه با مصالح ساختمانی مختلفی که در فرایند تولید گرد و غبار سمی و آلوده تولید می کنند، یک مزیت بزرگ است و برای سلامت افراد هم فایده دارد. از دیگر ویژگی های کانکس ویلایی کامپوزیتی و دلایل انتخاب این نوع مصالح قابلیت فرم پذیری و حتی نورد برای فرم های منحنی و کرو می باشد. این نوع نصب خیلی سریع انجام میشود و هزینهی کمی هم دارد، اما ایمنی زیاد ندارد و علاوهبر لطمه زدن به زیبایی بصری نما، آببندیها را هم خراب میکند و بههمین دلیل، توصیه میشود که از این روش استفاده نکنید. چنانچه ورق های کامپوزیت به درستی و با دقت نصب نشوند، نمای کامپوزیت زیبایی ظاهری خود را از دست خواهد داد. نمای ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است و باید علاوه بر زیبایی کارکرد های دیگری هم داشته باشد. از دیگر مزایای این متریال به طور خلاصه می توان به مقاومت بالا در شرایط آب و هوایی، نصب سریع و آسان و قابلیت جابجایی پنل ها و تعویض پنل ها در صورت آسیب دیدن، عایق حرارتی، قابلیت اجرای تاسیسات توکار مانند چراغ ها، مقاومت در برابر آتش سوزی در نوع ضد حریق، قابلیت شستشو و تنوع رنگ اشاره نمود.  Th​is ​da​ta has been  do ne by behsaznama C onte nt  Generat or DEMO!

نمای کامپوزیت چیست

نمای کامپوزیت آلومینیومی ساختمان از جهت مقاومت در برابر خوردگی و دمای بالا مشهور است. این امر سبب صرف هزینه و زمان کم تر کاربران ساختمان جهت تمیز کردن سطح نمای آن خواهد گشت. اگر بخواهیم به این تعریف تکیه کنیم، نمای آلومینیوم کامپوزیت نسبت به نما های چوبی، آجری، فولادی و بتنی کارآمد تر هستند. آخرین مدل کامپوزیت، کامپوزیت طرح چوب از طریق لایه لمینیت است که باب میل کسانی است که علاقه ای به نمونه فلزی این متریال نداشته و به دنبال طرح چوب برای طراحی خود هستند. در این روش، ورق ها با استفاده از شیار های چکمه ای تعبیه شده، به صورت ریلی روی پروفیل های مخصوص آلومینیومی نصب می شوند. ورق های کامپوزیت توسط تولید کنندگان مختلفی ساخته می شوند. لذا از آن برای مقاصد مختلفی استفاده می گردد. در این نوع نصب در حقیقت تلفیقی از روش دوم و سوم می باشد. ترکیب کلی کامپوزیت این محصول سبک وزن اما مقاوم، پوسته ای متشکل از دو ورق آلومینیوم نازک ۵/. در واقع وزن هر ورق کامپوزیت، حدود 5 کیلوگرم در هر متر مربع است.

سه برترین توییت‌های تمام دوران درباره نمای کامپوزیت ساختمان

به یاد داشته باشید که مصالح ساختمانی با کیفیت باید دو ویژگی داشته باشند؛ اول اینکه وزن سبکی داشته باشند و اینکه نصب و استفاده از آن ها راحت باشد. پانل های کامپوزیت یکی از مصالح سازگار با طبیعت است. نمای کامپوزیت آلومینیومی ساختمان یک گزینه با دوام و با کیفیت برای ساختمان است. ارتفاع کامپوزیت مدرن یک راه حل عالی در مورد ساختمان هایی است که برای فعالیت اقتصادی در نظر گرفته شده اند. این مدل کامپوزیت شامل چند لایه مختلف به همراه پوششی از آلومینیوم است. نمای کامپوزیت از لایههایی با جنسهای مختلف درست میشود که اصلیترین آن ورقهای آلومینیومی است. نصب سریع : اجرای نمای کامپوزیت بسیار سریعتر از سایر نماهای ساختمانی انجام میشود. برای مثال قیمت میلگرد بناب نسبت به سایر میلگردها بالاتر بوده ولی کیفیت بیشتری نیز دارد از این رو باید میزان هزینه مصرفی و کیفیت موردنیاز تعادل برقرار گردد. شاید این روزها نام نمای کامپوزیت ساختمان را شنیده باشید، روشی جدید برای زیباسازی ساختمان اما این نوع نما چه ویژگی هایی دارد. نمای کامپوزیت ، ورق های کامپوزیت از جنس آلومینیوم می باشد که پانل های کامپوزیت پانل های نما با فرمت بزرگ هستند، که از یک ماده هسته پایدار به نام پلی اتیلن و دولایه پوششی آلومینیومی دو طرف هسته را پوشش می دهد.

ورق آلومینیوم کامپوزیت از مصالح کم وزن و سبک می باشد که از اتصال سه لایه مختلف از قبیل یک هسته غیر قابل اشتعال و عایقی به نام پلی اتیلن و مواد نسوز کانی و دو لایه فلز آلومینیوم ساخته می شود. نمای کامپوزیت آلومینیومی در اصطلاح به معنی ترکیب چند متریال می باشد که به شکل لایه های مختلف به هم متصل شده اند. شما می توانید در صورت تمایل نمونه کارهای طراحی و اجرای نمای کامپوزیت توسط ما را که مطابق با جدیدترین ژورنال ها و نوآوری های جهانی در صنعت ساختمان می باشد، مشاهده بنمایید. پس از اجرای کمربندی های آهنی زیرسازی، با هدف برطرف خطاهای احتمالی سازه، نبشی های آهنی با شیارهای لوبیایی روی کمربندی های مطابق با آکس بندی ارائه شده در نقشه های اجرایی، نصب می گردند. در این روش جهت جلوگیری از خوردگی بین آهن و آلومینیوم، از لاستیک های دی الکتریکال پی وی سی بین براکت آلومینیومی و نبشی آهنی استفاده می شود. Da ta has be en c re​at ed by behsaznama C ontent Ge nerator ᠎DEMO !

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه ها لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید