پیشرفته نمای کامپوزیت

همچنین وزن کم کل سازه نما باعث کاهش ضریب زلزله در محاسبات می گردد. به علاوه اصطلاحی به نام ضریب صعوبت کار وجود دارد. اما به طور کلی عوض کردن خانه و خریدن یک خانه جدید در شرایط اقتصادی که کشور دچار ان است. در آنالیزهای کلی هزینه ها به موارد زیر جهت محاسبه دقیق مساحت نما حتما توجه گردد: نوع روش اجرا مشخص گردد ( در میزان استفاده از پیچ و پرج ، الکترود ، صفحه برش و چسب …. با توجه به اینکه پنل های ورق کامپوزیت به صورت جداگانه و مستقل بر روی نمای ساختمان متصل می گردند در صورت خرابی، همان پنل معیوب جایگزین می گردد و خسارتی به کل نما وارد نمی گردد. با توجه به اینکه این نما به صورت خشک بر روی نمای ساختمان اجرا می شود و ورق های کامپوزیت دارای وزن کمی هستند نصب و اجرای آن روی ساختمان سریع و آسان است. شاید تشخیص اینکه چه عملیاتی برای وضعیت فعلی ساختمان ما مورد نیاز است کار هر شخصی نباشد.  Th is article was done by behsaznama C onte nt Gener​ator Demover si​on.

مرگ نمای کامپوزیت و نحوه اجتناب از آن

که چقدر این نگاه ریز بینانه است که تا الان شاید به فکر خود شما که چندین سال است در آن ویلا زندگی میکنید هم نرسیده. اگر نمای ساختمان نمای سنگی باشد شاید شستشوی چند سال یکبار با سیستمهای واتر جت برای تمیز نگه داشتن نما کافی باشد ولی اگر نمای ساختمان کاملا شیشهای و شفاف باشد شاید لازم باشد که ماهی یکبار نمای ساختمان شسته شود . ساختمان های مسکونی بعد از گذشت چند سال دچار فرسودگی میشوند معمولا این ساختمان ها توسط شرکت های ساختمانی ساخته میشوند. یکی از نماهای مدرنی که چند سالی است که به محبوبیت زیادی رسیده است ، نمای کامپوزیت است. با متداولتر شدن استفاده از نمای کامپوزیت ورق کامپوزیت طرح چوب و ورق کامپوزیت طرح سنگ و آجر نیز وارد بازار شدند و به دلیل داشتن زیبایی و استحکام چوب در قالب ورقهای سبک بدون فرسایش، بدون پوسیدگی، مقاوم در برابر حشره و قابل اجرا در اشکال مختلف، محبوبیت خاصی در بین معماران و پیمانکاران ساختمان یافته اند .

روش‌ها تا نمای کامپوزیت کمی شناسایی

در دنیای معماری قدیم همه ی ساخت و ساز ها به شکل قدیمی و سنتی انجام میشدندو احساس نیاز به تغییرات مدرن در بین معماران و مردم بیشتر بخوانید مشاهده نمیشد . ورق کامپوزیت ها به جهت وجود پلی اتیلن فشرده در مرکز دو لایه آلومینیوم عایق حرارتی می باشد. همچنین رزین رنگ این کامپوزیت باعث میشود این ورق نما نیاز به شستشو نداشته باشد. عوامل مهم در قیمت گذاری هر متر مربع نمای کامپوزیت آلومینیوم : تعداد پنجره ها و فرو رفتگی ها قوص ها در نمای ساختمان که معمولا کارفرمایان جهت محاسبه ورق کامپوزیت آلومینیوم مصرفی طول و عرض نمای خود را درهم ضرب میکنند و مساحت پنجره ها را از این مقدار کم میکنند. در نتیجه اجرای نمای کامپوزیت مناسب و نسبتا با کیفیت حدودا هر متر مربعی 220 تا 250 هزار تومان می باشد. مطالعه مشخصات فنی هر برند ورق کامپوزیت در این زمینه میتواند راهگشا باشد و میتواند به طراح نمای کامپوزیت دید خاصی در پانل بندیها ارائه نماید.

و تشخیص این که نوسازی نمای ساختمان باید انجام شود و یا نیاز به بازسازی نمای ساختمان داریم و کار یک متخصص است بنابراین اگر نیاز به یک مشاوره در زمینه خدمات ساختمانی دارید تیم ری بیلدینگ بام در خدمت شماست تا بتواند این مشاوره رایگان را به شما بدهد. در حال حاضر تمام استفاده کنندگان از ورق کامپوزیت به دنبال ورق کامپوزیت ارزان هستند اما باید مخاطرات این نوع نگاه را در زمان اجرا و مصرف مد نظر قرار داد. میتوانید این فرصت را غنیمت شمرده و به دنبال یک ظاهر شیک و زیبا و امروزی برای ساختمان خود باشید. اجرای منحنی های عالی و زیبا در ساختمان به گونه ای که هیچ متریالی مانند آنها نتواند منحنی های صاف و بی نقصی ایجاد کند. این نمای زیبا ی شبیه چوب، به جهت طراحی الهام گرفته شده از طبیعت بیشتر در ویلاها مورد استفاده قرار میگیرد و مهندسین در شهرهایی با شرایط آب هوایی جنگلی برای ساخت خانههای ویلایی از این کامپوزیت نما استفاده میکنند. This  post was g᠎en er at᠎ed  by behsaznama Conte nt Generato᠎r DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید