چرا اجرای نما من سالمتر است از شما

در اجرای این نما باید به نوع سنگ، ابعاد و رنگ سنگ، نوع ابزار، شکل ستون و برآمدگی توجه ویژه داشت. سنگ کاری ستون یکی دیگر از انواع سنگ کاری ساختمانی به شمار میرود. روش دیگر، استفاده از سرستونهای سنگی مونتاژ شده در کارخانه (نوع صنعتی) است که فقط باید در محل نصب شوند. در هر مرحله از اجرای نمای سنگی رومی باید به عناصر اصلی این سبک از معماری پایبند بود. با وجود مزایای گسترده ای که پیرامون نماهای سنگی عنوان کردیم، استفاده از این متریال با معایبی نیز همراه است. در گذشته از سنگ به عنوان ابزار تیز و برنده برای برش دادن موارد کاربردی استفاده میشده است. برای انتخاب بهترین طرح و نما برای ساختمان باید ویژگی های هر کدام از نماهای مختلف را بدانیم تا بتوانیم بهترین نما را برای ساختمان ویلایی خود انتخاب کنیم. پروژه زیر با ترکیب نمای سنگ و آجر ساختمان دو طبقه طراحی و ساخته شده است. در نهایت هم به دو روش نمایان و پنهان، میشه سنگ ها رو روی دیوار نصب کرد. در این سیستم با استفاده از زیرسازی آلومینیومی حجم زیر سازی آهنی تا حد زیادی کاهش یافته و امکان نصب کلیپس ها بر روی پروفیل های رانر عمودی آلومینیومی بصورت چرخشی فراهم می گردد و ضمن ایجاد سرعت نصب بالا باعث افزایش کیفیت و دقت در اجرا نیز می گردد.

شرکت طراح و مجری نما

در شاسی کشی نخست پیادهسازی ترازها با استفاده از ریسمان کشی انجام میشود. درحقیقت، یک فرم کلی از حجم مورد نظر مانند طاق یا پیش آمدگیهای سنگ با رابیتس و میلگرد بر روی شاسی اجرا میشود. البته روش پیمی دارای چند روش زیر شاخه ای اعم از پیمی دو طرفه، یک طرفه وغیره می باشد که با توجه به شرایط پروژه و مصالح نما توصیه و اجرا می گردد. در میان انواع سنگ نما ساختمان تراورتن بیشتر شناخته شده است .این سنگ نما برای نمای بیرونی و داخلی بکار می رود و در دو طرح موج دار و ساده تولید می شود. بوسیله ی کارشناسان آلمانی در ایران نصب در سال 1318 افتتاح شد.این کارخانه برای ساخت سنگ های پلاک بالای مرقد امام رضا ساخته شده بود که بعد از افتتاح و ساخت سنگ، از محصولات این کارخانه در تاسیس بانک مرکزی تهران، سپه شعبه مرکزی تهران، ساختمان وزارت صنایع و معادن، کاخ مرمر و تعدادی کاخ دیگر بهره گرفته شد. در گذشته استفاده از سنگ رواج بسیاری داشت و دلیل آن مقاوم تر بودن سنگ نسبت به کاشی ها و سرامیک های دست ساخته بشر بوده است. 2. سنگ های ماسه ای در برابر یخبندان کاملاً مقاوم هستند.

شرکت های نمای خشک

ویژگی های خاصی دارند که بسته به جنس و نوع آن ها متفاوت می شود این ویژگی ها شامل وزن بالا با دوام و مقاوم بودن پایدار در برابر نور خورشید مقاوم در برابر رطوبت تنوع رنگ مقاوم در برابر آلودگی هستند. حجمسازی ساختمان، نسبت پنجره به دیوار، جهتگیری شیشه، انتقال بصری شیشه، راهکارهای سایهاندازی و مسائل دیگر، تأثیر مهمی بر میزان و کیفیت نفوذ نور به فضای داخلی دارند. علاوه بر این، از انواع آجر نسوز در نمای داخلی ساختمان نیز استفاده می کنند، چرا که این آجر عایق خوبی در برابر سرما و گرما می باشد. در بخش فضاهای داخلی ساختمان رنگ و طرح سنگ بیشتر از مقاومت سنگ اهمیت دارند.افراد با توجه به میزان هزینه و بودجه، سلیقه ای که دارند سنگ مورد نظر برای فضای داخلی ساختمان را مد نظر قرار میدهند. با این وجود به دلیل مقاومت برخی از انواع آن در برابر شرایط جوی مختلف و طرح های زیبای آن در ساخت سنگ نما ساختمان ها کاربرد فراوان دارند. در اسکوپهای سه پایه، شیاری عمودی بر پشت سنگ ایجاد میشود و یکی از پایهها داخل آن قرار میگیرد.

همچنین، شیارها در کارخانه پشت سنگ ایجاد شده و نیازی به شیارزنی در زمان نصب سنگ نیست. اما برای کاهش زمان میتوان با استفاده از روش سی اِن سی، برش سنگها را انجام داد. ریسمان کشی شاسی، از حساسترین مراحل اجرای نمای رومی است که باعث میشود نما به شکلی استوار و مستحکم در جای خود قرار گیرند. سپس با در دست داشتن نقشه فرآیند شاسی کشی انجام میشود. شاسی کشی وظیفه تحمل وزن نما را دارد به صورتی که آن را به ساختمان انتقال میدهد. در همین راستا افراد برای اجرای نمای ساختمان از یک سو تعریف هایی از نمای آجری (سنتی، نسوز، قزاقی و…) می شنوند و از سوی دیگر تعریف هایی از نمای سنگی در ساختمان؛ بنابراین بسیار طبیعی می باشد که با خود بگوید بلاخره نمای سنگ بهتر است یا آجر؟ در گام بعدی، از تمام نقاط اصلی پلان که در نما دیده میشوند، خطوطی عمودی ترسیم میکنیم. یکی دیگر از عناصری که نباید ترسیم آن را فراموش کنیم، جانپناه بام است. A᠎rt᠎icle w​as c᠎reated by G᠎SA Con᠎tent Generato r DEMO !

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کرتین وال وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید