چهار شگفت‌انگیزترین نمای کامپوزیت تغییر نحوه دیدن جهان

با این حال هزینه های اجرای نمای کامپوزیت به روش ریلی نسبت به روش ثابت بیشتر است. پرکاربردترین روش در میان تابلوسازان در ایران روش ثابت fixing می باشد. کامپوزیت نمای ساختمان در کارخاخانجات تولیدی ایران ساخته می شود و سپس توسط نمایندگی های رسمی به تمام شهرسان های ایران ارسال می شود. قیمت اجرای هر متر مربع نمای کامپوزیت با توجه به نوع اجرا، کیفیت، رنگ و مواد تشکیل دهنده ورق کامپوزیت متفاوت می باشد. بهطور کلی میتوان گفت این پیمانکار است که فرایند تهیه مصالح، حمل و نقل، مراحل اجرا، ساخت و اتمام پروژه را بر عهده میگیرد. از پنلهای آلومینیومی کوچک لوزی شکل، میتوان برای ایجاد افکتهای منحصر به فرد در نما استفاده کرد. برای برنامه های خارجی، می توانید از این محصولات برای روکش های آلومینیومی استفاده کنید. علاوه بر این، خواص ساختاری نیز هنگام صحبت کردن در مورد قیمت روکش کامپوزیت آلومینیوم، حیاتی است. از جمله اینکه در برابر ضربه ها تغییر شکل میدهد و در برابر باد و طوفان نیز مقاومت بالایی ندارد. آلومینیوم کامپوزیت پانل معمولیاین پنل از ترکیب چندلایه مختلف به همراه پوشش آلومینیوم به دست می آید و در مقابل ورقه ورقه شدن به شدت مقاومت می کند.استفاده از این نوع نما هم در شهر هایی با آب و هوای گرم و خشک و هم سرد و خشک توصیه میشود. ᠎Th᠎is  post w as done ​by behsaznama Conte​nt Gen erat or D emov᠎ersi on.

مزایا و معایب نمای کامپوزیت

یکی از نماهایی که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است، اجرای نمای کامپوزیت است .نمای کامپوزیت بسیار منعطف و شکل پذیر است و به راحتی می توان به صورت دلخواه به ورق کامپوزیت قوس و شیار داد و با هر متریالی ترکیب نمود. به عنوان مثال در تولید کامپوزیت دندان دو ماده جداگانه به همراه چسب مخصوص ترکیب شده و کامپوزیت دندان را شکل می دهد. ورق های کامپوزیت از سه لایه تشکیل شده اند که دو لایه ورق از جنس آلومینیوم می باشد که ضخامتی بین ۰/۵ تا ۳ میلیمتر دارد و یک لایه از موادی پلی اتیلنی به ضخامت ۳ تا ۵ میلیمتر می باشد. ۱:حتما باید دارای ضخامت ۴ میلیمتر با حداقل پوسته ۳/. پوشش نمای ساختمان با پانلهای بزرگ آلومینیومی که آن را بصورت عکس نمای کامپوزیت ساختمان مسکونی در اینترنت مشاهده می کنید یا در سطح شهر در حقیقت یک محصول مدرن چند لایه ای با پوشش آلومینیومی در ابعاد دلخواه به ضخامت ۴ میلی متر هستش که متشکل از دو لایه ورق آلومینیوم و هسته داخلی آنها از پلی اتیلن و یا مواد معدنی ضد حریق و پوشش رویه از جنس رزین PVDF دارد و اصطلاحاً ورق آلومینیوم کامپوزیت ACP بهش گفته می شود.

نمای کامپوزیت ساختمان

در ادامه مبحث کوتاهی در زمینه مقایسه این دو اسکلت بتنی و برای اطلاع از اینکه اسکلت بتنی بهتر است یا فلزی خواهیم داشت. ورق های کامپوزیت آلومینیوم از سه لایه شامل دو لایه ورق آلومینیوم و یک لایه پلی اتیلن تشکیل شده است. در مرحله آخر بین فاصله های ورق های کامپوزیت نصب شده جهت زیبایی نما و همچنین ضدآب شدن نما تسمهای از جنس ورق و چسبهای پلی اورتان که دوام بسیار بالایی نسبت به چسب و لاستیک سیلیکونی دارد استفاده میگردد. روش چسب و فوم: در این روش ابتدا فوم درون شیار و فاصله بین ورق ها قرار می گیرد و چسب سیلیکونی درون شیارها تزریق میشود. اجرای نمای کامپوزیت به روش های مختلفی انجام می گیرد و به جهت اهمیت آن در بازسازی نمای ساختمان و همچنین کاربرد ضد زلزله و بعضاً بدلیل خاصیت عایق بودنش، نوع و نحوه اجرای آن بسیار مهم می باشد. پس از تکمیل اسکلت سازه و پوشش دادن آن از ضد زنگ برای جلوگیری از زنگزدگی و فرسایش آن دیوارههای بیرونی آن را با ورقهای کامپوزیت آلومینیومی پوشش داده و پس از آن پنجرههای آن نصب میشود. در مطالب قبلی شما را با قیمت ورق کامپوزیت ضد حریق آشنا کردیم. در صورت اجرا در ابعاد بزرگ به مرور زمان با وزش باد و بارندگی سر و صدا ایجاد می کنند و تغییر شکل می دهند.

قیمت اجرای نمای کامپوزیت ساختمان

3. اگر در آب بندی و نصب صفحات دقت نشود، به دلیل وجود فضای خالی بین بنا و تایل ها، امکان نشتی از پانل ها و جود دارد و ممکن است این عامل به مرور زمان سبب تخریب بنا شود. استفاده از کامپوزیت آلومینیوم این حالت را ایجاد میکند که ظاهر سازه بسته به نحوه تابش نور و زمان روز تغییر کند و در هر زمان از شبانه روز، چهرهای خاص به ساختمان میبخشد. همین مزایا باعث شده که خریداران کانکس ویلایی کامپوزیت روز به روز افزایش یابد. از مزیت های دیگر کامپوزیت این است که نمای سبکی است و به سیمان و خاک و غیره برای نصب نیاز ندارد. همچنین آب بندی در این سیستم نیاز به استفاده از چسبهای سیلیکون و یا لاستیک آب بندی نمیباشد، که با توجه به کوتاه بودن عمر چسبهای سیلیکون و لاستیکهای آب بندی استفاده نکردن از آن ها، از نقاط قوت اجرای نمای کامپوزیت با این سیستم به شمار میآید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بیشتر بخوانید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید