چگونه اجرای نمای خشک آجر را Outline انجام می دهید؟ زیرا این تعریف زیبا پرزحمت است.

مبادرت به اجرای هشتگیر مادگی (گود) و نری (برجسته) با کم و زیاد کردن محلی از رج که اندازه آن مورد نظر است، می شود. 14- با رنگ آمیزی دیوارهای کوتاهتر (کم عرض تر) به رنگی تیره تر از دیوارهای بلندتر میتوانید یک اتاق کشیده و باریک را عریض تر جلوه دهید. برای اینکه جذابیت نما را افزایش دهید می توانید از آجر نسوز نما تیره مشکی استفاده کنید . قبل از اجرای بایرامیکس به ویژه بر روی سطوح چرب، سطح مورد نظر را با آستر بایرامیکس و توسط غلطک، پیسوله و یا برس پوشش دهید. همچنین به دلیل مقاومت بالا و قابلیت شکلپذیری و سبکی وزن در ساخت مبلمان شهری و پوشش گنبدها نیز کارایی ویژهای دارد. این مدل ها بسیار سریع انجام میشوند و اگر ایده مورد نظر، کارایی لازم را نداشته باشد، میتواند سریع کنار گذاشته شود. تفاوت این بتن با بتن معمولی در چیست؟ ماسه مورد استفاده در این بتن ماسه طبیعی، بادی و سیلیسی و یا ترکیبی از آن است که با توجه به قطعه تعیین میشود. الیاف موجود در ترکیب این امکان را فراهم میکند که GFRC در ضخامت کمتری نصب شود. تأثیرات زیست محیطی GFRC بسیار کمتر از بتن، سنگ یا سایر مواد سنتی است و بسیار سازگار با محیط زیست است. ᠎Article h as been created  with https://behsaznama.com Content G᠎enerator Demov ersi᠎on .

دتایل اجرای نمای خشک

نمیشکنه سنگ به مرور؟ اگر نمای ساختمان ساخته شده از GFRC در مقابل آتش قرا بگیرد، نمیسوزد، بلکه به عنوان یک تنظیم کننده در برابر آتش عمل میکند و از سطح ساختمان که در پشت آن قرار دارد، در برابر شعلههای آتش محافظت میکند. در حقیقت، دوام و مقاومت GFRC در برابر طوفان، سیل، آتش سوزی و زلزله در آزمایشگاه و همچنین در بسیاری از پروژهها ثابت شده است. با توجه به مطالعات متعدد انجام شده در آزمایشگاه در مورد دوام و ماندگاری GFRC ، و در شرایطی که کاملاً با شرایط محیطی سازگار است، دیده میشود که در بسیاری از محیطها، مانند قرار گرفتن در معرض اسپری نمک یا رطوبت بالا، GFRC به خوبی کار میکند. به سبب همگونی بافت ماده، قطعات از یکپارچگی و دوام بالایی برخوردار هستند. ماسه سیلیسی برای مقاومت بهتر و ظاهر زیباتر کاربرد عمدهای در ساخت این قطعات دارد. این رنگ برای دستیابی به طراحی معماری به سبک مدرن عالی هستند . برخلاف آجر نمای قزاقی که ظاهری سنتی دارد؛ آجر نمای شیل برای ساختمان­ های مدرن مناسب است. با پیشرفت ماشین­ آلات ساخت شیشه، کاربرد شیشه در نماهای مدرن ساختمان به طور روز افزونی افزایش یافته است. Th᠎is content has ​been creat᠎ed ​wi th https://behsaznama.com Con tent G᠎enerat or ᠎DEMO!

برای این که نمای شیشه ای شما به زیبایی اجرا شود، بهتر است پیش از طراحی ساختمان به سازه ای که بنا را نگه می دارد، توجه داشته باشید. متخصصان آچاره شما را در تعمیر و نگهداری نمای ساختمانتان راهنمایی خواهند کرد. معمولاً از دو روش مختلف برای اجرای GFRC بر روی نمای ساختمان استفاده میشود: اسپری کردن و پیش دوغاب کردن. از GFRC میتوان برای ساخت ستونها و ستونها، گنبدها، سقفهای تزیینی و دیوارها، مجسمهها، نردهها، قطعات تزیینی برای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمانها، همچنین در ساخت سازههای دریایی مانند اسکلهها و پلهای شناور، کانالها برای کابل کشی، کانالهای آب، مخازن ذخیرهسازی و موارد دیگر. چراکه سرعت اجرای این نما بسیار بیشتر از نماهای دیگر هست، دلیل این سرعت به خاطر قطعات از پیشساخته است که فقط نیاز به نصب در محل اجرا دارند. بنابراین پنل پوششی نما به این روش میتواند تا ۷ برابر کمتر از یک پنل پیشساخته بتنی وزن داشته باشد که به طور معمول در هر کیلومتر مربع در حدود ۳۰ کیلوگرم است.

تفاوت این بتن با بتن معمولی در جایگزینی فولاد با الیاف شیشه برای بهبود مقاومت کششی بتن است. درسیستم نمای آجر خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم می گردد، سپس چهارچوب یا اسکلت نگه دارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم می باشد به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چهارچوب نگه دارنده قرار بگیرد. الیاف شیشه (Glass Fiber) خود را در دماهای بالا حفظ میکند، استحکام و سختی مناسبی دارد، خواص مکانیکی مقاومت به رطوبت و خوردگی مناسبی دارد و نسبتا ارزان است. استفاده از روش اسپری اجازه میدهد تا از درصد بالای شیشه استفاده شود که بیشترین خصوصیات مکانیکی را به نما میدهد. اسپری کردن به این روش جی اف آر سی بسیار قوی ایجاد میکند، اما خرید تجهیزات میتواند کمی گران باشد. از جمله افرادی که فکر می کنند با ایجاد یک قوس در بدنه نما دست به کار بزرگی زده اند ! چوب پنبه با بافت متفاوت خود ، سطحی متفاوت ایجاد میکند و به همین دلیل از آن به عنوان یک سطح برای نشان دادن یک تایپوگرافی سایت استفاده می شود . الیاف شیشه به سطح نما خردشده (Chopped) مورد استفاده قرار گیرد.

دیتیل اجرای نمای خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت بیشتر بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید