چگونه بهبود در قیمت اجرای نمای خشک در 60 دقیقه

روش کار در ارتفاع با طناب یک استاندارد جهانی است و در همه کشور ها مورد استفاده قرار میگیرد و با پیشرفت شرکت های ابزار آلات صنعتی کار در ارتفاع همچون petzl و رعایت کردن ایمنی در حین انجام کار یکی از بهترین و ایمن ترین روش کار در ارتفاع است. که به مـوجـب این امـر شرکت آرین ایراتا نمای ساختمان را شستشو می دهند. این روش به اصطلاح لایه برداری گفته میشود. و یک لایه نازک از سطح سنگ یا آجر برداشته میشود. نماشویی به روش راپل و دسترسی با طناب یا روش داربست ، کدام ایمن تر است؟ نماشویی و شستشوی نما با طناب به مراتب از ایمنی و کیفیت بالاتری نسبت به روش های سنتی مثل داربست می باشد. در غیر این صورت، آسیبهای وارده به قاب سازهای و دیوارهای نگهدارنده نما باعث آسیب دیدن و خرابی نما میشود. تاکید بر این موضوع به خصوص در نماهای شیشه ای به سبب بحث زلزله مورد توجه است.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

قاعده ای که در سبک معماری یک کشور و در مقیاس کوچکتر در یک شهر استفاده می شود، شامل باورها و اعتقادات آن سرزمین می باشد. ۵- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. کار در ارتفاع با طناب در زمینه شستشوی نمای ساختمان امروزه بسیار به چشم میخورد و متاسفانه چون ظاهرا تخصصی را طلب نمی کند میتواند این ذهنیت را در میان عوام رایج گرداند که هر شخصی آشنایی با لوازم کار در ارتفاع را دارد میتواند خدمات کار در ارتفاع را ارائه دهد! نکته: قبل از شستشوی نمای سنگی باید در نظر داشته باشیم که احتمال شل بودن و لق بودن سنگ نمای ساختمان وجود دارد که قبل از اقدام به شستشوی نمای سنگی میبایست آنهارا توسط پیچ و رولپلک نما تثبیت کنیم تا هنگام شستشو فشار آب خروجی نازل باعث ریزش سنگ ها نشود. 5-نمای ساختمان های رنگ آمیزی شده و حتی سیمانی و کنیتکس به علت گذر زمان ذرات و گردوغبار و همچنین جرم و کثیفی جذب آن میشود و در نهایت رنگ نمای ساختمان را تیره و کدر میکند.برای اینکه نما های سیمانی جلوه و زیبایی بیشتری از خود داشته باشند و همواره یک نوع عایق رطوبت گرما و سرما باشد بهتر است نمای ساختمان را رنگ کنیم.

لذا در این مرحله باید از واترسندبلاست برای شست و شوی نما استفاده کنیم. همچنین تغییر مکانها و جابجاییهای نسبی سازه نیز باید در محدوده تامین ضوابط سازهای استاندارد ۲۸۰۰ باشد. شستشوی نمای ساختمان های قدیمی به این علت که مدت زمان طولانی از ساخت و عمر آن میگذرد و هیچ گونه نظافتی روی نمای آنها از سال ساخت تا به حالا انجام نشده است جرم و آلودگی های زیادی را به خود جذب کرده است و کاملا رنگ سنگ هارا تغییر داده است برای برطرف کردن این کثیفی های نما نیازمند دستگاه واترجت 200 یا 300 بار و مواد مخصوص خواهیم شد. درصورتی که اصول کاری دسترسی با طناب کاملا مجزا و متفاوت از دیگر روش های ورزشی میباشد که روش ها در صنعت کار کاملا ایمن میباشد و کار شستشوی نما و سطوح کاملا تخصصی و نیازمند آموزش است. مسئله شستشوی نمای کامپوزیت کاملا فرق دارد و بسیار حساس است و باید به صورت 6 ماه یکبار اقدام به شستشو و جرم گیری از سطح نما کنیم.در صورت رعایت نکردن این روند این جرم ها بر سطح کامپوزیت رسوب میکند و فقط و فقط با تعویض ورق میتوان زیبایی را به ساختمان برگردانیم چرا که هیچ مواد شوینده ای قادر به تمیز کردن نیست.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

C᠎onte nt was cre​ated wi th https://behsaznama.com Conte nt Gen erat᠎or D᠎emoversion !

3-ساختمان ها با نمای شیشه ای دارای ویژگی هایی از جمله زیبایی نمای ساختمان و تابش نور به داخل و روشن کردن محیطو همچنین ایمنی بالاتر نسبت به دیگر نماها را دارد. مسئله این است ،چرا شستشوی نمای ساختمان باید بصورت دوره ای انجام شود؟ از بهترین فواید استفاده از مواد نماشویی میتوان به پاک شدن آلودگی ها ف دود خودرو، و جرم های سرسخت و سنگین از سطح نما نام ببریم که بصورت رسوب بر سطح نمای ساختمان فرود امده اند و به علت عدم نماشویی تحت تاثیر بارندگی و رطوبت به حالت اسیدی و خورنده تبدیل میشوند و در طولانی مدت باعث خورده شدن و ترک برداشن و شکسته شدن سنگ نما میشود ودر تخریب نمای ساختمان تاثیر زیادی میگذارد و در دراز مدت زیبایی نمای ساختمان را به هم میزند و چهره زشتی به سازه و معماری شهر القا میکند. ولی درعین حال دارای معایبی نیز میباشد و ان این است که خیلی زود کثیف میشود و جلوه خود را از دست میدهد مخصوصا در فصل هایی که بارندگی زیاد است که موجب میشود تا بعد از بارش باران و برف لکه های آب روی شیشه خشک شود و بصورت لکه لکه روی سطح شیشه رسوب کند.

اجرای نمای خشک آجری

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مطالب بشتر لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید