کامل راهنما برای درک اجرای نما

همچنین از سرامیک نما به علت وجود قابلیت عایق بندی میتوان در شهر های شمالی کشور استفاده نمود. همچنین سوراخ های موجود در بدنه، دارای مقدار زیادی از حجم نما هوا می باشد که همین موضوع باعث کاهش وزن پوشش نمای خشک می شود. یکی دیگر از موضوعات مهم در رابطه با نمای خشک کاهش وزن کلی ساختمان است. استفاده از این نوع سرامیک در نمای ساختمان علاوه بر کاهش هزینه ها باعث زیبایی نمای بیرونی ساختمان می شود. دستمزد نصب بدون وسایل مورد نیاز در سیستم خشک از 95 هزار تومان تا 110 هزار تومان است که با وسایل نصب یعنی آهنکشی و «کلیپس» هر متر مربع بالاتر از 260هزار تومان می شود. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه 70 میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرارگرفت یکی از روش های جدید و قایل انطباق با استاندارد های جدید ساختمانی است. یک سیستم نمای موفق آن است که زیبایی و استفاده انرژی را باهم داشته باشد. روش نصب این گونه است که ابتدا گیره های آهنی بر روی ساختمان نصب می شود. Da ta has  been generat​ed wi​th the help of G SA​ C onte​nt G᠎ener at or  DE᠎MO​!

شرکت طراح و مجری نما

نمای سنگ خشک به روش نمایان و غیر نمایان صورت میگیرد. یکی از انواع حفاظهای پنجره، نوع مدرن است که هم قیمت مناسبی دارد و هم طرحهای آن موردپسند خیلیها قرار میگیرد. ایجاد شکست در پوسته ساختمان از جمله ایده های جذابی است که بسیاری از معماران در طراحی های مدرن خود از آن بهره می گیرند. سنگ نما را بر اساس منطقه و شرایط آب و هوایی که ساختمان در آن بنا شده انتخاب می کنند.برای مثال سنگ هایی که تخلخل کمی دارند برای مناطق سردسیر مناسب هستند زیرا یخبندان و یا وزش باد منجر به تخریب آنها نخواهد شد.قبل از نماکاری باید عمر مفید ساختمان تخمین زده شود،سپس با توجه به آن سنگ نما انتخاب گردد.در کل سنگ نما به دلیل قرار گرفتن در هوای آزاد و شرایط متغیر جوی باید از پایداری لازم برخوردار باشد. این جزء در زیر کار قرار گرفته و به صورت کاملا مستقل و توسط چسب و یا اتصالات مکانیکی به بنا وصل می گردد. هزینه حمل مصالح به طبقات حدود 100هزار تومان و هزینه دستمزد برای هر متر مربع (بدون مواد نصب) با توجه به مدل و متراژ کار از 8هزار تومان تا 11هزار تومان میباشد. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از ۱۵ سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند.

مجری نمای سرامیک خشک

مصالح باید ضخامت ۵ میلی متر تا ۵۰ میلی متر داشته باشد. کرایه لوازم زیرپایی مانند تخته و بشکه یا چهار پایه حدود 70هزار تومان و مصالح بندکشی حدود 50هزار تومان میباشد. قیمت سرامیک معمولی درکف بازار حدود 17000 تومان است که باید کرایه حمل را هم در نظر داشت. از دیگر ویژگیهای این ماده پرمصرف میتوان به موارد زیر اشاره کرد: مقاومت فرسایشی بالا دارای قابلیت رنگ پذیری با رنگهای محلول در آب یا رنگهای حلال دارای مقاومت در برابر آب شور دارای ساختار غیر رسمی قابل استفاده در انواع مخازن آب آشامیدنی مقاومت در برابر شرایط آسیبزای محیطی دارای قدرت چسبندگی بالا به انواع مصالح و سطوح مهمترین کاربردهای چسب پلی اورتان چسب پلی اورتان در مدلهای مختلفی مانند فیلم، فوم، پودر، الاستومر امولوسیون و مایع در کارخانجات تولید و به بازار عرضه میشود. از معاسب سندبلاست بدلیل قدرت پاشش بالا 220 بار و لایه برداری از سطح نمای ساختمان باعث میشود رنگ سطح آجر نما یا سنگ نما به حالت اول خود باز گردد. در صورتی که نمای ساختمان دارای جرم و کثیفی زیادی باشد میبایست از مواد شوینده های گوناگون و زمان بالا برای نظافت نما استفاده کنیم که همین باعث افزایش هزینه و قیمت نماشویی میشود.

از ویژگی های این محصول می توان به کیفیت بالا و پایین بودن ضریب جذب رطوبت اشاره کرد. این نوع سرامیک به علت دارا بودن سوراخ هایی در بدنه، خاصیت عایق بندی خوبی دارد. این موضوع بیش از هرچیز به دسته بندی انجام شده از الگوهای ساختمانی مربوط است و لازم است این دسته بندی با هم فکری دست اندرکاران تغییر یابد. دخل اینصورت هیئت شدن سردرِ شمالی (زری بافی) و هیکل روشن آپارتمان کارگاهها را باید نسل ناخواستة طرحی بدانیم که اندر طرفه العین فضاهای حاشیهای و جنبی اهمیتی بیش از فضاهای غیرواقعی (یا دستِ خفیف همپای طرفه العین) هویدا کردهاند. این مدل نما جزء نماهای خشک به حساب می آید و از آن می توان در نما ساختمان مسکونی، نمای ساختمان اداری و یا تجاری استفاده نمود . از این سرامیک علاوه براجرای نمای بیرونی ساختمان با سرامیک می توان در حیاط، پارکینگ و حتی داخل ساختمان استفاده کرد. روش نصب نمای خشک به نسبت روش ملات دار مقاومت بسیار بالاتری دارد.همچنین در این روش نصب میتوان در بین دیوارها از عایق استفاده کرد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک در ساختمان لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید