کلمه پایانی Secret Of اجرای نمای خشک

نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. جدیدترین تکنولوژی موجود در زمینه نما و مبتنی بر بتن، نماهای GFRC است که علاوه بر زیبایی نما، مزایای بسیار زیادی در راستای کند کردن روند فرسایشی نمای خارجی ساختمان، جلوگیری از هدر رفت انرژی، کم شدن هزینههای مرتبط با نما، خاصیتهایی همچون مقاومت در برابر آب، آتش و… نمای بیرونی مانند یک لایه محافظ برای ساختمان ها است و در نظر گرفتن نکاتی در انتخاب و اجرای نمای ساختمان بسیار اهمیت دارد: در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی ساختمان، تعداد طبقات ساختمان و … انواع آجر نما اصفهان که در نمای کار استفاده میشود، موجب میشود تا در این زمینه از آزادی عمل و حق انتخاب بیشتری برخوار باشید. در مرحلهی آخر ساخت بنا، پیش سازی ساخت نمای خشک انجام میشود. نمای خشک را می توان نمایی مدرن به حساب آورد، که برای اولین بار مهندسین آمریکایی این سبک را برای نمای برج ها یا ساختمان های بلند پیاده سازی کردند. ᠎This art᠎icle was creat​ed wi᠎th the he lp  of https://behsaznama.com Content G en erat or Dem over sion.

انواع نمای خشک

شاید اولین چیزی که در ابتدا توجه شما را نسبت به یک خانه یا آپارتمان جلب میکند، نمای آن است. نیاز انسان مدرن به شهرهایی با جلوههای زیباتر، ذهن خلاق سازندگان بنا را بر آن داشت تا ترکیبی از هنر طراحی و صنعت اجرای نمای ساختمان ایجاد نموده و با متریال متفاوت و متنوع نسبت به انواع سنتی، به اجرا بگذارند. همچنین وزن کم این محصول به دلیل ضخامت کم، تولید قطعات ظریف و بزرگ با طرحهای متنوع و پیچیده را امکانپذیر میکند. وزن سبکتر، مقاومت در برابر کشش و خمش، مقاومت در برابر آب و فایرپروف؛ آزادی عمل طراحان و معماران در امکان ابداع طرحهای جدید در انواع رنگها و بافتها را برای استفاده در سطوح مختلف ایجاد میکند. بنابراین طراحان نما بدون هیچ محدودیتی قادر به اجرای طرحهای خود هستند. تنوع طرح و رنگ آجر نما کد AP392 آذرخش باعث شده است که این نوع آجر برای طراحان معماری و طراحی نما ساختمان بسیار جذاب بوده و استفاده از آن در صنعت ساختمان ایران رواج زیادی داشته باشد. نمای ساختمان مانند کارهای ساختمانی دیگر به صورت خشک و یا با استفاده از ملات اجرا می­شود. در نهایت شما را در تهیه و خرید مطمئن نمای GFRC برای ساختمان راهنمایی مینماییم.  Post was این مطلب gen er​ated  wi th t he help  of  https://behsaznama.com  Content  Gen erat or D​em ov ersi​on.

اجرای نمای خشک سنگ

برای مثال سرامیک های پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا ۰٫۵ درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. این امر موجب بلند شدن کثیفی ها از روی سنگ یا آجر می شود و سطوح تمیزی که به اثر جرم ها پوشیده شده بودند نمایان می شوند و نمایی زیبا را برای شما به ارمغان میاورند. وزن کم GFRC امکان اجرای آنها بر روی سطوح ساختمان را راحتتر، سریعتر و بدون چالش میکند. ترکیب صحیح این مواد و تولید کامپوزیت با تناسب و یکپارچگی کامل، امکان استفاده از بتن را برای سطوح ناهموار و منحنی فراهم میکند. سرامیک ماده ای به شدت مقاوم است که دوام بالایی را نسبت بقیه مواد نشان میدهد. تیم طراحی اکوآرک ، پس از تهیه نقشه شاپ دراوینگ و مشخص کردن جزئیات طراحی ، در اجرای هرچه بهتر و بدون نقص تر نمای سرامیک خشک پروژه آزادی نقش مهمی را اجرا کرده اند. طرح هایی مانند امپرادور ، کریستال مرمر و انیکس که با هزینه به مراتب کمتر از اسلب سنگ طبیعی در پروژه های بازسازی خانه ها، بازسازی دفاتر اداری و تجاری و همچنین ساخت و ساز قابل استفاده است.

خرید آجر نما نسوز کد AR51 آذرخش به دو روش متر مربعی و یا محاسبه تعداد قالب مورد نیاز پروژه امکان پذیر است. همه انواع المانهای ساخته شده به این روش نیازمند قالب هستند و بدون قالب نمیتوان قطعهای ساخت. بنابراین پنل پوششی نما به این روش میتواند تا ۷ برابر کمتر از یک پنل پیشساخته بتنی وزن داشته باشد که به طور معمول در هر کیلومتر مربع در حدود ۳۰ کیلوگرم است. از کارهای شاخص معاصر در باب نماهای رومی و کلاسیک، می توان به مجتمع مسکونی چناران پارک تهران اشاره نمود که در منطقه ی الهیه واقع شده است و یکی از کارهای منتخب می باشد. بهترین بخش در مورد ساختمان هایی با این آجر نما این است که در صرفه جویی در هزینه های برق موثر هستند. در اجرای برخی از نماهای برجسته، از پروفیل های فلزی (با ابعاد 40×40، 60×40 و 80×40) به عنوان زیرسازی استفاده میشود. در اجرای نمای خشک از هیچگونه ملاتی استفاده نمیشود بلکه نمای آجر با استفاده از تجهیزات و قطعات فلزی ازجمله ریل و پیچ بر روی ساختمان نصب میشود.

دیدگاهتان را بنویسید